MuscleMeat

bijna 3 jaar van 58kg naar 92kg

Bezoekers in dit topic

soldier92

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 feb 2011
Berichten
495
Waardering
12
Lengte
1m88
Vetpercentage
1%
1 jaar tijd progressie

(de titel was eerst 3 jaar tijd van 58kg naar 92kg maar ik zag dus dat die oranje getinte fotos uit januari 2011 dateren en ik weet niet precies hoeveel ik toen woog, vandaar dat de titel is gewijzigd)
dit is mijn progressie wat denken jullie dat nu ongv mijn vp is?

nyh9jm.jpg

okn687.jpg

2tr2h.jpg
nv2see.jpg

2mwup85.jpg


en zal ik cutten of cleanbulken?
 
Laatst bewerkt:
ik zou zoiezo ervoor zorgen dat er van de zomer wat meer definitie te zien is
 
Goed aangekomen, een korte cut zou wel goed zijn
 
wanneer zal ik beginnen als ik in juli op 8% wil staan? (ben ecto en doe powerlifting)
 
is dat niet vroeg dan? en hoeveel % denken julie dat ik nu heb dan
 
is dat niet vroeg dan? en hoeveel % denken julie dat ik nu heb dan

Ga er niet van uit dat je onder de 13% zit, en als je er wél van uit gaat dat je 1% per maand verliest ga je die 7 niet eens meer halen. ;)
 
1% per week kan ook wel
 
Ga er niet van uit dat je onder de 13% zit, en als je er wél van uit gaat dat je 1% per maand verliest ga je die 7 niet eens meer halen. ;)

:roflol: 1% per maand
 
ik was 3% kwijt in 6 weken :P

+had kracht gewonnen
 
wanneer zal ik beginnen als ik in juli op 8% wil staan? (ben ecto en doe powerlifting)

Waarom zou je als pler nou weer op 8% willen staan :P, volgens mij heb je niet helemaal door wat een pler is maar goed. Ik zou inderdaad ook niet al te laat beginnen met cutten als je definitie voor de zomer wilt.
 
Ja heb altijd pl gedaan ik wil eigenlijk nog eerst me bench press naar de 90 halen(nu wel bijna 80 5x3) en dan wat droger worden, tegen de 8-10% te staan en wat meer de bodybuilding kant op te gaan
 
Ja heb altijd pl gedaan ik wil eigenlijk nog eerst me bench press naar de 90 halen(nu wel bijna 80 5x3) en dan wat droger worden, tegen de 8-10% te staan en wat meer de bodybuilding kant op te gaan

Welke wedstrijden?
 
Welke wedstrijden?

niet de wetstrijden maar de manier van training dus 3x pw squats, 2-3 keer per week deadlifts, 2x p/w oh+bp en nu doe ik dit:

DAY 1 – PULL

Deadlifts
Barbell Rows
Close Grip Underhand Chins

DAY 2 – PUSH

Barbell Bench Press
Barbell Shoulder Presses
Close Grip Bench Press

DAY 3 – LEGS

Back Squats
Calf Raises (3x12)
Static hold 1x zo lang mogelijk

alles 5x3
 
Als je echt Ecto bent, ben je al mooi aangekomen. Als ik je foto's zo zie, had ik wel gedacht dat je al voorbij die 90 kg zat. Doe zo voort !
 
de progressie die je hier ziet is eigelijk van het laatste jaar en 2 maanden ofzo, zag net dat die fotos uit januari 2011 dateren

Als je echt Ecto bent, ben je al mooi aangekomen. Als ik je foto's zo zie, had ik wel gedacht dat je al voorbij die 90 kg zat. Doe zo voort !

zie jij niet echt een ecto op die oranjegetinte fotos?
 
Nee een typische ecto herken je aan zn bouw hoor.
Btw je hoofd is nog steeds te zien dus dat zwart maken heeft ook weinig nut?
 
Laatst bewerkt:
Zou ik misschien meer zeggen : Meso-Endomorf. Je kan je somatotype zelf bepalen als je het correcte materiaal hiervoor hebt. Ik zou men cursus nog eens moeten bekijken voor de correcte methode hiervoor.
 
grappig om dit van iemand te horen (niet dat ik het niet serieus neem) maar dacht altijd toch echt een zware ectomorph te zijn
 
Back
Naar boven