AndroidHealthClinic

bigger stronger faster

Onhandige manier van downloaden? :D Het is misschien wel de makkelijkste en zeker de snelste manier die er is.

Als je 2 posts terug kijkt zie je een linkje staan, dan kan je hem eventueel via Rapidshare downloaden.

hitnews.eu heeft een leuke trial

Wat ongeloofelijke onhandige manier van downloaden is dat nieuwsgebeuren, ik wacht wel op een torrent;) Maar toch bedankt rock!!!:Thumb:

Onhandige manier van downloaden? :D Het is misschien wel de makkelijkste en zeker de snelste manier die er is.

Als je 2 posts terug kijkt zie je een linkje staan, dan kan je hem eventueel via Rapidshare downloaden.

haha, als je eenmaal usenet snapt wil je niks anders meer, sneller dan dat is niet mogelijk en makkelijk is het ook.

Hoe werkt 't?:)

En de megaupload link, met dank aan axestream: [Link niet meer beschikbaar]

Als ik part 1 heb gedownload via Rapidshare gratis dan moet ik een uur wachten voordat ik part 2 kan downloaden gratis weer of ik moet kiezen om te gaan betalen maar wou het graag gratis doen :rolleyes: Iemand dit zelfde probleem? want anders duurt het wel lang met 18 parts en je moet steeds een uur w8ten tussendoor

Als ik part 1 heb gedownload via Rapidshare gratis dan moet ik een uur wachten voordat ik part 2 kan downloaden gratis weer of ik moet kiezen om te gaan betalen maar wou het graag gratis doen :rolleyes: Iemand dit zelfde probleem? want anders duurt het wel lang met 18 parts en je moet steeds een uur w8ten tussendoor

Dat is redelijk normaal ja. K*t rapidshare.

Lees gewoon die handleiding op binaries4all en gebruik nieuwsgroepen, het is super makkelijk.

deurklink heeft toch net de link van megaupload neergezet,dan kan je hem in 1 keer afhalen.Bij rapidshare moet je altijd een uur tss elk deel wachten

Nieuwsgroepen > Torrents > Peer to Peer

mIRC gebruikte ik vroeger altijd, maar dat is nu zo goed als dood.

Tonight es ff kieken

Altijd zo negatief.
Maar niet helemaal gekeken hoor, maar zag weer een gozer die zijn vrouw sloeg en zijn huis kort en klein sloeg, volgens mij moest dat een AAS gebruiker voorstellen.

Bovendien gaat het weer over amerikanen, jammer.

Als je de hele film ziet heb je zeker een andere mening. Ze laten juist zien dat met de gegevens die er nu bekend zijn alcohol en nicotine veel gevaarlijker zijn dan anabolen.

Als je de hele film ziet heb je zeker een andere mening. Ze laten juist zien dat met de gegevens die er nu bekend zijn alcohol en nicotine veel gevaarlijker zijn dan anabolen.

Je hoeft het hem niet eens helemaal af te kijken om dat door te hebben, maar enige kennis van de Engelse taal is wel een vereiste anders kom je tot dat soort vreemde conclusies als Navy. Misschien toch maar wachten op de retail met NL ondertiteling. :rolleyes:

Altijd zo negatief.
Maar niet helemaal gekeken hoor, maar zag weer een gozer die zijn vrouw sloeg en zijn huis kort en klein sloeg, volgens mij moest dat een AAS gebruiker voorstellen.

Bovendien gaat het weer over amerikanen, jammer.

lol, jij zag zeker alleen die commercial van de Amerikaanse overheid.

Ik vond het een hele goede doccu, erg objectief. Alleen jammer dat ze dat interview met Jay Cutler er uit hebben gelaten.

lol, jij zag zeker alleen die commercial van de Amerikaanse overheid.

Ik vond het een hele goede doccu, erg objectief. Alleen jammer dat ze dat interview met Jay Cutler er uit hebben gelaten.
+1.

Cutler kwam wel even voorbij in zo'n supplementen advertentie.

Terug
Naar boven