MuscleMeat

Bloedbad bij raid Israëlische marine op hulpkonvooi Gaza

Hitler had ook zijn wetten zullen we dan maar, vanwege dit achterlijke argument, zijn daden ook maar verdedigen.

Tuurlijk niet, maar als er een hoop Amerikanen vroeger aan het Ijzeren gordijn
gingen staan met een lading Coca Cola, roepend dat ze het gordijn gingen doorbreken...
Die mochten ze er ook niet in, gingen ze te ver, werden ze ook neergekogeld en
geen mens die dat raar zou vinden

Daar denk ik anders over :D Voordat we ons verder uitspreken denk ik dat we beter het onafhankelijk onderzoek afwachten.

Inderdaad, laat die Palestijnse kindjes maar verhongeren en sterven door een tekort aan medicijnen! Lang leven Israel en haar groene oases!

:o

tja als je als volk achter een terroristische regering als hamas staat dan moet je daarna niet gaan piepen als er klappen gaan vallen en als je kinderen door wanbeleid niet te eten krijgen

allemaal oorzaak en gevolg

wel verschrikkelijk voor die kinderen

Toch wel makkelijk hoe sommigen zwart/wit naar de wereld kijken en alles indelen in goed en slecht. Een ziekte die duidelijk lijkt te heersen in beide kampen, zowel bij pro-Israel aanhangers als bij degenen die pro-Palestijnen zijn.

Ben geen van beiden maar hier is duidelijk sprake van een schending van internationaal recht, je entert geen schepen die zich in internationale wateren bevinden. Als er dan doden vallen is het volledig de verantwoordelijkheid van de agressor, in dit geval Israel. Je roept hier alleen maar vergeldingsacties over jezelf mee af.

Weet je wat ik leuk zou vinden? Als een aantal amerikanen deze actie gaan herhalen. Eens kijken hoe de joden dan die actie gaan uitvoeren.

Ik heb een gruwelijke hekel aan Joden gekregen. Ze blijven een primaire voedingsbron voor terrorsime in de wereld creeren.

Toch wel makkelijk hoe sommigen zwart/wit naar de wereld kijken en alles indelen in goed en slecht. Een ziekte die duidelijk lijkt te heersen in beide kampen, zowel bij pro-Israel aanhangers als bij degenen die pro-Palestijnen zijn.

Ben geen van beiden maar hier is duidelijk sprake van een schending van internationaal recht, je entert geen schepen die zich in internationale wateren bevinden. Als er dan doden vallen is het volledig de verantwoordelijkheid van de agressor, in dit geval Israel. Je roept hier alleen maar vergeldingsacties over jezelf mee af.
Juist! Dat bedoel ik.

tja als je als volk achter een terroristische regering als hamas staat dan moet je daarna niet gaan piepen als er klappen gaan vallen en als je kinderen door wanbeleid niet te eten krijgen

allemaal oorzaak en gevolg

wel verschrikkelijk voor die kinderen
Terroristisch volgens wie? De Israëliërs? Vergeet niet dat diegene die tegen de bezetters van Nederland, volgens de bezetter ook terroristen waren. Israël is verantwoordelijk voor het het welzijn van de mensen in de bezette gebieden. Doet het hier niks aan, dan moeten wij daar maar wat aan doen. Maar ik betwijfel of jij tussen 1940 en 1945 verzet zou tonen, met zo een mentaliteit kom je nergens.

Weet je wat ik leuk zou vinden? Als een aantal amerikanen deze actie gaan herhalen. Eens kijken hoe de joden dan die actie gaan uitvoeren.

Ik heb een gruwelijke hekel aan Joden gekregen. Ze blijven een primaire voedingsbron voor terrorsime in de wereld creeren.
wat een vage post ???ik hoop dat je wel begrijpt dat israel en de VS samen 1 front vormen wat dit betreft :duh:

en dat ik haat joden mij doet denken aan dit filmpje toevallig familie van je ?

http://www.youtube.com/watch?v=Ac_AXVq3qVk

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Terroristisch volgens wie? De Israëliërs? Vergeet niet dat diegene die tegen de bezetters van Nederland, volgens de bezetter ook terroristen waren. Israël is verantwoordelijk voor het het welzijn van de mensen in de bezette gebieden. Doet het hier niks aan, dan moeten wij daar maar wat aan doen. Maar ik betwijfel of jij tussen 1940 en 1945 verzet zou tonen, met zo een mentaliteit kom je nergens.
hamas is verantwoordelijk voor tal van bomaanslagen op burgers (bussen,winkelcentra, enz enz)dat heet terrorisme... of wil jij zeggen dat het een normale politieke partij is ?

Laatst bewerkt:
als je wist wat voor gespuis de israelische gehieme diensten allemaal tegenhoudt gasten die ook plannen hebben om in europa dingen te doen dan piep je wel anders... of als er straks een zware aanslag is op NL grond... Israel bestrijd evil met evil maar dat is de enige taal die dit soort mensen spreken...

wees blij

Ok jij belt regelmatig met de Mossad? Wat een flauwekul... en dan druk ik me nog voorzichtig uit.

De Israeliers zijn er bij gebaat dat ze de Palestijnen blijven terroriseren. Geen eten, geen banen, geen medicijnen en afgesloten van de buitenwereld. Ik vind het niet gek dat er dan opstanden of zelfmoordaanslagen komen. Ideaal voor Israel om vervolgens met groot militair vertoon bombardementen uit te voeren en burgers te doden. Uiteraard worden de mensen daar ook enigszins gehersenspoeld maar als je verder niets hebt dan kan ik het me heel goed voorstellen. Het is pure wanhoop. De situatie daar is ook met geen mogelijkheid te vergelijken met hier zoals jij dat doet. Het is zelfs enorm dom.

wat een vage post ???ik hoop dat je wel begrijpt dat israel en de VS samen 1 front vormen wat dit betreft :duh:

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

hamas is verantwoordelijk voor tal van bomaanslagen op burgers (bussen,winkelcentra, enz enz)dat heet terrorisme... of wil jij zeggen dat het een normale politieke partij is ?
Israel is ook verantwoordelijk voor tal van raketaanvallen en noem maar op, wat is het verschil tussen Israël en de Palestijnen? Behalve de F16's.

Je verschuilen achter een poppetje, omdat je verder niks zinnigs te melden hebt is niet zo ingewikkeld. Try again, maar nu inhoudelijk. Hitler had ook zo zijn wetten in Nazi Duitsland, kunnen we daarom zijn acties rechtvaardigen? Want dat waren nou eenmaal de wetten en de Joden moesten zich daar maar aan houden..

Kan jij de actie van de Hamas, Taliban, of geheel Iran bv rechtvaardigen? Of alle propaganda die
verkondigd word door tal van die tulband dragers om ten strijde te trekken in de 'Heilige Oorlog'? Imo zijn
die allemaal niet veel beter dan de Nazi's en vertonen ze op vele gebieden gelijkenissen.

Beide zijn niet te rechtvaardigen, maar wel realiteit. Maar goed dat we dan crusaders zoals jij hebben die
ons erop wijzen dat het allemaal niet mag ! :roflol:

Laatst bewerkt:
Tuurlijk niet, maar als er een hoop Amerikanen vroeger aan het Ijzeren gordijn
gingen staan met een lading Coca Cola, roepend dat ze het gordijn gingen doorbreken...
Die mochten ze er ook niet in, gingen ze te ver, werden ze ook neergekogeld en
geen mens die dat raar zou vinden ...
Ik denk niet dat vele mensen het hiermee eens zijn. Die muur is toch niet voor niets afgebroken.

Wanneer roeit de ene groep nu een keer de ander uit...

Kan jij de actie van de Hamas, Taliban, of geheel Iran bv rechtvaardigen? Of alle propaganda die
verkondigd word door tal van die tulband dragers om ten strijde te trekken in de 'Heilige Oorlog'? Imo zijn
die allemaal niet veel beter dan de Nazi's en vertonen ze op vele gebieden gelijkenissen.

Beide zijn niet te rechtvaardigen, maar wel realiteit. Maar goed dat we dan crusaders zoals jij hebben die
ons erop wijzen dat het allemaal niet mag ! :roflol:
Waarom niet, waarom moeten wij bepalen hoe Iran bestuurd moet worden? En waarom mogen ze in Afghanistan zich niet verzetten tegen de bezetters. Idem dito voor Hamas, dat democratisch gekozen is door de bevolking van de Gazastrook. De Nazipraktijken liggen bij de bezetters, en jij mag drie keer raden wie dat telkens zijn.

Wat ik heb gelezen was dat ze in internationale wateren waren. Dan zou ik het wel raar vinden om een schip te enteren

Zolang Amerika de rugdekking biedt, blijkt maar week dat Israel alles kan maken.

Israel heeft het recht om schepen te onderzoeken. Net zoals de Ned. marine schepen mag onderzoeken voor de kust van somalie etc.

Het filmpje lijkt me duidelijk. Soldaten die gaan inspecteren worden meteen in elkaar geslagen. lijkt me vrij hachelijk en je laatste redmiddel is dan simpelweg om het vuur te openen.

http://www.youtube.com/watch?v=-LEBlIwS2eo&feature=related

Dat er verder door Israel hele foute dingen gebeuren staat niet ter discussie lijkt me. Maar in dit geval moet men niet gaan huilen vind ik.

Ik denk niet dat vele mensen het hiermee eens zijn. Die muur is toch niet voor niets afgebroken.

True, uiteindelijk ... na decennia. Maar er zijn er ook voldoende gesneuveld aan de muur.
Net zozeer als nu die blokkade van de Gaza ook wel zal sneuvelen.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Waarom niet, waarom moeten wij bepalen hoe Iran bestuurd moet worden? En waarom mogen ze in Afghanistan zich niet verzetten tegen de bezetters. Idem dito voor Hamas, dat democratisch gekozen is door de bevolking van de Gazastrook. De Nazipraktijken liggen bij de bezetters, en jij mag drie keer raden wie dat telkens zijn.

Waarom moeten wij dan wel bepalen wat Israel moet doen ???
Er zijn zat van landen waar zulke situaties schering en inslag is.

http://www.youtube.com/watch?v=Ac_AXVq3qVk

Niks vaags aan. Niet alle amerikanen zijn het eens met het beleid van de VS.

Stel dat amerikaanse activisten die kant opgaan en dezelfde actie uitvoeren en de Joden schieten er zo 20 af. Ben benieuwd wat dat doet met de verhoudingen tussen Israel en de VS.

Mijn haat jegens Joden heeft betrekking op hun handelen. Het Midden-Oosten conflict ligt aan de basis van veel conflicten die de Westerse maatschappij met terroristische organisaties wereldwijd heeft. Dat neem ik de Joden dus duidelijk niet in dank af.

Terug
Naar boven