MuscleMeat

Bjorn's Log

Bjorn89

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Afgelopen maanden regelmatig naar de sportschool geweest, niet met als doel bodybuilden(nog niet) maar voornamelijk kracht én vetverlies(alle spieropbouw is mooi meegenomen). Vandaar deze log zodat het allemaal wat gecontreerder en serieuzer word:D

Traditioneel eet ik anders dan bodybuilders, ik focus me op de principes van de Primal Blueprint (www.marksdailyapple.com) en sindsdien rapid fat-loss.

Nu ben ik bij de laatste beetjes en kunnen we binnekort aan het einde van de zomer weer gaan bulken :)

Een vast voedingsschemaheb ik niet, ik eet wanneer ik honger heb en dan probeer ik zoveel mogelijk dierlijke eiwitten tot me te nemen met een grote vet inname(je kan zeggen dat ik lo-carb ben).

Mijn trainingschema ziet eruit als die van Mark Rippetoe's Practical Programming, daarvoor Starting Strength gedaan maar kreeg de powerclean niet echt onder controle.

Ik ga 2 tot 3x per week naar de sportschool, en probeer zo zwaar mogelijk te trainen, en de laatste tijd wat meer interval cardio.

Precieze stats heb ik niet, en foto's komen nog zoals al eerder vermeld focus ik me niet op grootte maar op kracht momenteel.

Maandag
3x5 Squat
3x5 Benchpress/press(alternating
Chin-ups 3x Failure, als ik boven de 12 herhalingen kom hang ik er gewicht bij.

Woensdag
3x5 Squat
3x5 Benchpress/press
1x5 Deadlift

Vrijdag
3x5 Squat
3x5 Benchpress/Press
Pull-ups 3x (idem aan Chin-ups)

Verder voeg ik er hier en daar nog Rows aan toe en probeer ik de clean en jerk té leren.

Bodystats(ongeveer)
87.8 KG
1.80 +/-
Vetpercentage: No clue

Powerstats
Squat maximaal 3x5 = 160 Kilo
Press maximaal 3x5= 70
Deadlift maximaal 1x5 = 140
Benchpress maximaal 3x5 = 97.5(reset op 90 nu, hopelijk de 100 doorbreken)

Trainingstijd: 1-1.5 Jaar

Dieet
High fat, high proteine, low-carb.

Supps
Orange Triad 2x per dag op rustdagen, 4x per dag op trainingsdagen
Pink magic 3x2 caps +2 caps extra op trainingsdagen 5 day on 1 day off
2x Labs Orange OxiMega Fish
Creatine Mono 1 pot
Whey eerste wat ik doe als ik opsta(mede door de vele andere voordelen van Whey)
Oxyelite Pro (1 a 2 caps)
Kurkuma 4x 200 Mg
1 scoop Controlled Labs OxiMega green

Bovenstaande zijn mijn absolute powerrecords, echter ben ik hier wel neit consistent in, hopelijk komt dat nog ik schat dat ik overal gemiddeld z'n 10 kilo minder train(buiten de press)

Wat is jouw visie op die manier van voeding dan? (voor- en nadelen)

• Topic Starter Topic Starter
Een kleine update, ivm het niet goed lezen van de instructies van OxyElite pro(neem ten minste 3.5 liter water) is mijn performance hard achteruit gegaan, door de hitte ben ik gewoon opgedroogd de laatste tijd.

Altijd goed om even fatsoenlijk té lezen dus, ;)

Vanavond eens kijken hoe mijn water inname effect heeft op energie/prestatie.

Terug
Naar boven