MuscleMeat

Billy trying to get buff (NIEUW SCHEMA -> mening)

Je kan dat toch vrij snel zien.
Ik kreeg al heel snel door dat m'n armen echt niet in verhouding zijn met de rest van me lichaam.
Later merkte ik ook dat m'n benen niet zo heel snel groeien.

Ik denk niet dat je daar prof voor hoeft te zijn.
No offence trouwens

Ik heb het ook niet over hoe kundig je daarvoor hoeft zijn, maar over hoeveel massa.

Ik heb nog geen pics gezien van Billy hoor, maar ik denk dat we ons nog nietecht hoeven te richten op ''achterlopende'' spieren. Nou kan je wel zeggen ''ik ben nog niet tevreden met..'' Zoals ik heb graag iets grotere schouders als de rest, maar dat is dan aan jezelf.:)

Ik heb het ook niet over hoe kundig je daarvoor hoeft zijn, maar over hoeveel massa.

Ik heb nog geen pics gezien van Billy hoor, maar ik denk dat we ons nog nietecht hoeven te richten op ''achterlopende'' spieren. Nou kan je wel zeggen ''ik ben nog niet tevreden met..'' Zoals ik heb graag iets grotere schouders als de rest, maar dat is dan aan jezelf.:)

Ja zolang je geen prof wilt zijn kan je altijd spieren uitverhouding hebben als je dat mooi vind.

Verder ja ik doelde erop dat je ook kan concentreren op spieren die jij vind achterlopen dat kan je snel genoeg door hebben zonder een enorme beer te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Binnenkort schiet ik wel wat pics... ga als het goed is komende week een nieuwe mobiel halen met betere camera.
Net trouwens een bulkschema gemaakt waar ik maandag mee begin:
35l99wz.png

Waarschijnlijk is het te weinig maar misschien is mijn metabolisme wat omlaag gegaan omdat ik de laatste tijd een beetje gecut heb.

Laatst bewerkt:
Zo. Lekkere training gehad.

2 minuten opwarmen roeiapparaat

Borst:

BP
5x5x57,5 (easy)

Incline Bench Press (plateloaded machine)
10x50
8x55 PR
8x60 PR

Machine flyes
10x35
8x40
6x45

Triceps:

Tricep dips
10xBW
8xBW
8xBW

Tricep pushdown
10x50
7x55
6x55 goede contractie

Kuiten:

Calf press
15x170
12x170
12x170

Laatst bewerkt:
Ik zou meer eten man, toch wel minstens 3500 kcals.

Zit er trouwens echt zoveel eiwit in normaal bruinbrood?

Vandaag weer een training gehad. Ging zomaar matig.

Rug:

Chin ups:
10xBW
6xBW
4xBW

Bent-Over V-Bar Row (iemand vroeg of ik mee deed. achteraf niet zo'n heel fijne oefening.)
10x75
10x85
6x95

Underhand BOR
10x60
10x65
8x75

Deadlifts maar gelaten voor wat het was want ik had niet echt een goede feeling + me onderrug was al flink voelbaar dus ik wist toch wel dat die deadlifts niks meer gingen uithalen.

V-Bar Pulldown
10x50
8x55
6x55

Biceps:

Cross body hammer curl
10x12
8x14
6x16 <- heavy

Ik hou wel van wat variatie dus deze keer weer een andere oefening genomen:
Seated dumbbell curls
10x10
8x10
6x12 <- DAT pump

lekkere oefening. ook gewoon goed strict gedaan en meer met contractie dan gewicht bezig geweest.
op deze manier dus:
http://www.youtube.com/watch?v=m8wZNGL4iA4
@1:55

Nou uiteindelijk ging biceps wel lekker maar rug was gewoon klote. volgende keer beter.

Weer eens flink aan het ijzer gehangen. Voel nog wel goed de aanhechtingen van me biceps van woensdag pfoe. Denk dat die seated dumbbell curls de boosdoener zijn geweest. anyways, vandaag benen-schouders

Benen:

opwarmen roeien + leg curl

SQ
10x50
8x70
6x90
5x105 laatste rep klein beetje spotter.

Leg extension
10x80
8x85
8x90 PR

Leg curl
10x70
8x75
6x75

Leg press
10x200
10x200
10x200

Schouders:

BP
5x5x60 easy

Rear laterals
10x9
8x8
8x8

Arnold press
10x16
8x18
6x18

Side raises
10x10
10x10
10x12

Traps:

20x32
15x35
17x40 PR

Opzich een lekkere training.

Goeie Squat, ben wel benieuwd naar je massa met deze gewichten..

Als je schouders traint doe je dan bench press?

Oohke nee ja kan je net zo goed zeggen van borst en dan schouders.

Maar goed ik snap em

Had gister geen tijd meer om m'n training te posten dus dan nu maar:

Borst:

BP
5x5x62,5

Incline Chest press (plateloaded machine)
10x50
10x60
6x70 PR kwam denk ik vooral door langere rust na de BP dan normaal want het apparaat was bezet dus moest ik ff wachten.

Machine flyes
10x35
8x40
6x45

Triceps:

Tricep pushdown
10x50
8x55
4x60
5x55 dat pump

Tricep dips
10xBW
2x8xBW

Kuiten:

Calf press
13x180
2x12x180

Standing calf raise
12xBW+22
10xBW+22

Laatst bewerkt:
Wow sterk genoeg haha! Ik had een vraagje, zou jij je schema eens willen noemen. En dan met herhalingen enzo erbij.. Ik ben namelijk heel erg aan het twijfelen de laatste tijd en denk dat jij het wel goed doet :)! Bedankt, succes nog met loggen

Dankje man, sorry voor de luiheid! Ik ga je followen ben onder de indruk van je lifts :)

Haha thanks man. Jij zou toch wel meer moeten liften denk ik zo? Als je stats kloppen en je VP enigszins laag is tenminste.
Mijn stats zijn op dit moment;
82Kg
15% vet
182cm

Lifts zijn niet super, mede omdat ik een blessure heb aan mijn knie dus geen squats voor mij.
Benchpress; 80Kg
Deadlift; 130KG

Ben heel de tijd aan het vogelen met een schema enzo maar heb niet echt heel veel bijgehouden de laatste tijd. Ook met een navelbreuk gezeten enzo dus nu ga ik er maar weer helemaal voor! Of een fullbody schema of een 3-dagen split zonder benen, mag na 10-12 weken weer squatten dus dan pak ik die er ook bij!

mja ik vind fullbody niet echt meer goed te doen met deze gewichten. dan ben je minstens 1,5u-2u zoet en helemaal uitgeput na je training. ik zou eerder een split aanraden.
Nja je lifts zijn best goed hoor? denk dat ik er bij allebei misschien net bovenuit kom maar ik doe nooit 1RM werk.

mja ik vind fullbody niet echt meer goed te doen met deze gewichten. dan ben je minstens 1,5u-2u zoet en helemaal uitgeput na je training. ik zou eerder een split aanraden.
Nja je lifts zijn best goed hoor? denk dat ik er bij allebei misschien net bovenuit kom maar ik doe nooit 1RM werk.

Ligt eraan wat voor fullbody je doet doe je een goeie dan ben je alsnog snel klaar.

Terug
Naar boven