MuscleMeat

bijna 30 graden buiten nu nog kuren ??

vorig jaar dacht ik ook inknallen,maar tot ik het deed.

Mijn hele bovenlichaam maar dan ook helemaal zat onder puistjes. hele dikke witte puistjes.en zweten.zweten
dan ga je niet met je tshirt ff boodschappen doen of denk je niet aan breed worden, maar dan zit je hele dag thuis voor de ventilator
Thuis met de medicijnen en de creme van de dokter.
De dokter had het nog nooit meegemaakt zei die.

• Topic Starter Topic Starter
tja ik begon deze post niet echt met de bedoeling om te zeuren over puistjes en andere ongemakken alleen hoor maar in het algemeen over kuren bij warm weer een vriend in de gym was van mening dat dit bijna onmogelijk zou zijn om het max uit je kuur te halen bij warm weer omdat je dan meer moeite hebt met trainen voeding vocht opnemen enz het zal wel allemaal een kwestie van karakter zijn maar ik wou gewoon de mening is horen van de meeste huis tuin en keuken gebruikers ook al is die soms wel zeer hard maar ja tzal de test wel zijn die de mening soms wat gekruid maakt no hard feelings ik word er soms ook iritant van als een newbie stomme vragen stelt over dingen waar ik al jaren ervaring mee heb
ik wil gewoon nog net de extra info meekrijgen voor ik er aan begin en daar dient dit forum toch voor :D
zo lees ik net iets over winstrol en gewrichts problemen dat ik dit nog niet eerder ben tegen gekomen hier :o
ik denk dat het kuurtje best nog wat wacht tot het najaar en nog wat meer rondsnuffelen op het forum
bedankt voor de reacties ;)

En volgens mij is die kans erg klein, matige acne krijgt bijna iedereen maar echt d ie puistenzwerm is uitzonderlijk

Bij ons op de sportschool hebben 3 jongens het in extreme mate en de rest een klein beetje. Dus een puistenzwerm is eerder uitzondering dan regel....

tja ik begon deze post niet echt met de bedoeling om te zeuren over puistjes en andere ongemakken alleen hoor maar in het algemeen over kuren bij warm weer een vriend in de gym was van mening dat dit bijna onmogelijk zou zijn om het max uit je kuur te halen bij warm weer omdat je dan meer moeite hebt met trainen voeding vocht opnemen enz het zal wel allemaal een kwestie van karakter zijn maar ik wou gewoon de mening is horen van de meeste huis tuin en keuken gebruikers ook al is die soms wel zeer hard maar ja tzal de test wel zijn die de mening soms wat gekruid maakt no hard feelings ik word er soms ook iritant van als een newbie stomme vragen stelt over dingen waar ik al jaren ervaring mee heb
ik wil gewoon nog net de extra info meekrijgen voor ik er aan begin en daar dient dit forum toch voor :D
zo lees ik net iets over winstrol en gewrichts problemen dat ik dit nog niet eerder ben tegen gekomen hier :o
ik denk dat het kuurtje best nog wat wacht tot het najaar en nog wat meer rondsnuffelen op het forum

Kuren in de zomer is lekker...:D

:treuren: om een puistje :rolleyes:

gewoon erbij nemen het hoort er bij

Het is HARDCORE:hedbang:

of ben je een strandjanet ???

gewoon knalleuh bro :D

;)

Idd , zou er ook niet naar kijken...
Groeien verdomme..

Niet janken man, puisten zijn vet geil ,:eyebrow:

volgens mij zitten de mensen die zeggen, schijt aan puisten gewoon knallen!
zelf gewoon onder puisten ofzo. niemand wil toch met puisten over het strand lopen ALS het ook zonder puisten kan ??? dat is niet breezer of hardcore. zijn ronnie en jay dan ook breezers.. die zie je toch ook niet met puisten op het podium? ik zou lekker wachten tot de nazomer.

volgens mij zitten de mensen die zeggen, schijt aan puisten gewoon knallen!
zelf gewoon onder puisten ofzo. niemand wil toch met puisten over het strand lopen ALS het ook zonder puisten kan ??? dat is niet breezer of hardcore. zijn ronnie en jay dan ook breezers.. die zie je toch ook niet met puisten op het podium? ik zou lekker wachten tot de nazomer.

vriend, heb je ooit weleens een close-pic gezien van hun. die huid is een aanschakeling van straie en andere onvolkomenheden.

als je echt eieren op je rug krijgt...is een ander verhaal. dan moet je mss gaan bowlen of zo:D

vriend, heb je ooit weleens een close-pic gezien van hun. die huid is een aanschakeling van straie en andere onvolkomenheden.

als je echt eieren op je rug krijgt...is een ander verhaal. dan moet je mss gaan bowlen of zo:D

Heb je net een prachtige kuur in elkaar gefiets, krijg je te horen dat je moet gaan bowlen. :(

Bowlen is voor pussies, echte mannen curlen! :D

bowlen...bowlen...daar krijg ik altijd zo'n dorst van :D

-rodge

ANABOWLEN :p

1 woord: interpunctie.

Terug
Naar boven