MuscleMeat

bigger stronger faster

Karma deurklink!!!!! thanx!

Jullie maken me benieuwd, met die link van deurklink lukt het me wel de volledige docu te downloaden. Rapidshare doet altijd zo vaag, heb ik 1 van de 18 delen gedownload dan moet ik weer een uur wachten. Of zijn jullie allemaal premium bij Rapidshare?

Prachtige docu. Jammer dat ze Greg aan het woord laten. Dit zal wel wat ogen openen in de U.S. Is hij daar goed bekeken?

Greg's commentaar was wel nuttig. Natuurlijk z'n armen met name door synthol zo achterlijk groot geworden, maar als ik de foto's zie van Greg toen hij 20 was denk ik dat hij ook de nodige ervaring met AS heeft en wellicht nog steeds wel kuurt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nette vaccuum pose van den Greg

Greg is eigenlijk best wel een grappige gozer, alleen jammer dat hij niet gewoon zegt dat zijn armen zo misvormd zijn door synthol gebruik. Haha en hij stond ook wel ff voor lul toen hij wou laten zien hoe hard hij kan slaan.

Hoe kan ik het beste MP4 kijken?

VLC Media Player

Voor diegenen die via torrent werken: ik ben hem net via bittorent.am aan het downloaden en het gaat supersnel.
Bring on the karma :D

net de film gezien, nu vraag ik mij eigenlijk af wat het doel van de makers is met het uitbrengen van deze film??Ze klagen maar allemaal over het gebruik bij jongeren.... maar deze film gaat juistnaanzetten tot nog meer anabolengebruik .

Laatst bewerkt:
ik wist trouwens niet dat ze amfetamines mogen gebruiken in het leger in amerika

je moet toch renne :P

en why the **** pakken ze Arnolds posters af in Golds gym ,alleen maar omdat hij gouverneur werd??Wat is ddat voor kinderachtig gedoe

ik wist trouwens niet dat ze amfetamines mogen gebruiken in het leger in amerika

Sterker nog, je moet. Hoort erbij.

@boforli: waarom denk je dat het zal aanzetten tot meer gebruik, omdat men eerlijk is over de gevolgen ipv de zwaar overdreven overheidscampagnes? Ik denk dat het wel mee zal vallen. Er zijn trouwens al meerdere docu's geweest waaruit je min of meer hetzelfde kunt halen. Denk maar aan die HBO special of die docu van NGC. Jongeren weten allang dat wat de overheid beweert zwaar overdreven is. Die zien dat om zich heen.

Terug
Naar boven