XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Heel zuiver zag het er altijd niet uit maar ik ben er vrij zeker van dat die dubbel paused squats shit kapot hebben gemaakt.

@BankingForVials Volgens mij had ik destijds de hypertrophy variant, daar zaten iig dubbel paused squats in.
Bedoel je niet toevallig zijn lineair strength program? Zijn 6-week strength program heeft namelijk de moordende week 2 met insane squat volume (10 reps op 80-82,5% en vervolgens 10 clusters van 3 op nagenoeg hetzelfde gewicht).

Ik vind een 200kg squat ook niet bijzonder al is het wel sterk (praat ik meer dat ik het voor mezelf niet bijzonder vind)

In een powerlifting gym kan je als bodybuilder niet normaal trainen omdat die gasten een bench of rack fucking 3 uur bezet houden. Meestal heb je in dat soort gyms ook niet echt een scala aan machines en shit dus dat is 1 en al drama.

In een powerlifting gym kan je als bodybuilder niet normaal trainen omdat die gasten een bench of rack fucking 3 uur bezet houden. Meestal heb je in dat soort gyms ook niet echt een scala aan machines en shit dus dat is 1 en al drama.
Het verschil is alleen dat als je een BB gym gewend bent dat er niet gedeeld wordt. In een PL gym deelt iedereen zijn/haar equipment met elkaar, dus kun je ook als bodybuilder daar prima trainen.
Vaak staat daar gewoon alles wat je nodigt hebt? Wat moet je nog meer buiten een barbell, plates, dumbbells, cables en wat meer specifiekere shit zoals een GHR/leg press/calves/leg extensions? Net alsof een pec fly je meer gains gaat geven dan een cable crossover.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik had je Low Bar PR al eens gelezen in het IvdM. Maar wees eerlijk: hoeveel mensen op dit forum squatten er boven de 200 kg? Dat zijn er niet heel veel. Daarnaast zag je rep er ook nog best soepel uit (misschien dat schijn bedriegt, maar een PR poging ziet er bij sommigen (me incluis) veel lelijker uit).
Is ook zo, maar ligt er maar net aan waar je referentiekader ligt. In Ironhouse trainen een paar sterke mensen waar ik redelijk mee op kan komen.
Maar vergelijk ik het met een normale commerciele gym waar ik wel eens kom dan ben ik echt met afstand de sterkste.

De rep was verder behoorlijk easy ja.
200 KG squat :o

Da’s echt gruwelijk sterk.
We schelen ook 30 kg + tho
Er zit geen paused squats in zn programma? Alleen deadlift variaties, waaronder paused at the knee. Ik geef de voorkeur aan snatch-grip deficit dl.

Ik deel je mening hoor. Ik trainde voor deze hele uitbraak met gasten met een dl van 360 en een 320 squat. Dat is pas impressive.
Dit forum is gewoon niet veel bezocht door powerlifters, dus dan heb je automatisch weinig gasten die boven de 200kg squatten...

Welke Sheiko variant deed je? Ik moet me daar echt nog even in gaan verdiepen en waar de grenzen/mogelijkheden liggen voor wat assistance gericht op physical appearance.
Zoveel mensen zijn er niet met zulke stats, een Chris Rebreyend of Sebas Tempelaars maar dan houdt t ook wel aardig op.
Ik lift in een behoorlijk sterke gym en behoor daar wel tot top 5 hoogste totals geloof ik.

4 day medium load. Large load heeft niet veel toegevoegde waarde imo, je hebt ook nog een 4 day hypertrophy en dat is echt wel een kick in the d*ck. Qua appearance heb ik gewoon geluk, delts groeien als kool op benchen en armen gaan ook goed mee met push en pull bewegingen.
Heb je wel gelijk in, maar dan train je in een serieuze PL-gym; en zelfs daar zullen de mensen met een squat boven de 200 kg in de minderheid zijn. Wat het ook is, we zijn doorgaans geneigd te kijken naar iedereen die beter is en vergeten dan dat 90% achter ons ligt.

Maar je hebt wel gelijk:
1590332728611.png
Vind ook wel dat dat soort getallen vanaf de -93 horen want waarom doe je anders mee met wedstrijden...
Trainde inderdaad in een PL-gym, dus dat vertekent het/mijn beeld wellicht. Wat ik overigens iedereen kan aanraden. Ongeacht je kracht is iedereen daar je geneigd te helpen en hangt er altijd een positieve sfeer ipv de afgunst die je toch vaak merkt (althans ik dan) in een reguliere of BB gym.
Ben het met je eens dat niet veel mensen 200+ squatten, maar zodra je PL-gericht gaat trainen is het niet zo onhaalbaar of impressive als je zou denken.
Heel zuiver zag het er altijd niet uit maar ik ben er vrij zeker van dat die dubbel paused squats shit kapot hebben gemaakt.

@BankingForVials Volgens mij had ik destijds de hypertrophy variant, daar zaten iig dubbel paused squats in.
daar moet ik je 100% gelijk in geven
Bedoel je niet toevallig zijn lineair strength program? Zijn 6-week strength program heeft namelijk de moordende week 2 met insane squat volume (10 reps op 80-82,5% en vervolgens 10 clusters van 3 op nagenoeg hetzelfde gewicht).
Koekoek
Ik vind een 200kg squat ook niet bijzonder al is het wel sterk (praat ik meer dat ik het voor mezelf niet bijzonder vind)
Agreed, vind ik dus ook van deze 220 highbar. Ik weet dat er nog veel meer kracht in mij zit.
Die BB pageant queens moeten sowieso niet zo piepen en fatsoenlijk gaan krachttrainen, spieren op 3739 verschillende manieren met allerlei gekke speciale apparaten en whatever is toch klinkklare onzin.
Het verschil is alleen dat als je een BB gym gewend bent dat er niet gedeeld wordt. In een PL gym deelt iedereen zijn/haar equipment met elkaar, dus kun je ook als bodybuilder daar prima trainen.
Vaak staat daar gewoon alles wat je nodigt hebt? Wat moet je nog meer buiten een barbell, plates, dumbbells, cables en wat meer specifiekere shit zoals een GHR/leg press/calves/leg extensions? Net alsof een pec fly je meer gains gaat geven dan een cable crossover.
Agreed

no hard feelings maar als je aan de AAS zit dan mag het ook wel.

Toen ik 120 KG ATG deed squatten vond ik dat best knap van mezelf als natty. Maar goed, dat is nog lang geen 200 KG.

Toen ik 120 KG ATG deed squatten vond ik dat best knap van mezelf als natty. Maar goed, dat is nog lang geen 200 KG.
Zolang je maar trots bent, maar imo zijn zelfs degene aan aas bijna lachwekkend (voel je niet aangesproken @Shadow Project :p ).
Als je kijkt naar andere landen zijn de beste lifts hier is dat de opwarming van andere kiddos

Laatst bewerkt:
Fair enough, maar dan noem je wel de geteste raw lifters. Er zijn ook gasten die equipped liften en SHW zijn. Moet er zelf niet aan denken 160-170kg te wegen though. Lijkt me echt vreselijk.
Thx trouwens, zal eens een blik werpen op die 4-day medium load en hypertrophy variant.

no hard feelings maar het is niet zo dat wanneer je steroids gebruikt je opeens een soort superhuman wordt. Er zijn heeeel veel mensen die steroids gebruiken maar heel weinig mensen die 200kg voor reps in perfecte form kunnen squatten.

Ik deed 200 voor reps natty :rolleyes:

Zodra ik weer de gym in kan is het ook weer Sheiko voor mij

• Topic Starter Topic Starter

Totaal afhankelijk van je bodyweight ook, iemand zoals @Camelus of ik die 100+ wegen mag wel wat meer van verwachten tov iemand van 70-80 kg.
Natty heb ik ook de 200 kg lowbar aangetikt @ 95ish bodyweight. Dus eigenlijk heb ik maar marginale gains gemaakt op AAS
Zolang je maar trots bent, maar imo zijn zelfs degene aan aas bijna lachwekkend (voel je niet aangesproken @Shadow Project :p ).
Als je kijkt naar andere landen zijn de beste lifts hier is dat de opwarming van andere kiddos
In China zijn er 12 jarige meisjes aan het opwarmen met mijn maxes dus ja ik voel me wel aangesproken :sad:
Fair enough, maar dan noem je wel de geteste raw lifters. Er zijn ook gasten die equipped liften en SHW zijn. Moet er zelf niet aan denken 160-170kg te wegen though. Lijkt me echt vreselijk.
Thx trouwens, zal eens een blik werpen op die 4-day medium load en hypertrophy variant.
Equipped, 170 kg en dan 300 kg squatten vind ik imo niet echt impressive, geef mij een suit en wraps, een paar maanden om eraan te wennen en ik haal dat getal ook easypeasy. :P
En daarbij ook een hele andere tak van sport, dat equipped powerliften.
no hard feelings maar het is niet zo dat wanneer je steroids gebruikt je opeens een soort superhuman wordt. Er zijn heeeel veel mensen die steroids gebruiken maar heel weinig mensen die 200kg voor reps in perfecte form kunnen squatten.
200 is niet oppeens makkelijk met aas :p
Ik deed 200 voor reps natty :rolleyes:

Zodra ik weer de gym in kan is het ook weer Sheiko voor mij
Je moet sowieso aanleg hebben om sterk te worden, of dat nou natty is of niet. Zijn alleen veel mensen die echt t*ring inefficient trainen en dus nooit het meeste eruit gaan halen.

SHEIKO BABY <3
200 voor reps is een groot verschil als 200kg one rep.

persoonlijk ging ik van 165kg 1x naar 155kg 10x binnen acht weken met kuurtje, heb ook wel veel aanleg in de benen.
:roflol:
Mijn 8x200 vindt ik zelf niet indrukwekkend.
Jouw reps mogen ook sowieso wel wat mooier :p
Kan je een hoop extra uit gaan halen.

Er wordt ook nog getraind, naast gediscussieerd in mijn log:
Ochtend traininkje bij Ironhouse

#Sumo deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 4
180 x 3
220 x 2
240 x 2 x 3 Eerste set zonder chalk, zonder straps. 2 volgende sets met straps want geen zin mijn eelt eraf te trekken en alles onder te bloeden.

#Benchpress, close grip
60 x 8
80 x 5
100 x 5
120 x 5 x 3 Ik heb mijn pec echt weer ergens mee verneukt :emo::emo:

#Unilateral leg curls, lying, plate loaded
10 x 10
15 x 10 x 3

#Unilateral leg extensions, plate loaded

20 x 10
40 x 10 x 3

Inderdaad. Op sheiko ruim 2 jaar off was ik op de sq sterker dan op brosplit met gear.

Submaximale gewichten doen het op alle vlakken goed bij mij.

Totaal afhankelijk van je bodyweight ook, iemand zoals @Camelus of ik die 100+ wegen mag wel wat meer van verwachten tov iemand van 70-80 kg.
Natty heb ik ook de 200 kg lowbar aangetikt @ 95ish bodyweight. Dus eigenlijk heb ik maar marginale gains gemaakt op AAS

In China zijn er 12 jarige meisjes aan het opwarmen met mijn maxes dus ja ik voel me wel aangesproken :sad:

Equipped, 170 kg en dan 300 kg squatten vind ik imo niet echt impressive, geef mij een suit en wraps, een paar maanden om eraan te wennen en ik haal dat getal ook easypeasy. :P
En daarbij ook een hele andere tak van sport, dat equipped powerliften.

Je moet sowieso aanleg hebben om sterk te worden, of dat nou natty is of niet. Zijn alleen veel mensen die echt t*ring inefficient trainen en dus nooit het meeste eruit gaan halen.

SHEIKO BABY <3

:roflol:

Jouw reps mogen ook sowieso wel wat mooier :p
Kan je een hoop extra uit gaan halen.

Er wordt ook nog getraind, naast gediscussieerd in mijn log:
Ochtend traininkje bij Ironhouse

#Sumo deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 4
180 x 3
220 x 2
240 x 2 x 3 Eerste set zonder chalk, zonder straps. 2 volgende sets met straps want geen zin mijn eelt eraf te trekken en alles onder te bloeden.

#Benchpress, close grip
60 x 8
80 x 5
100 x 5
120 x 5 x 3 Ik heb mijn pec echt weer ergens mee verneukt :emo::emo:

#Unilateral leg curls, lying, plate loaded
10 x 10
15 x 10 x 3

#Unilateral leg extensions, plate loaded
20 x 10
40 x 10 x 3
Ik ben geen (dikke) powerlifter dus helemaal op vorm letten hoef ik ook weer niet zolang ik maar paralel ga of iets er onder :P

Terug
Naar boven