Fitness Seller

Billy trying to get buff (NIEUW SCHEMA -> mening)

• Topic Starter Topic Starter
Ligt eraan wat voor fullbody je doet doe je een goeie dan ben je alsnog snel klaar.

Zoals? mja je kan natuurlijk altijd de gewichten omlaag gooien. Dat zal ook al wel schelen. Heb daar zelf alleen nogal moeite mee om lagere gewichten te pakken dan ik kan :p

Kijk ma mijn log heb net een nieuw schema gemaakt.

oke, ik heb m gezien. denk eerlijk gezegd niet dat je op zo'n schema heel hard gaat groeien ofzo. Ik prefereer toch een split. verder is SQ en DL tijdens 1 training ook echt killing. Zou wel aanraden om DL voor SQ te doen anders zul je bij DL weinig meer uit je benen kunnen trekken.

oke, ik heb m gezien. denk eerlijk gezegd niet dat je op zo'n schema heel hard gaat groeien ofzo. Ik prefereer toch een split. verder is SQ en DL tijdens 1 training ook echt killing. Zou wel aanraden om DL voor SQ te doen anders zul je bij DL weinig meer uit je benen kunnen trekken.

Dat heet gewoon mannelijk worden ik heb altijd dl na sq gedaan.
Je zal er iets minder uit kunnen halen maar t gaat immers niet om hoeveel je eruit haalt maar hoe die voelt.

Verder ik denk dat je er wel van groeit zeker als beginner ik train nog geen 2 jaar + dus zie me zelf gewoon als beginner.

Ik zou meer eten man, toch wel minstens 3500 kcals.

Zit er trouwens echt zoveel eiwit in normaal bruinbrood?

3000kcal is echt wel genoeg voor iemand van 62kg of hoeveel woog je?

Ik zit op 3200 kcal op 78kg en kom bij als een gek, veel te veel eigenlijk.

3000kcal is echt wel genoeg voor iemand van 62kg of hoeveel woog je?

Ik zit op 3200 kcal op 78kg en kom bij als een gek, veel te veel eigenlijk.

Je kan personen niet met elkaar vergelijken de een heeft meer eten nodig dan de ander he

Je kan personen niet met elkaar vergelijken de een heeft meer eten nodig dan de ander he

Ja, maar voor 62kg is 3000kcal echt wel genoeg, je hebt maar een surplus nodig van 250-500kcal max! Rest is toch alleen maar vet

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:12 ----------

Foutje! Hij is 72kg nu zie ik, 62kg toen hij begon.
Nee dan kan het wel zijn dat je 3500kcal nodig hebt als je een snel metabolisme hebt. (Wat ik niet heb.)

Ik zit nu alweer ruim boven de 72kg. Zal binnenkort weer eens op lege maag wegen. Gebruik nu wel creatine dus zal sowieso wat hoger uitvallen ivm vocht.

Vandaag rug-biceps gehad. Lang geleden dat ik zo lekker getraind heb. Flink gewicht verplaatst.

opwarmen roeien

Chin ups
9xBW
5xBW
4xBW word steeds minder omdat mijn BW stijgt.

Underhand BOR
10x60
10x70
8x80 PR strongggg

DL
10x70
straps aan
8x90
6x110
4x120 lekkerrrr

Lat pulldown
10x55
8x60
6x65 PR

V-bar pulldown
10x45
8x45
4x50

Biceps:

Crossbody hammer curl
10x12
8x14
5x16 PR

Seated dumbbell curl
9x10
8x10
6x10 dat pump

Ja, maar voor 62kg is 3000kcal echt wel genoeg, je hebt maar een surplus nodig van 250-500kcal max! Rest is toch alleen maar vet

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:12 ----------

Foutje! Hij is 72kg nu zie ik, 62kg toen hij begon.
Nee dan kan het wel zijn dat je 3500kcal nodig hebt als je een snel metabolisme hebt. (Wat ik niet heb.)

Ik eet toch wel echt 4000-4500 kcal soms wat minder dna naar 3500 kcal maar ik kom toch sloom aan:p

Heb je geluk :), denk dat ik begin oktober een kleine cut van 2 weken er moet ingooien als dit zo voort gaat.

Ik moet echt wel 4000kcal eten heb ik het idee hoor. Ik weet niet hoeveel jullie aankomen/maand?

Voor Billy zou ik wel 3500kcals doen hoor, tis wel een bulk. Maar hij moet natuurlijk ook wel even aanzien hoe hij goed aankomt, maar volgens zijn berichten komt hij wel lekker aan:)

En Billy, werkt die crea een beetje? Heb je creapure van b&f? Ben van plan crea te doen over paar weken, maar weet nog niet echt hoe het werkt. (Inname en tijden etc).

Ik kom nu 2-4kg aan per maand. Echt wel te veel...

Ik moet echt wel 4000kcal eten heb ik het idee hoor. Ik weet niet hoeveel jullie aankomen/maand?

Voor Billy zou ik wel 3500kcals doen hoor, tis wel een bulk. Maar hij moet natuurlijk ook wel even aanzien hoe hij goed aankomt, maar volgens zijn berichten komt hij wel lekker aan:)

En Billy, werkt die crea een beetje? Heb je creapure van b&f? Ben van plan crea te doen over paar weken, maar weet nog niet echt hoe het werkt. (Inname en tijden etc).

Inname en tijden is zever.
Gewoon elke dag 5g (1scoop) innemen.

2 heel interresante videos hierover en HEEL informatief
http://www.youtube.com/watch?v=eLRbUHAfkV0
http://www.youtube.com/watch?v=l67vH_NvFp4

Bij mij verschilt het wel 's. Heb deze maand wel 2/3 kilo's gepakt denk ik.

Is te veel vind ik, ik wil rond de 1,5KG per maand zitten, dat is meer dan genoeg, maar moet nog wat spelen met men voeding in deze bulk.

Ik zit vandaag ook wel weer rond de 3500. denk dat ik dat idd wel ongeveer nodig heb om te groeien.

Gebruik de crea pas 1,5 week dus kan ik denk ik weinig over zeggen. Ik heb crea van precision engineered. (monohydrate) had ik al best lang staan want eerst zaten mijn ouders allemaal te zeiken over supps maar tegenwoordig maakt het ze niet meer uit. merk er nog niet veel van maar creatine is denk ik ook een supplement waarbij je niet echt een heel groot verschil gaat merken.

Ik zit vandaag ook wel weer rond de 3500. denk dat ik dat idd wel ongeveer nodig heb om te groeien.

Gebruik de crea pas 1,5 week dus kan ik denk ik weinig over zeggen. Ik heb crea van precision engineered. (monohydrate) had ik al best lang staan want eerst zaten mijn ouders allemaal te zeiken over supps maar tegenwoordig maakt het ze niet meer uit. merk er nog niet veel van maar creatine is denk ik ook een supplement waarbij je niet echt een heel groot verschil gaat merken.

Bij welke ga je wel verschil merken dan, dbol of test? :roflol:

Volgens mij was Crea juist hèt supplement waar je juist als enige echt verschil zou zien.

Bij welke ga je wel verschil merken dan, dbol of test? :roflol:

Volgens mij was Crea juist hèt supplement waar je juist als enige echt verschil zou zien.

Ik gebruik creatine en beta alaline, ik merk toch echt wel dat deze werken.

En zoals billy zegt, hij gebruikt nog maar 1,5 week, creatine begin je pas te merken na 3 weken, dan zijn je spieren loaded met ATP.

Vandaag opzich weer een goede training gehad. Niet m'n beste maar wel gewoon goed.

Schouders:

BP
5x5x65

Shoulder press
10x20
8x24
6x24

Face pulls (sitting)
10x40
10x55
10x60

Side raises
10x10
10x10
8x12

Traps:

Dumbbell Shrugs
3x15x40

tussendoor wat schuine buikspieren gedaan.

Benen:

SQ
10x50
8x80
6x90
2x110 PR heb in totaal 4 reps gedaan maar bij de laatste 2 had ik een beetje spotter nodig. wel gewoon allemaal ATG maar dat doe ik altijd bij SQ.

Leg extension
10x75
10x85
10x90

Leg curl
10x70
10x75
10x80

Nog wat onderarm oefeningen gedaan. Touwtje oprollen met 5 kg eraan.

Terug
Naar boven