- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'gvd man probeer al 10x dat verdoete k*t documentaire te downloaden op me goedkope pruts laptop, maar dat fkng draadloze waardeloze klote router timed elke keer uit wanner de download op de helft is na 10uur. Alle testosteron vials op een stokje ik wordt gek, **** it all![]()
![]()
Doe ik nu ook met die megaupload link Altijd zo negatief.
Maar niet helemaal gekeken hoor, maar zag weer een gozer die zijn vrouw sloeg en zijn huis kort en klein sloeg, volgens mij moest dat een AAS gebruiker voorstellen.
Bovendien gaat het weer over amerikanen, jammer.
En de megaupload link, met dank aan axestream: [Link niet meer beschikbaar]
Ik snap alleen niet waarom honkballers in godsnaam steroiden nodig hebben.![]()
Dan moet je de docu over steroids van National Geographic Channel eens bekijken (de link staat op de home page van mijn website).
Die docu vind ik persoonlijk informatiever dan B.S.F.
Ik vind het prachtig maar vooral irritant hoe BSF aantoont wat een enorm grijs gebied sterioden zijn, eigenlijk vind ik het na het bekijken van deze docu nog moeilijker wat ik ervan moet vinden.

Een buffe, sterke honkbal speler van 90kg slaat natuurlijk een stuk meer homeruns dan een speler van 60kg.Zo ik heb hem net gekeken.
Ik snap alleen niet waarom honkballers in godsnaam steroiden nodig hebben.![]()
De moraal van het verhaal:
1) Alles wat ons voorgespiegeld wordt (met name de 'Amerikaanse' helden), is zo fake als een fata morgana.
2) "I am what I am, said Popeye the sailer man."
3) Iedereen moet voor zichzelf de juiste keuze maken, die hij voor zichzelf kan verantwoorden.
Dan moet je de docu over steroids van National Geographic Channel eens bekijken (de link staat op de home page van mijn website).
Die docu vind ik persoonlijk informatiever dan B.S.F.
Ik vind het prachtig maar vooral irritant hoe BSF aantoont wat een enorm grijs gebied sterioden zijn, eigenlijk vind ik het na het bekijken van deze docu nog moeilijker wat ik ervan moet vinden.

Kan ik me redelijk in vinden, snap alleen niet waarom je (met name de 'Amerikaanse' helden) erbij zet. Alsof de rest van de wereld niet mee doet, en alsof de rest van de wereld niet aan heldenverering doet?!

BSF moest ook in de bioscoop draaien en zometeen op DVD ook nog aardig verkopen. Kan je niet vergelijken met een wat drogere docu van NGC. BSF is voor een groter publiek een stuk interessanter mede doordat er een stuk drama in zit verwerkt en het opgeleukt is met wat leuke beelden, muziek en humor.