Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik plaats dadelijk weer een training. eerst ff douchen.Je traint net zo lang als mij, wel een veel hogere BP. Netjes hoor, heb je al eens een relaxed foto'tje geschoten?

nja niet echt rood meer gewoon bruin. de rest is gewoon akelig witBegint er goed uit te zien man lekker door bulken komt t van zelf.
Jezus wat heb je rooie armen of lijkt dat maar zo.
ik word niet zo snel bruin en ik zit ook niet echt vaak in de zon ofzo.nja niet echt rood meer gewoon bruin. de rest is gewoon akelig witik word niet zo snel bruin en ik zit ook niet echt vaak in de zon ofzo.

Lekkere training! je squats gaan ook de goede kant op!

Lekkere training,bedoel je bij standing calf raises geen 240kg
ThanksPics zien er goed uit goeie vooruitgang. Sterke DB Shoulder Press
ben er zelf ook best over te spreken.Shoulder press valt toch best mee?Zieke kracht in je schouders, man. En je squats zijn ook goedVind alles wel redelijk in verhouding op je foto's, dus well done.
Ja alles is best redelijk in verhouding. Borst begint steeds meer dikte in te komen. Ik zal ook nog een keer pics van m'n benen + kuiten schieten. Mja vind persoonlijk dat daar niet heel veel aan te zien valt omdat er nog zoveel spek overheen zit.