Fitness Seller

Biomek's Log

Bezoekers in dit topic

Dat is wel lekker, kan je eindelijk zwaarder gaan. De rest komt vanzelf wel.
Met een home-gym ben je nooit klaar :P
 
Aan het voorbereiden op m'n training van zometeen. Het wordt een training die niet in m'n push-pull-arms-legs valt, omdat ik met 2 pijntjes zit. Ik ga schouders en traps doen.

Bovenaan m'n rechter lat, wat aansluit op de rear delt, heb ik iets verrekt tijdens pull ups vorige keer. Het is bijna weg maar ik durf het nog niet aan om volop BOR en Pull Ups te doen, en dat is toch wel de basis van mijn pull dag.

Het tweede, ik besloot gister op injectiedag om te injecteren in (beide) triceps. Het voelt nu beurs as fuck dus daardoor vallen er nog meer trainingsopties af :roflol:

Logje komt er straks aan! :)
 
Aan het voorbereiden op m'n training van zometeen. Het wordt een training die niet in m'n push-pull-arms-legs valt, omdat ik met 2 pijntjes zit. Ik ga schouders en traps doen.

Bovenaan m'n rechter lat, wat aansluit op de rear delt, heb ik iets verrekt tijdens pull ups vorige keer. Het is bijna weg maar ik durf het nog niet aan om volop BOR en Pull Ups te doen, en dat is toch wel de basis van mijn pull dag.

Het tweede, ik besloot gister op injectiedag om te injecteren in (beide) triceps. Het voelt nu beurs as fuck dus daardoor vallen er nog meer trainingsopties af :roflol:

Logje komt er straks aan! :)

Voor pullups wellicht andere greep hanteren, hammergrip zou kunnen werken (helaas ervaringsdeskundige)
 
Voor pullups wellicht andere greep hanteren, hammergrip zou kunnen werken (helaas ervaringsdeskundige)
Ik vind het moeilijk uit te leggen waar ik het precies voel. Het voelt niet als een spier die pijn doet. Achterkant van m'n schouderkom ofzo? Lol.

Zodra ik m'n arm langs m'n boven lichaam heb en en pull beweging maak dan voel ik dat pijntje. Met een wide grip row voel ik het bijvoorbeeld niet. Laat ik het maar niet forceren, het is al een stuk minder sinds het gebeurd is :p
 
Ik vind het moeilijk uit te leggen waar ik het precies voel. Het voelt niet als een spier die pijn doet. Achterkant van m'n schouderkom ofzo? Lol.

Zodra ik m'n arm langs m'n boven lichaam heb en en pull beweging maak dan voel ik dat pijntje. Met een wide grip row voel ik het bijvoorbeeld niet. Laat ik het maar niet forceren, het is al een stuk minder sinds het gebeurd is :p
Gewoon doorgaan... hoe t erin gaat zo gaat t er ook weer uit.... lol
 
Training 25-08-2020 Schouders
-----‐----------------------------------
Barbell Shoulder Press (seated)

40kg x 25 reps
50kg x 15 reps
70kg x 8 reps
70kg x 6 reps
60kg x 8 reps

Reverse Fly (incline bankje, voorover liggend)
2 x 5kg plates x 20 reps
2 x 10kg plates x 15 reps
2 x 10kg plates x 15 reps
2 x 10kg plates x 12 reps

Dumbbell Side Raises (seated)
15kg x 15 reps
15kg x 15 reps
15kg x 15 reps
15kg x 12 reps
15kg x 10 reps

Dumbbell Shoulder Press (seated)
15kg x 20 reps
15kg x 15 reps
15kg x 15 reps
15kg x 12 reps

Barbell Upright Row
40kg x 12 reps
40kg x 12 reps
40kg x 10 reps

Had een zeer goeie pomp te pakken. De belichting is wel behoorlijk shite anders had er miss wel een foto in gezeten :p

Voeding 25-08-2020
-----‐----------------------------------
Meal 1

60gr whey + 50gr havermout + 150gr aardbei + kaneel

Meal 2
100gr duitse biefstuk + afbakbroodje + sambal en mini beetje knoflooksaus

Meal 3
100gr duitse biefstuk + afbakbroodje + sambal en mini beetje knoflooksaus

Intraworkout
Essential Amino Stack + 5gr citruline + 3gr beta alanine

Meal 4 - Post workout
60gr whey + 80gr havermout + 150gr aardbei + kaneel

Meal 5
150gr varkenshaas + afbakbroodje + mini beetje pindasaus

Meal 6
150gr varkenshaas + afbakbroodje + mini beetje pindasaus

Prebed shake
60gr whey

Dit komt neer op, inclusief alle bakoliën en sauzen:
Kcal: 2806 kcal
Protein: 288 gram
Carbs: 263 gram
Fats: 62 gram


Sfeerimpressie van de varkenshaas:
20200825_185315.jpg
 
Laatst bewerkt:
Citruline als intra klinkt als een kotsdrankje. Als ik het PWO neem dan scoop ik het rechtstreeks in m'n mond, wat een gore smaak. :emo:
 
Citruline als intra klinkt als een kotsdrankje. Als ik het PWO neem dan scoop ik het rechtstreeks in m'n mond, wat een gore smaak. :emo:
Er zit zoveel zoetstof in de Amino Stack dat je t niet echt proeft :p :p
 
In!
 
In!
 
Training 26-08-2020
-----‐----------------------------------
Vandaag geen krachttraining op het programma. Benen en onderrug flinke spierpijn, schouders en traps spierpijn, triceps fucked door injectiedag. Ben wel van plan om op de loopband te gaan om toch wat kcals te kunnen verbranden.


Voeding 26-08-2020
-----‐----------------------------------
Meal 1:
60gr whey + 50gr havermout + 150gr aardbei + kaneel

Meal 2:
1 wrap met 150gr kipflet (gemarineerd, incl sambal en minibeetje knoflooksaus)

Meal 3:
1 wrap met 150gr kipflet (gemarineerd, incl sambal en minibeetje knoflooksaus)

Intraworkout Loopband
Essential Amino Stack

Meal 4:
60gr whey + 80gr havermout + 100gr aardbei + kaneel

Meal 5:
225 gram chickenstrips* + salade met een gekookt ei + sla/komkommer/augurk/paprika/cherrytomaat

* = ik reken voor de chickenstrips 175gr kipfilethaasjes + 50gr paneermeel

Prebed shake:
60gr whey

Dit komt volgens MyFitnessPal inclusief oliën, sauzen, dressings neer op:
Kcal: 2820 kcals
Protein: 299 gram
Carbs: 249 gram
Fats: 64 gram

Wel apart, want als ik de macro's bij elkaar optel kom ik op 2768 kcal uit.

299 x 4 = 1196 kcal
249 x 4 = 996 kcal
64 x 9 = 576 kcal
-------------------------
Totaal 2768 kcal
 
MFP rekent vezels mee, 2 kcal/gram. Misschien daardoor..
 
MFP rekent vezels mee, 2 kcal/gram. Misschien daardoor..
52 kcal verschil, en ik zit op 26 gram vezels dus wat jij zegt klopt 100% 👌 :kiss:

Met welke naald doe je dat dan?
Dat wil je niet weten man. Ik doe 0,7x40mm voor alles :roflol: Afhankelijk van de injectiespot bepaal ik ook hoe ver ik de naald erin stop.
 
Dat wil je niet weten man. Ik doe 0,7x40mm voor alles :roflol: Afhankelijk van de injectiespot bepaal ik ook hoe ver ik de naald erin stop.

:lol: wel ja. Pratice makes perfect :)
 
Geen schouder?
Schouders doe ik ook wel eens, inderdaad. Voelt naderhand wel beter maar misschien omdat ik daar vaker heb geprikt.

Tijdens het zetten in de triceps had ik nergens last van, het is echt de PIP. Behalve dat ik links dwars door een ader heen ben gegaan en dat er een blauwe plek zit. Ondanks dat voelt rechts toch wat pijnlijker. Het voelt als heftige spierpijn maar dan op een geconcentreerde plek ipv over je hele triceps
 
Schouders doe ik ook wel eens, inderdaad. Voelt naderhand wel beter maar misschien omdat ik daar vaker heb geprikt.

Tijdens het zetten in de triceps had ik nergens last van, het is echt de PIP. Behalve dat ik links dwars door een ader heen ben gegaan en dat er een blauwe plek zit. Ondanks dat voelt rechts toch wat pijnlijker. Het voelt als heftige spierpijn maar dan op een geconcentreerde plek ipv over je hele triceps

Ander merk? Of hoger gedoseerde meuk?
 
Ander merk? Of hoger gedoseerde meuk?
Nee daar is niets in veranderd en zijn gewoon "normaal" gedoseerd. Voor zover ik nu kan concluderen is het gewoon het feit dat ik daar bijna nog nooit in heb geprikt. De laatste keer was zeker een jaar terug en dat was met slinpins.
 
Back
Naar boven