- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ongeloofelijke onhandige manier van downloaden is dat nieuwsgebeuren, ik wacht wel op een torrentMaar toch bedankt rock!!!:Thumb:
Onhandige manier van downloaden?Het is misschien wel de makkelijkste en zeker de snelste manier die er is.
Als je 2 posts terug kijkt zie je een linkje staan, dan kan je hem eventueel via Rapidshare downloaden.
Is niet 123 uit te leggen. Lees dit maar eens door http://www.binaries4all.nl/beginners/
.
Iemand dit zelfde probleem? want anders duurt het wel lang met 18 parts en je moet steeds een uur w8ten tussendoorAls ik part 1 heb gedownload via Rapidshare gratis dan moet ik een uur wachten voordat ik part 2 kan downloaden gratis weer of ik moet kiezen om te gaan betalen maar wou het graag gratis doenIemand dit zelfde probleem? want anders duurt het wel lang met 18 parts en je moet steeds een uur w8ten tussendoor
Als ik part 1 heb gedownload via Rapidshare gratis dan moet ik een uur wachten voordat ik part 2 kan downloaden gratis weer of ik moet kiezen om te gaan betalen maar wou het graag gratis doenIemand dit zelfde probleem? want anders duurt het wel lang met 18 parts en je moet steeds een uur w8ten tussendoor
eigenlijk is het maar weer een ****ing trieste docu.
Altijd zo negatief.
Maar niet helemaal gekeken hoor, maar zag weer een gozer die zijn vrouw sloeg en zijn huis kort en klein sloeg, volgens mij moest dat een AAS gebruiker voorstellen.
Bovendien gaat het weer over amerikanen, jammer.
En de megaupload link, met dank aan axestream: [Link niet meer beschikbaar]
Als je de hele film ziet heb je zeker een andere mening. Ze laten juist zien dat met de gegevens die er nu bekend zijn alcohol en nicotine veel gevaarlijker zijn dan anabolen.

Altijd zo negatief.
Maar niet helemaal gekeken hoor, maar zag weer een gozer die zijn vrouw sloeg en zijn huis kort en klein sloeg, volgens mij moest dat een AAS gebruiker voorstellen.
Bovendien gaat het weer over amerikanen, jammer.
+1.lol, jij zag zeker alleen die commercial van de Amerikaanse overheid.
Ik vond het een hele goede doccu, erg objectief. Alleen jammer dat ze dat interview met Jay Cutler er uit hebben gelaten.