MuscleMeat

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
  • Topic Starter Topic Starter
even voor mijn beeldvorming: waarom wil je nog meer cutten? Je staat toch al best laag in vp?
Wil proberen doorgaans tussen de 8 en 12% in te gaan blijven zodat ik er altijd goed bij sta.
Ondanks dat ik eigenlijk meer powerlifting gericht ben, neig ik steeds meer naar de bodybuilder kant :roflol:

Wil proberen doorgaans tussen de 8 en 12% in te gaan blijven zodat ik er altijd goed bij sta.
Ondanks dat ik eigenlijk meer powerlifting gericht ben, neig ik steeds meer naar de bodybuilder kant :roflol:
Powerlifting is voor pussies. Beetje heel de dag hamburgers en anadrol vreten en uitzien als een uitgezakte aardappel. Wellicht dat Larry Wheels een van weinigen een uitzondering is.

Bodybuilding vereist tenminste dedication.

Gewoon weer push pull legs gaan doen broer, perfecte combo. Ben vandaag ook gestart xoxo

Powerlifting is voor pussies. Beetje heel de dag hamburgers en anadrol vreten en uitzien als een uitgezakte aardappel. Wellicht dat Larry Wheels een van weinigen een uitzondering is.

Bodybuilding vereist tenminste dedication.
Zijn genoeg mensen die lichtere klasses zitten en echt hele goeie fysieken hebben hoor.
Beetje pompen met als enig doel uiteindelijk in een slip voor een jury staan heeft niet mijn ambities :p
je staat toch al op 8%? Als ik mezelf met jou vergelijk dan sta ik volgens mij op 36%:D
Wish dat ik op 8% stond :roflol:
Gewoon weer push pull legs gaan doen broer, perfecte combo. Ben vandaag ook gestart xoxo
Hahaha weer wa anders? Zelf nu geen tijd/trainingsmogelijkheden.

Thanks man! Nu het vocht allemaal wegtrekt ben ik nog bijzonder tevreden met mijn shape :D

Ik ga nu eerst ff maintainen, of in ieder geval mijn onderhoud zoeken... over paar weken iets onder onderhoud gaan eten tijdens cruise, denk zo'n 300-400 om licht te cutten om over tijdje weer kort hard te cutten met tren. Daarna zie ik wel, ook allemaal erg afhankelijk van wat mijn vriendin doet qua voeding.
Ben benieuwd naar je look op tren, met een paar % lager zal dat echt wel sick uitzien met deze hoeveelheid massa ;)

Zijn genoeg mensen die lichtere klasses zitten en echt hele goeie fysieken hebben hoor.
Beetje pompen met als enig doel uiteindelijk in een slip voor een jury staan heeft niet mijn ambities
Of je kunt op je 40ste opnieuw leren lopen, door al dat heavy lifting. Ook wel leuk natuurlijk. Kijk maar naar Ronnie Coleman.

Of je kunt op je 40ste een hartaanval verwachten omdat je grammen grammen wegdrukt, 'th0maz'.
Nee hoor, Dorian Yates etc gebruikte maar 500 test-e. Genetics>gear. Mensen die grammen wegdrukken zijn gewoon mensen die denken te kunnen compenseren. Ik kan me echt niet voorstellen dat die pro's grammen gebruiken. Die gebruiken max 500 test-e en wellicht een oral erbij als ze gek willen doen.

Ik blijf gewoon lekker grammen wegdrukken om te kunnen compenseren. Ik ga ervan uit dat tegen de tijd ik 40 ben ze wellicht mij kunnen voorzien van een robot hart. Anders maar yolo toch

Haaruitval is gewoon puur genen.

Of je kunt op je 40ste opnieuw leren lopen, door al dat heavy lifting. Ook wel leuk natuurlijk. Kijk maar naar Ronnie Coleman.
Mijn goal is onder andere the Terminator worden, bionische benen
Of je kunt op je 40ste een hartaanval verwachten omdat je grammen grammen wegdrukt, 'th0maz'.
Hmm grammen rammen. Zowel tren als pep :heart:
Nee hoor, Dorian Yates etc gebruikte maar 500 test-e. Genetics>gear. Mensen die grammen wegdrukken zijn gewoon mensen die denken te kunnen compenseren. Ik kan me echt niet voorstellen dat die pro's grammen gebruiken. Die gebruiken max 500 test-e en wellicht een oral erbij als ze gek willen doen.

Ik blijf gewoon lekker grammen wegdrukken om te kunnen compenseren. Ik ga ervan uit dat tegen de tijd ik 40 ben ze wellicht mij kunnen voorzien van een robot hart. Anders maar yolo toch
:roflol:
Haaruitval is gewoon puur genen.
Zeker, maar random opmerking :roflol:
Vergelijk je jezelf nu met Dorian? Lol
Wat denk je nou zelf:emo:

Was meer een inside joke van vorige discussies.
Niemand is aware, @th0maz . Got ur back bb
Trengrammen geven inhammen!!1!1!1!!!1
Soon is deze jongen ook kaal :(

Jezus wat groeit die baard van jou hard

Terug
Naar boven