XXL Nutrition

Biomek's hartinfarct

Bezoekers in dit topic

De metoprolol zit tot maart in het pakket. Na de bloedtest van vorige week gaven ze helaas aan nog niets te willen veranderen aan de medicatie.

Ze willen zelfs het liefst dat ik onder begeleiding van fysio weer begin met sporten :bang:
In zo'n ziekenhuis gym heb je weinig te zoeken als je meer dan 70kg kan bankdrukken, maar zie het als een investering.
 
In zo'n ziekenhuis gym heb je weinig te zoeken als je meer dan 70kg kan bankdrukken, maar zie het als een investering.
Ja zeker, ik sta er open voor hoor dus ik ga het wel proberen. We zien snel genoeg of ik er wat aan heb.

Ik bedoel, hoe ik dat nu voor me zie is dat ik een oefening moet doen en dat ik vervolgens moet aangeven of het gaat ja of nee. Uhm... ja dat kan ik zelf ook nog wel lol.

Maar wellicht dat ik iets over het hoofd zie :roflol:
 
Misschien moet je het wat rustiger opbouwen dan je zelf denkt. Of meer den focus op LISS cardio.
 
Ja zeker, ik sta er open voor hoor dus ik ga het wel proberen. We zien snel genoeg of ik er wat aan heb.

Ik bedoel, hoe ik dat nu voor me zie is dat ik een oefening moet doen en dat ik vervolgens moet aangeven of het gaat ja of nee. Uhm... ja dat kan ik zelf ook nog wel lol.

Maar wellicht dat ik iets over het hoofd zie :roflol:
Denk ook met saturatiemeter aan je vinger. Je goed voelen nu, wil niet zeggen dat je zomaar weer met gewichten kunt trainen
 
Misschien moet je het wat rustiger opbouwen dan je zelf denkt. Of meer den focus op LISS cardio.
Dit denk ik ook
Het liefst wil je natuurlijk gelijk weer vol gas, maar of het slim is is een tweede
Maarja ziekenhuis weet t beter
 
Ja zeker, ik sta er open voor hoor dus ik ga het wel proberen. We zien snel genoeg of ik er wat aan heb.

Ik bedoel, hoe ik dat nu voor me zie is dat ik een oefening moet doen en dat ik vervolgens moet aangeven of het gaat ja of nee. Uhm... ja dat kan ik zelf ook nog wel lol.

Maar wellicht dat ik iets over het hoofd zie :roflol:
Bij mij werd mijn medicatie (antihypertensivum Valsartan, een ARB) verdubbeld toen ik bij de revalidatie onder begeleiding van fysiotherapeuten met haltertraining en inspanningstests op de hometrainer, toch nog te hoge bloeddruk hield. Natuurlijk kan je die controles ook zelf doen en weet je waarschijnlijk beter dan de fysio hoe je moet trainen. Zelf vond ik het wel prettig dat ze me een beetje in de gaten hielden, 1 van de fysio's deed gelukkig zelf aan krachtsport. Jij als jonge vent hebt veel te verliezen en veel te winnen in deze situatie, maak in deze fase liever vergissingen aan de veilige kant.

Een half jaar later mocht ik zelf van mijn cardioloog weer gaan powerliften mocht ik dat willen.
 
Laatst bewerkt:
Hey, dat is schrikken maat. Hoe gaat t nu met je ?
 
-
 
Laatst bewerkt:
200 test 50 primo

In b4 dat is geen trt(+). Het naampje boeit me niet, in ieder geval een stuk verantwoorder dan wat ik deed.
Heb je dat overlegd met je artsen? 't schijnt dat John Meadows specifiek verteld was op 100 mg of minder test te gaan zitten. Die deed toch 200 of 250 mg en ging de pijp uit.
 
Holy crap gap! Succes! Ik hoop dat je er over heen gaat komen! Seth Feroce heeft volgens mij wat succes geboekt in het verbeteren van zijn gezondheid met crossfit achtige workouts 3 x p week en 3 x p week wel gewoon lekker zijn bodybuilding workouts.

Ik train natty en ga keihard los, maak (langsaam) progressie, maar het is zeer bevredigend. Gains zijn er, maar niet zo snel als toen ik 18 was natuurlijk :P. Toch is het sporten zelf gewoon leuk. Hoop dat je de lol er in kan gaan vinden op die manier. Weetje, er gewoon staan in die gym ondanks al je tegenslagen. Dat voelt altijd super goed.
 
Heb je dat overlegd met je artsen? 't schijnt dat John Meadows specifiek verteld was op 100 mg of minder test te gaan zitten. Die deed toch 200 of 250 mg en ging de pijp uit.
En er zijn heel wat natty s van boven de 50 die er nu beter uitzien dan John.
#hetishetnuetwaard en # berouwkomtnadezonde
 
En er zijn heel wat natty s van boven de 50 die er nu beter uitzien dan John.
#hetishetnuetwaard en # berouwkomtnadezonde
Beter (hij zag er vreselijk uit), maar natuurlijk niet gespierder.
 
Die zijn er niet :o
Maar goed, als je gezondheid het je niet toelaat is het dat niet waard inderdaad.

Ik denk dat dit 1 van de meest gemaakte verkeerde gedachte is in bodybuilding en het gebruik van PED's. Er zijn vaak geen signalen, als ze er wel zijn dan zie je dat (helaas) vaak pas achteraf.
 
Heb je dat overlegd met je artsen? 't schijnt dat John Meadows specifiek verteld was op 100 mg of minder test te gaan zitten. Die deed toch 200 of 250 mg en ging de pijp uit.
John had oa een aandoening voor meer kans op bloed proppen meen ik, dat is ook z'n dood geworden meen ik.
 
John had oa een aandoening voor meer kans op bloed proppen meen ik, dat is ook z'n dood geworden meen ik.
Zoiets klopt volgens mij idd, kreeg daar o.a bloedverdunners voor die niet lekker mixen met AAS waardoor er strict en enkel en alleen trt werd aangeraden.
 
Ik denk dat dit 1 van de meest gemaakte verkeerde gedachte is in bodybuilding en het gebruik van PED's. Er zijn vaak geen signalen, als ze er wel zijn dan zie je dat (helaas) vaak pas achteraf.
Als je regelmatig bloedwaarden controleert, bloeddruk controleert en jaarlijks je hart laat controleren ben je een hoop al voor. De meeste problemen worden veroorzaakt door lange tijd met fucked up bloedwaarden of bloeddruk rondlopen.
 
Back
Naar boven