AndroidHealthClinic

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
  • Topic Starter Topic Starter
Mo daar zat toch nog minstens 5kg in?
10 kg ook wel, lift altijd vrij conservatief met maxen.
Zo voelde t ook :roflol:
Sta je nou ook al in public met ontbloat bovenlichaam...
Nee privegym he, dus niet in public en mijn vriendin vond t niet echt storend
Zou ik ook doen als ik er zo uit zag :p
Kan je gewoon doen, jij staat er volgens mij nu beter bij :D

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 4
140 x 4
160
180
200
210
220 +10 kg PR

#Benchpress
60 x 6
80 x 5
100 x 4
120 x 4 au pec

#machine row
35 x 10
50 x 10
65 x 12
80 x 10
95 x 10 x 3

#Kettlebell swing
24 x 15 x 5

#Dips
BW x 10 x 3

#Db side raises
12.5 x 10 x 3

WTF, die squat ging echt ziek makkelijk omhoog. Daar kan echt wel wat meer bij!

Mooie squat man!

Ik heb het waarschijnlijk gemist ergens, maar wat voor programma volg je nu?

Lekker man! Ik ben ook altijd voorzichtig op de sq.

Ik heb het waarschijnlijk gemist ergens, maar wat voor programma volg je nu?
Zie Sven zn reply :roflol:
Lekker man! Ik ben ook altijd voorzichtig op de sq.
Ja beter. Zeker wanneer ik niet gewend ben aan hoge percentages.
Het ik verander elke week van schema protocol, die volg ik ook.
Die dus, nu ik ook nog eens cruise en maintain al helemaal geen zin om te pushen en gewoon beetje op behoud wat shit doen :roflol:

WTF. Erg sterk en oogt nog soepel.

Lmao:roflol: ik kon uit je trainingen ook maar niet wijs worden haha. Het ene moment dacht ik wat Sheiko te herkennen, terwijl het op het andere moment wel op Candito’s lineair program leek:o.
Ben zelf eigenlijk op zoek naar wat anders. Doe nu al 2 jaar Candito’s 6 week strength program (ja srs) en ondanks progressie ben ik er nu wel op uitgekeken. Zit te denken aan Sheiko, maar ik vind de specificity en volume eigenlijk te hoog waar intensiteit mij wat te laag is. Daarnaast weinig ruimte voor wat BB-style assistance...

respect voor je squat en je fysiek! top man.

Lmao:roflol: ik kon uit je trainingen ook maar niet wijs worden haha. Het ene moment dacht ik wat Sheiko te herkennen, terwijl het op het andere moment wel op Candito’s lineair program leek:o.
Ben zelf eigenlijk op zoek naar wat anders. Doe nu al 2 jaar Candito’s 6 week strength program (ja srs) en ondanks progressie ben ik er nu wel op uitgekeken. Zit te denken aan Sheiko, maar ik vind de specificity en volume eigenlijk te hoog waar intensiteit mij wat te laag is. Daarnaast weinig ruimte voor wat BB-style assistance...
Ik ben sowieso niet zo van het powerliften maar ik vond Candito echt snel kut worden. Twee keer een compound in een training gaat je snel tegen staan. En door die dubbel paused squats is m'n rug kapot gegaan. :emo:

WTF. Erg sterk en oogt nog soepel.
Ben ik de enige die t niet zo bijzonder vindt?
Lowbar had er veel meer aan kunnen hangen :D
Ik heb jaren Sheiko gedaan en ga dit ook weer oppakken zodra ik weer beetje gestructureerd kan liften aka mn plates binnen zijn.
Vind het zelf een ideaal programma en je kan altijd wat extra pompwerk doen ernaast, zolang het je volgende trainingen maar niet in de weg zit. Deed zelf nooit echt extra's, hooguit een keer rug, maar ik skipte zelfs vaker (een deel van) assistance dan dat ik iets extra deeds :roflol:

Ik ben echt een luie lifter.

respect voor je squat en je fysiek! top man.
Thanks man, altijd leuk zulke dingen horen.
Ik ben sowieso niet zo van het powerliften maar ik vond Candito echt snel kut worden. Twee keer een compound in een training gaat je snel tegen staan. En door die dubbel paused squats is m'n rug kapot gegaan. :emo:
Mja jij had altijd al gezeik met je rug tho..

Lowbar had er veel meer aan kunnen hangen :D
Ja, ik had je Low Bar PR al eens gelezen in het IvdM. Maar wees eerlijk: hoeveel mensen op dit forum squatten er boven de 200 kg? Dat zijn er niet heel veel. Daarnaast zag je rep er ook nog best soepel uit (misschien dat schijn bedriegt, maar een PR poging ziet er bij sommigen (me incluis) veel lelijker uit).

200 KG squat :o

Da’s echt gruwelijk sterk.

Er zit geen paused squats in zn programma? Alleen deadlift variaties, waaronder paused at the knee. Ik geef de voorkeur aan snatch-grip deficit dl.

Ik heb jaren Sheiko gedaan en ga dit ook weer oppakken zodra ik weer beetje gestructureerd kan liften aka mn plates binnen zijn.
Vind het zelf een ideaal programma en je kan altijd wat extra pompwerk doen ernaast, zolang het je volgende trainingen maar niet in de weg zit. Deed zelf nooit echt extra's, hooguit een keer rug, maar ik skipte zelfs vaker (een deel van) assistance dan dat ik iets extra deeds :roflol:
Ik deel je mening hoor. Ik trainde voor deze hele uitbraak met gasten met een dl van 360 en een 320 squat. Dat is pas impressive.
Dit forum is gewoon niet veel bezocht door powerlifters, dus dan heb je automatisch weinig gasten die boven de 200kg squatten...

Welke Sheiko variant deed je? Ik moet me daar echt nog even in gaan verdiepen en waar de grenzen/mogelijkheden liggen voor wat assistance gericht op physical appearance.

Er zit geen paused squats in zn programma? Alleen deadlift variaties, waaronder paused at the knee. Ik geef de voorkeur aan snatch-grip deficit dl.

Ik deel je mening hoor. Ik trainde voor deze hele uitbraak met gasten met een dl van 360 en een 320 squat. Dat is pas impressive.
Dit forum is gewoon niet veel bezocht door powerlifters, dus dan heb je automatisch weinig gasten die boven de 200kg squatten...

Welke Sheiko variant deed je? Ik moet me daar echt nog even in gaan verdiepen en waar de grenzen/mogelijkheden liggen voor wat assistance gericht op physical appearance.
Heb je wel gelijk in, maar dan train je in een serieuze PL-gym; en zelfs daar zullen de mensen met een squat boven de 200 kg in de minderheid zijn. Wat het ook is, we zijn doorgaans geneigd te kijken naar iedereen die beter is en vergeten dan dat 90% achter ons ligt.

Maar je hebt wel gelijk:
1590332728611.png

Laatst bewerkt:
Heb je wel gelijk in, maar dan train je in een serieuze PL-gym; en zelfs daar zullen de mensen een squat boven de 200 kg in de minderheid zijn. Wat het ook is, we zijn doorgaans geneigd te kijken naar iedereen die beter is en vergeten dan dat 90% achter ons ligt.

Maar je hebt wel gelijk:
Trainde inderdaad in een PL-gym, dus dat vertekent het/mijn beeld wellicht. Wat ik overigens iedereen kan aanraden. Ongeacht je kracht is iedereen daar je geneigd te helpen en hangt er altijd een positieve sfeer ipv de afgunst die je toch vaak merkt (althans ik dan) in een reguliere of BB gym.
Ben het met je eens dat niet veel mensen 200+ squatten, maar zodra je PL-gericht gaat trainen is het niet zo onhaalbaar of impressive als je zou denken.

Terug
Naar boven