MuscleMeat

bijna 30 graden buiten nu nog kuren ??

peke

Cool Novice
Waardering
1
mss is het je toevallig opgevallen maar het is bijna 30 graden buiten begin aprill?????
ik was me net naar men eerste kuurtje aan het toewerken over te vroegste 2 weken
maar wat denk jij is het nu nog de moeite (als het nu al zo warm is )
om met de kuur te begginnen
dan moet ik toch bijna als een eskimo rondlopen om de muschrooms op me rug te verbergen
ik heb wel isobetadine zeep en andere van die huidzuiverde spullen in huis waar van gezegd word dat ze bij het eerste kuurtje meestal goed werken

wat is jouw mening die naald in je aars rammen of wachten tot het najaar

Zo'n vaart zal het wel niet lopen , binnen een weekje is het al weer het goede oude weer en kan je weer lekker een dikke trui aan...

ik persoonlijk zou wachten, je voelt je toch lullig met een rug vol acne op het strand. dan kun je nog 5 kilo meer spieren hebben maar mooier is het niet en aantrekkelijk helemaal niet. die acne is niet binnen 2 weken weg.. duurt wel ff.

Gewoon dr in rammen die spuit!!

je laat je tog nii afschrikken door wat eventuele puistjes?!
Dat hoort er gewoon bij, prettyboys met hun superdudes regime maken
zich daar zorgen om. Stel dat je niet voldoet aan het schoonheids ideaal..

**** DAT en KNALLEN!!

Mijn mening is:

Als je kuurt, jank dan niet om de bijwerkingen. Je wilt snel groot worden en hebt daar alles voor over, dus je gaat aan de as. Jank dat niet om die puisten.

Nooit last van gelukkig

mss is het je toevallig opgevallen maar het is bijna 30 graden buiten begin aprill?????
ik was me net naar men eerste kuurtje aan het toewerken over te vroegste 2 weken
maar wat denk jij is het nu nog de moeite (als het nu al zo warm is )
om met de kuur te begginnen
dan moet ik toch bijna als een eskimo rondlopen om de muschrooms op me rug te verbergen
ik heb wel isobetadine zeep en andere van die huidzuiverde spullen in huis waar van gezegd word dat ze bij het eerste kuurtje meestal goed werken

wat is jouw mening die naald in je aars rammen of wachten tot het najaar

Bleter

Bij iedereen zal het anders liggen maar na mijn test deca kuurtje zijn die puisten wel een goeie zes maand blijven staan en het is echt niet aantrekkelijk voor de vrouwtjes!

Ik krijg alleen puisten van de Clomid persoonlijk. En ik vind dat als je de puisten niet voor lief wil nemen dat je niet moet beginnen aan AAS. Over welke andere potentiele neveneffecten ga je zometeen ook janken.

Ik krijg vaak een paar puistjes in de nakuur. Maar dat moet zeker geen reden zijn dat je niet gaat kuren gab...

Dus de erin rammen die spuit. Wat wil je gaan doen? Stats?

Oh ja ik begin ook over 3 weken jammie:D

hahaha bij mij is het nu iets minder aan het worden ach heb er dus maar een paar maandjes last van gehad;en nu op naar de volgende.

-5 of +34, wat maakt het uit??

Als je een huidprobleem hebt ga je langs dermatoloog.

Ook voor puisten is er een oplossing...

gewoon gaan man puistjes of niet:D

inrammen die spuit...

breezah tjonge jonge triest dit

Terug
Naar boven