XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Ik zit in die 70-80 BW groep. Mijn max (uiteraard natty) is ooit 140 geweest op de squat op een BW van ongeveer 70 KG. Toch mooi vond ik zelf, 2x BW. Mijn ervaring was dat vanaf de laatste 20 kilo veel langer duurde dan de eerste 120. Elke keer een trainingscycle van 4 of 6 weken om er 2,5 of 5 kilo bij de krijgen en soms niet eens een nieuw PR na een cycle. Ook viel ik daarna in de blessures die elkaar maar afwisselen en heb ik het idee dat mijn lichaam er gewoon niet zo voor gemaakt is. Nu een paar jaar later heb ik wel weer een front squat PR van 120 en ga ik kijken of ik daar nog meer uit kan halen. Maar 200 gaat hem nooit worden. Ik ben ook heel slecht in echt efficiënt trainen denk ik. Ik deload bijna nooit, waardoor ik denk ik teveel blessures veroorzaak. Maar voor mijn gevoel moet ik altijd de trainingen goed zwaar houden, als ik even een weekje rustiger doe ben ik gelijk kwijt hoe ik goed op spanning zware gewichten til.
 
Inderdaad. Op sheiko ruim 2 jaar off was ik op de sq sterker dan op brosplit met gear.

Submaximale gewichten doen het op alle vlakken goed bij mij.
Als iets kut is voor krachtgains is t ook wel brosplitten.
Submax inderdaad ook voor mij ideaal, stiekem best wat volume wegwerken op sheiko en blijf dan ook meestal t langst heel :emo:
Ik ben geen (dikke) powerlifter dus helemaal op vorm letten hoef ik ook weer niet zolang ik maar paralel ga of iets er onder :P
Er zijn meer redenen om een mooie squat neer te zetten :P
heb je die poten ook van je gezien :roflol:
Inderdaad, dacht ik goeie benen te hebben...:roflol:
Shadow Project heb je toevallig een link naar het programma van sheiko?
Wat Camelus hieronder zegt.
Google, alle templates kan je zo vinden.
Ik zit in die 70-80 BW groep. Mijn max (uiteraard natty) is ooit 140 geweest op de squat op een BW van ongeveer 70 KG. Toch mooi vond ik zelf, 2x BW. Mijn ervaring was dat vanaf de laatste 20 kilo veel langer duurde dan de eerste 120. Elke keer een trainingscycle van 4 of 6 weken om er 2,5 of 5 kilo bij de krijgen en soms niet eens een nieuw PR na een cycle. Ook viel ik daarna in de blessures die elkaar maar afwisselen en heb ik het idee dat mijn lichaam er gewoon niet zo voor gemaakt is. Nu een paar jaar later heb ik wel weer een front squat PR van 120 en ga ik kijken of ik daar nog meer uit kan halen. Maar 200 gaat hem nooit worden. Ik ben ook heel slecht in echt efficiënt trainen denk ik. Ik deload bijna nooit, waardoor ik denk ik teveel blessures veroorzaak. Maar voor mijn gevoel moet ik altijd de trainingen goed zwaar houden, als ik even een weekje rustiger doe ben ik gelijk kwijt hoe ik goed op spanning zware gewichten til.
Soms moeten we realistisch zijn, maar een 120 frontsquat kan prima doorvertalen naar een hoger dan 140 backsquat dus daar zijn nog altijd prima kilos aan toe te voegen.

Ik heb altijd Sheiko gedraaid met als enige deload een vakantie hier of daar, ook als natty. Slim programmeren maakt deloaden naar mijn mening overbodig, laat Sheiko dat nou perfect doen. Ik zie genoeg mensen elke 4 tot 6 weken deloaden terwijl dit nog lang niet nodig was en waardoor die deloads alleen maar averechts werken.

Maakt voor mij niet heel veel uit hoe ik train of ik nou sterker word, zo lang mogelijk blessurevrij blijven is de grootste factor in krachtgains.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
107.9 kg. 3.6 kg lichter dan hoogste gewicht. Stoppen met blast, stoppen met MK, en 1000 tot 1500 kcals minder, ik eet nu +-4000 kcals, scheelt een hoop gewicht.

Ook ff buik en borst weer ff bijgewerkt, oog ik weer 2% droger :roflol:
Voor mn gevoel beetje matige look, ik wil tren terug in mn systeem.
20200528_075808.jpg
 
107.9 kg. 3.6 kg lichter dan hoogste gewicht. Stoppen met blast, stoppen met MK, en 1000 tot 1500 kcals minder, ik eet nu +-4000 kcals, scheelt een hoop gewicht.

Ook ff buik en borst weer ff bijgewerkt, oog ik weer 2% droger :roflol:
Voor mn gevoel beetje matige look, ik wil tren terug in mn systeem.
Bekijk bijlage 492624
Had je verwacht dat je zoveel gewicht zou droppen? Waarom nu weer cutten op dit percentage? Of is je wederhelft weer cuttende en steun je haar?
 
Als je stopt met tren is alles daarna matig qua look, zit voornamelijk tussen je oren; de vasculaire roadmaps en hardheid verdwijnen als eerst. Ook qua mindset is het even omschakelen weer, terug uit het dierlijke en weer naar het normale.
 
Zoveel verschil merk ik nou ook weer niet in looks met tren, even vasculair, even shredded en bijna net zo hard.
 
107.9 kg. 3.6 kg lichter dan hoogste gewicht. Stoppen met blast, stoppen met MK, en 1000 tot 1500 kcals minder, ik eet nu +-4000 kcals, scheelt een hoop gewicht.

Ook ff buik en borst weer ff bijgewerkt, oog ik weer 2% droger :roflol:
Voor mn gevoel beetje matige look, ik wil tren terug in mn systeem.
Bekijk bijlage 492624
Benen zijn meesterlijk.

Je had nooit tren eruit moeten gooien. Vorig jaar 300mg tren voor het eerst tijdens bulk gebruikt. Wat een enorm verschil is dat t.o.v. test only holy fuck. Enige wat kut was waren de hypo's op het laatst. Maarja, 16 weken tren was ook geen goed idee.

Met test only kwam ik veel te veel in vet aan. 300 tren was precies genoeg om lean te blijven en tegelijkertijd mass te gainen.

Imo niks kan tippen aan tren qua looks. Die trap en delt fullness kun je niet evenaren met een andere compound.
 
Had je verwacht dat je zoveel gewicht zou droppen? Waarom nu weer cutten op dit percentage? Of is je wederhelft weer cuttende en steun je haar?
Had wel verwacht zoeits aan vocht te droppen. Ben ik blij om want sta er nu weer vrij scherp bij.
4K kcal zal ongeveer mijn onderhoud zijn. Even aankijken wat mijn gewicht verder doet, Juul is momenteel aan het maintainen/licht cutten op 2500. Wanneer zij harder gaat cutten ga ik wss weer meedoen, maar nu eerst samen maintainen.
Ik vind 3,6kg nog meevallen hoor.
Mwah had 3 a 4 kg verwacht wel, dus zit aardig goed zo.
Als je stopt met tren is alles daarna matig qua look, zit voornamelijk tussen je oren; de vasculaire roadmaps en hardheid verdwijnen als eerst. Ook qua mindset is het even omschakelen weer, terug uit het dierlijke en weer naar het normale.
Perfect omschreven, gewoon maar accepteren inderdaad :D
Zoveel verschil merk ik nou ook weer niet in looks met tren, even vasculair, even shredded en bijna net zo hard.
Zie hieronder, freak
Ja maar jij bent een freak :D
Die look van hem is altijd bizar :(
Er is wel wat verschil hoor het is niet dat het niks doet :p
Benen zijn meesterlijk.

Je had nooit tren eruit moeten gooien. Vorig jaar 300mg tren voor het eerst tijdens bulk gebruikt. Wat een enorm verschil is dat t.o.v. test only holy fuck. Enige wat kut was waren de hypo's op het laatst. Maarja, 16 weken tren was ook geen goed idee.

Met test only kwam ik veel te veel in vet aan. 300 tren was precies genoeg om lean te blijven en tegelijkertijd mass te gainen.

Imo niks kan tippen aan tren qua looks. Die trap en delt fullness kun je niet evenaren met een andere compound.
Thanks en true. Volgende bulk wordt sowieso ace in de mix gegooid. Ben echt benieuwd hoe dat uitpakt :p
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
#Squat
60 x 5
100 x 5
140 x 5
160 x 3
180 x 3
200 x 3 x 3
Eerste set in mn IG torrie

#Dumbbell shoulder press
20 x 12
25 x 12
32.5 x 12 x 4
Qua gewicht geen uitdaging maar 12 reps ben ik niet op gebouwd :roflol:

#Pullups
BW x 8 x 5

#Abwheel
BW x 6 x 3
Paar weken geskipt, voel ik gelijk.
 
Zoveel verschil merk ik nou ook weer niet in looks met tren, even vasculair, even shredded en bijna net zo hard.
Tren zit vastgeroest in jou dna, je hebt year round een trenlook of je nu cruised of blast met of zonder tren :roflol:
 
107.9 kg. 3.6 kg lichter dan hoogste gewicht. Stoppen met blast, stoppen met MK, en 1000 tot 1500 kcals minder, ik eet nu +-4000 kcals, scheelt een hoop gewicht.

Ook ff buik en borst weer ff bijgewerkt, oog ik weer 2% droger :roflol:
Voor mn gevoel beetje matige look, ik wil tren terug in mn systeem.
Bekijk bijlage 492624
Mooie shape en verhoudingen man! Flinke quads en dan die smalle taille erop👌

Wil je hierop nog gaan cutten of verder bouwen?
 
Mooie shape en verhoudingen man! Flinke quads en dan die smalle taille erop👌

Wil je hierop nog gaan cutten of verder bouwen?
Thanks man! Nu het vocht allemaal wegtrekt ben ik nog bijzonder tevreden met mijn shape :D

Ik ga nu eerst ff maintainen, of in ieder geval mijn onderhoud zoeken... over paar weken iets onder onderhoud gaan eten tijdens cruise, denk zo'n 300-400 om licht te cutten om over tijdje weer kort hard te cutten met tren. Daarna zie ik wel, ook allemaal erg afhankelijk van wat mijn vriendin doet qua voeding.
 
Thanks man! Nu het vocht allemaal wegtrekt ben ik nog bijzonder tevreden met mijn shape :D

Ik ga nu eerst ff maintainen, of in ieder geval mijn onderhoud zoeken... over paar weken iets onder onderhoud gaan eten tijdens cruise, denk zo'n 300-400 om licht te cutten om over tijdje weer kort hard te cutten met tren. Daarna zie ik wel, ook allemaal erg afhankelijk van wat mijn vriendin doet qua voeding.

even voor mijn beeldvorming: waarom wil je nog meer cutten? Je staat toch al best laag in vp?
 
Back
Naar boven