MuscleMeat

bigger stronger faster

jesus wat is die congress man een gigantische ideoot, weet geen k*t fzo.

gvd man probeer al 10x dat verdoete k*t documentaire te downloaden op me goedkope pruts laptop, maar dat fkng draadloze waardeloze klote router timed elke keer uit wanner de download op de helft is na 10uur. Alle testosteron vials op een stokje ik wordt gek, **** it all :splat: :headbang:

gvd man probeer al 10x dat verdoete k*t documentaire te downloaden op me goedkope pruts laptop, maar dat fkng draadloze waardeloze klote router timed elke keer uit wanner de download op de helft is na 10uur. Alle testosteron vials op een stokje ik wordt gek, **** it all :splat: :headbang:
'

Gebruik een download manager;) Doe ik nu ook met die megaupload link :thumb:

leuke film heb wel wat leuke informatie opgedaan door deze docu .

ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van stereoiden moet denken als ik eerlijk ben

stel over aantal jaren kan je voor veel geld upgrades doen aan je lichaam die ervoor zorgen dat je beter bv kunt denken of met je ogen dingen kunt doen die andere ( mensen met minder geld bijvoorbeeld ) niet kunnen. moet je dat dan toelaten ? dan hebben andere mensen toch een grotere voorsprong op jezelf die je niet kan bijhalen en kun je onmogelijk doen wat zij doen. Dus ben jij overbodig !

ik ben niet van mening dat je maar over iedereen moet stappen om te berijken wat je wil berijken mischien is dat de amerikaanse manier maar niet de mijne

het is toch gewoon rot als je beter als iemand bent maar die pakt stereoiden en verslaat jouw terwijl jij eigenlijk echt beter als die persoon bent . Moet je dan iedereen stereoiden geven ? waar eindigt het dan ?

Wat moet je als je een kind bent en je ziet je sporthelden ongelofelijke dingen doen en jij wilt in je tuintje oefenen om ook zo goed te worden .Dan kan je dat wel mooi in je kont rammen . Tenzij je ervoor gaat dokken natuurlijk ( wat dan weer niet ieder kind kan doen )

en dan heb ik het nog niet over of het slecht of goed is voor je ik vind zeker dat het verboden moet worden als het slecht is voor je lichaam dat is zeker ! maar is het slecht ? daar wil ik nu wel eens een fatsoenlijk antwoord op . zoals ze zeggen andere dingen zitte ook nadelen aan maar dat is zo ik weet niet ...

maar dit kan je natuurlijk ook helemaal anders bekijken . Ik weet het niet het is zo moeilijk om daar echt iets over te zeggen vind ik . bestaat pure sport wel ? bestaat pure competitie wel ? Wat is goed ? Wat is slecht ?

om beter als iemand anders te zijn moet je bepaalde dingen hebben die de ander niet heeft of het nu inteligentie of wat dan ook is , wie zegt wat goed is

btw : vind het ook trouwens wel mooi wat ie zegt van , met alles waar je geld aan uitgeeft sponser je een bepaald ding als jij niet wilt dat bodybuilders niet juicen dan moet je hun shit niet kopen simpel .

Laatst bewerkt:
leuk liedje op het laatst :)

Altijd zo negatief.
Maar niet helemaal gekeken hoor, maar zag weer een gozer die zijn vrouw sloeg en zijn huis kort en klein sloeg, volgens mij moest dat een AAS gebruiker voorstellen.

Bovendien gaat het weer over amerikanen, jammer.

Kijk 'm dan maar eerst eens voordat je je conclusies trekt....

erg goede docu! Absoluut niet negatief.

En de megaupload link, met dank aan axestream: [Link niet meer beschikbaar]

Thanks. Dit is een miljoen keer rapper dan die stomme rapidshare.
En je hoeft geen toegenag tot een newsserver te hebben!

Karma verdiend!
Allemaal karma spuwen op deurklink aub!

Zo ik heb hem net gekeken.

Ik snap alleen niet waarom honkballers in godsnaam steroiden nodig hebben.???

Om harder te slaan, een betere conditie te hebben en langer en zwaarder te kunnen trainen.

Ik snap alleen niet waarom honkballers in godsnaam steroiden nodig hebben.???

Dan moet je de docu over steroids van National Geographic Channel eens bekijken (de link staat op de home page van mijn website).
Die docu vind ik persoonlijk informatiever dan B.S.F.

Dan moet je de docu over steroids van National Geographic Channel eens bekijken (de link staat op de home page van mijn website).

Ik vind het prachtig maar vooral irritant hoe BSF aantoont wat een enorm grijs gebied sterioden zijn, eigenlijk vind ik het na het bekijken van deze docu nog moeilijker wat ik ervan moet vinden.

Ik vind het prachtig maar vooral irritant hoe BSF aantoont wat een enorm grijs gebied sterioden zijn, eigenlijk vind ik het na het bekijken van deze docu nog moeilijker wat ik ervan moet vinden.

De moraal van het verhaal:

1) Alles wat ons voorgespiegeld wordt (met name de 'Amerikaanse' helden), is zo fake als een fata morgana.
2) "I am what I am, said Popeye the sailer man." :D
3) Iedereen moet voor zichzelf de juiste keuze maken, die hij voor zichzelf kan verantwoorden.

De moraal van het verhaal:

1) Alles wat ons voorgespiegeld wordt (met name de 'Amerikaanse' helden), is zo fake als een fata morgana.
2) "I am what I am, said Popeye the sailer man." :D
3) Iedereen moet voor zichzelf de juiste keuze maken, die hij voor zichzelf kan verantwoorden.

Kan ik me redelijk in vinden, snap alleen niet waarom je (met name de 'Amerikaanse' helden) erbij zet. Alsof de rest van de wereld niet mee doet, en alsof de rest van de wereld niet aan heldenverering doet?!

BSF moest ook in de bioscoop draaien en zometeen op DVD ook nog aardig verkopen. Kan je niet vergelijken met een wat drogere docu van NGC. BSF is voor een groter publiek een stuk interessanter mede doordat er een stuk drama in zit verwerkt en het opgeleukt is met wat leuke beelden, muziek en humor.

Kan ik me redelijk in vinden, snap alleen niet waarom je (met name de 'Amerikaanse' helden) erbij zet. Alsof de rest van de wereld niet mee doet, en alsof de rest van de wereld niet aan heldenverering doet?!

Tuurlijk gaat het zo ook elders, maar in Amerika is het toch allemaal net nog niveautje faker vind ik. Denk maar aan hun American catch, de Musclemania 'naturals', plastische chirurgie etc. In Europa is men toch wat meer down to earth, realistischer en nuchterder, vind ik.

Bovendien wordt de supplementen industrie ook wel op een interessante manier toegelicht in BSF. ;)

Laatst bewerkt:
BSF moest ook in de bioscoop draaien en zometeen op DVD ook nog aardig verkopen. Kan je niet vergelijken met een wat drogere docu van NGC. BSF is voor een groter publiek een stuk interessanter mede doordat er een stuk drama in zit verwerkt en het opgeleukt is met wat leuke beelden, muziek en humor.

BSF belicht meer de maatschappelijke en morele kant van het steroiden gebruik, terwijl de docu van National Geographic Channel meer nadruk legt op de wetenschappelijke kant. Beide een mooie aanvulling op mekaar.

Terug
Naar boven