XXL Nutrition

billboard fitnessketen valt verkeerd

• Topic Starter Topic Starter
:)

Hehe, die reacties hier weer. Hoe komen ze er nu bij dat iemand dat van die beurten verkeerd zou opvatten?! :D:D

Ik ben Turks..

waar ze zich toch allemaal druk in maken, hebben ze dan geen enkel gevoel voor humor ?
meestal zijn het zelf seksueelgefrustreerden die daaraan aanstoot nemen.

lekker kippetje trouwens... oejaaah :ds:

Met die dumbbell erbij doet het me (buiten de rode tekst) echt niet aan coïtus denken. Vind de vrouw ook niet sexy, val op een heel ander type vrouw. Zie er verder geen probleem in, dit moet perfect kunnen.

ben ik een keer geweest hier in de buurt... was eerst een supersporschool toen in handen gegaan van fitnesse first ... nu een zielig nep gym waar alleen wouten trainen...

Lekker wijfie.

Ik wil 6 beurten!!! :lick:

Ik 24!

eigelijk was het me niet opgevallen, maar na dit artikel snap ik wel dát je het verkeerd kan opvatten....

ik bedoel maar:

verbeter je coïtusleven, 6 beurten gratis!

:rolleyes:

Ik pak een jaar abbo :roflol:

helemaal eens, ik kreeg een spontane zaadlozing toen ik dit zag, dat kan echt niet!!!!

(j/k ;))

Met die dumbbell erbij doet het me (buiten de rode tekst) echt niet aan coïtus denken. Vind de vrouw ook niet sexy, val op een heel ander type vrouw. Zie er verder geen probleem in, dit moet perfect kunnen.
sja, ik denk dat die criticus wel houd van een dumbeltje in haar kont, dat ding zal wel verkeerd gezetn hebben toen ze dit schreef.

ik weet niet wat triester is die billboard die nergens op slaat en verzonnen is met het gedachte erachter "coïtus sales" of mensen die onbewust in dat soort reclame gaan geloven. Iig trieste zaak...

Zo krijg je alleen maar dudes daar zeker

hehe, die posters hangen overal op me werk :P

Terug
Naar boven