- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)+ kaneelIk ben niet echt super bewust bezig met vetten - behalve dat ik onder m'n target van 83 gram blijf. De ene dag zit ik op 40 en de andere dag misschien op 80. Tijdens een cheat zit ik snel aan de 100 a 120Blijf je langere tijd zo laag in vetten met je voeding? Op de langere termijn kan het zijn dat je daarmee tekorten aan vetoplosbare vitaminen en Linolzuur, ALA, DHA en EPA creëert. Just wondering..![]()
True, is nog 22% van de totale inname..Vetten zijn overrated, zo laag is 70 gr niet. Zeker niet op maar 2800kcal.
Nee, zo goed als niet. Die gegrilde paling die ik eens in de paar maanden bij de AYCE sushitent eet telt nietTrue, is nog 22% van de totale inname..
En als je sommige dagen wat hoger zit, zeker met een cheat, is een tekort niet aan de orde.
Eet je wel vette vis?

Thanx man en welkom!Godver, dat is nou echt iets van vroeger, beestachtig lekker vond ik dat! Ga ik ook weer eens maken, thx voor de tip
Goed fysiek en potentie, ik volg.

Ziet er bruut uit!
Thanks mate

Nou, helaas is de New York Pizza in Gouda echt barslecht. Dus mijn favoriete pizza valt af.maar.. welke pizza ga je nemen? belangrijke details!