MuscleMeat

bijna 30 graden buiten nu nog kuren ??

Of een kuur de moeite waard is, hangt af van het weer? Is dit serieus? :roflol:

logisch toch ??? je kunt moeilijk in je badpakje na het strand gaan met een breezer in de hand en tegelijk een spuit erin rammen.

ik geef de topic starter dan ook geen ongelijk.

persoonlijk zou ik zodra het boven de 25,6 grade wordt niet meer kuren! Je hebt natuurlijk mesnen die kuren nog bij 26 grade maar dat zijn echt lef gozers hoor.

Anders ga je janken zeg, waar gaat het naartoe met dit forum :roflol:

Zijn er trouwens mensen die aan de ROA hebben gezeten, en daarna ooit hebben gekuurt? Hoe zit het dan met je acne, aangezien het normaal gesproken na de ROA kuur nooit meer terug behoort te komen?
Mensen ervaring hier mee?

Mijn mening is:

Als je kuurt, jank dan niet om de bijwerkingen. Je wilt snel groot worden en hebt daar alles voor over, dus je gaat aan de as. Jank dat niet om die puisten.

Mee eens, al zou ik het zelf iets genuanceerder hebben verteld.

pukkels? hhahahah btiches...ik zeg altijd maar zo:
"pukkels...dat is een uitstulping van mijn geilheid" ;)

hahahaha hmmm ben ik wel heel geil geweest en nu nog maar kuren kun je bij elke temperatuur lekker zweten erbij .

zo'n gaykerel op mijn werk zegt altijd als ik een pukkel heb: "dat is zijn onschuld" hahahaha
ondertussen droomt ie van mijn staaf, ik heb uiteraard dezelfde drrom

Ik heb altijd het idee dat mensen die zeggen dat je niet moet zeuren over puisten er zelf niet in heel erge mate last van hebben.
Zit nu een jaar na dato nog met puisten die ik vroeger niet had. Oke, het weerhoudt me er niet van deze zomer weer te kuren, maar ik snap het best.

Ook best zonde als je rug zo vol zit met dikke ontstoken joekels van puisten dat je je kleding weg kan fl*kkeren doordat ze onder de bloedvlekken komen te zitten.

Dus hiermee zeg je dat je kuurt om er lekker uit te zien op het strand? Je wilt alleen wat breder worden zonder de nadelen te ervaren van een kuur?

Het is nu toevallig ff wat warmer buiten, dat verandert over een paar dagen vast wel weer. Dus als je zo erg inzit over een pukkeltje of 2, don't worry. In juli is het pas echt strand weer. Naast dat kun je altijd zonnenbanken en cremepjes gebruiken tegen de pukkeltjes ;). En als je er zo door twijvelt, gewoon een jaartje wachten, en volgend jaar vroeger beginnen met trainen/kuren :p

gewoon vol aan de hgh gaan, is goed voor je huid/acne. :D

-rodge

Dus hiermee zeg je dat je kuurt om er lekker uit te zien op het strand? Je wilt alleen wat breder worden zonder de nadelen te ervaren van een kuur?

Het is nu toevallig ff wat warmer buiten, dat verandert over een paar dagen vast wel weer. Dus als je zo erg inzit over een pukkeltje of 2, don't worry. In juli is het pas echt strand weer. Naast dat kun je altijd zonnenbanken en cremepjes gebruiken tegen de pukkeltjes ;). En als je er zo door twijvelt, gewoon een jaartje wachten, en volgend jaar vroeger beginnen met trainen/kuren :p

Really? Kom eens onder die steen vandaan Lange, ik kom net van het strand af :)

Really? Kom eens onder die steen vandaan Lange, ik kom net van het strand af :)

Lange? :p

strand kun je ook in de winter heen, dus dat zegt niks :p
En dat je zo vroeg terug bent zegt wel wat :D water te koud? wind te koud? het is net een paar dagen aan et opwarmen, het water zal rond de 11 graden zijn?

mja, je kan zomaar gelijk hebben :D maar dat was niet echt het moraal van het verhaal

Ik heb altijd het idee dat mensen die zeggen dat je niet moet zeuren over puisten er zelf niet in heel erge mate last van hebben.
Zit nu een jaar na dato nog met puisten die ik vroeger niet had. Oke, het weerhoudt me er niet van deze zomer weer te kuren, maar ik snap het best.

Ook best zonde als je rug zo vol zit met dikke ontstoken joekels van puisten dat je je kleding weg kan fl*kkeren doordat ze onder de bloedvlekken komen te zitten.

Yep heeft mijn trainingsmaat ook last van terwijl hij vroeger nooit een puistje heeft gehad in mijn pubertijd. Ik ben ook al dikke 2 maanden klaar en heb nog steeds wat puisten op mijn rug....

Krijg je nou zeker acne van as of verschilt het per persoon?
Kan je het ook evt in je gezicht krijgen?

Krijg je nou zeker acne van as of verschilt het per persoon?
Kan je het ook evt in je gezicht krijgen?

Nee hoor ik heb haast geen last van puisten bij aas. Nu even een beetje op mijn rug maar dat hoort erbij. Sommigen zijn er extreem gevoelig voor maar dat is per persoon verschillend...

Nee hoor ik heb haast geen last van puisten bij aas. Nu even een beetje op mijn rug maar dat hoort erbij. Sommigen zijn er extreem gevoelig voor maar dat is per persoon verschillend...

En volgens mij is die kans erg klein, matige acne krijgt bijna iedereen maar echt d ie puistenzwerm is uitzonderlijk

Ik snap het ook wel. Maar om hier nou een topic voor aan te maken. :rolleyes:

Terug
Naar boven