nou nou, de kruistochten waren ook niet mis anders.
Als het van mij afhing waren ze nu nog steeds bezig. Dat ze elkaar maar goed kapotmaken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou nou, de kruistochten waren ook niet mis anders.
ga jij israel met palestijns gebied nou vergelijkenwat een joke
bijna zo goed als heel israel is veilig voor moslims heb het met eigen ogen gezien laat het 1 keer bekend worden dat er een joods iemand rondloopt in palestijns gebied (onbewaakt)diegene wordt afgeslacht
ben het met je eens dat radicale joden ook niet helemaal lekker zijn net zoals elke radicaal van welk geloof dan ook maar er is IMO nog steeds een duidelijk verschil tussen de acties van radicale moslims en andere radicalen. ik heb nooit groepen radicale joden of radicale christenen (op missch enkele incidenten na) meerdere zware aanslagen zien plegen
Israels manier van denken en leven staat gelijk aan die van de westerse samenleving. alleen zij hebben met een gigantisch probleem te kampen wat wij nog niet helemaal kennen (misschien komt dat nog en dan kijken of je nog zo vredelievend bent) dus in die zin verdedigen ze onze manier van denken en leven
maar nogmaals als jij al dat tuig wilt verdedigen be my guest
In Israel zitten de radicale in de regering.ga jij israel met palestijns gebied nou vergelijkenwat een joke
bijna zo goed als heel israel is veilig voor moslims heb het met eigen ogen gezien laat het 1 keer bekend worden dat er een joods iemand rondloopt in palestijns gebied (onbewaakt)diegene wordt afgeslacht
ben het met je eens dat radicale joden ook niet helemaal lekker zijn net zoals elke radicaal van welk geloof dan ook maar er is IMO nog steeds een duidelijk verschil tussen de acties van radicale moslims en andere radicalen. ik heb nooit groepen radicale joden of radicale christenen (op missch enkele incidenten na) meerdere zware aanslagen zien plegen
Israels manier van denken en leven staat gelijk aan die van de westerse samenleving. alleen zij hebben met een gigantisch probleem te kampen wat wij nog niet helemaal kennen (misschien komt dat nog en dan kijken of je nog zo vredelievend bent) dus in die zin verdedigen ze onze manier van denken en leven
maar nogmaals als jij al dat tuig wilt verdedigen be my guest
dit schip was onderweg naar israelisch/palestijns gebied dus werd van tevoren gewaarschuwd om te keren en daarna onderschept...
ik heb geen probleem met de islam perse en israel ook niet.. er wonen namelijk over de miljoen moslims in israel en idd het je moet niet generaliseren maar het gros waar israel tegen strijd is gewoon tuig 1e klas en ja er vallen soms onschuldige doden erg jammer
jij weet blijkbaar echt niet waarover je praat... ikzelf ben vaak in israel geweest daar kun je met je burka of keppeltje over straat lopen...
ga jij met je keppeltje door arabisch gebied lopen kijken wat er gebeurd.... misschien niet allemaal maar groot gedeelte is gewoon schorem
sommige aspecten van de islam en de intrepertatie daarvan door sommige van die randdebielen is gewoon een gevaar voor de westerse samenleving punt en ik heb respect voor israel dat die gasten gewoon klaar staan om onze vrije manier van denken en leven te verdedigen
Die radicale joden jagen palestijnen uit hun huis, gooien ze plat en bouwen huizen van joden erop. Ze snijden palestijnen af van het openbare leven etc etc. Ze vewoesten net zo erg mensenlevens. Nou geloof me, dat is niet mijn manier van leven en denken. Ik geloof meer in met elkaar in vrede leven, plek voor iedereen en om elkaar denken. Dat is daar niet echt het geval wel?
ik zeg niet : land is van israel ik zeg ook niet het land is van palestijnen dat kan ik niet zeggen en jij niet zeggen want dat gaat terug tot bijbelse tijden en is een eindeloze discussie en zolang ze niet op een normale manier samen kunnen leven is het het recht van de sterkste.zo gaat het nou eenmaal. als israel geen steun van de westerse wereld zou krijgen en niet zo een krachtig leger zou hebben zouden ze allang uitgeroeid worden door alle omringende kakkerlakken dus zo zielig zijn de palestijntjes niet maar gelukkig hebben ze na WWII gezegd we don't take shit anymore en we willen een plek om in vrede te leven en dat zullen we met alles wat we hebben verdedigen RESPECT
ps nee ben niet joods maar heb het niet in me om die towelheads te verdedigen als ik hun gore mentaliteit over de hele wereld zie oprotten met hun...
de palestijnen hebben een regering die zoeizo al helemaal radicaal is dus het is niet een klein groepje...die heet Hamas(hoop dat je dat al wist) ga jij eens na wat er in hun politieke agenda staat, alles wat hun doen komt wel vanuit geloof en gaat alleen om strijd strijd strijd en bliezen 10 jaar geleden al bussen en winkelcentra op met onschuldige vrouwen en kinderen... de enige keer dat israelische troepen onschuldige palestijnen doden is als die radicale p*ssy's eerst aanslagen plegen en dan in scholen of dichtbevolkte gebieden verschuilen... doe eerst ff je huiswerk ofzo bro
laterzzzzhaha, het moet niet gekker worden. Dus de Palestijnen lijden door hun regering. De Israëlische regering valt niets te verwijten?ik vind het ook erg dat het gewone palestijnse volk moet lijden onder het regime van hun radicale regering maarja

ok laatste post danhaha, het moet niet gekker worden. Dus de Palestijnen lijden door hun regering. De Israëlische regering valt niets te verwijten?![]()

ok laatste post dan
tuurlijk valt de israelische regering wel wat te verwijten die zullen genoeg fouten maken maar je kunt de twee agendas niet vergelijken bro echt niet ga maar eens lezen over hamas... als ze bepaalde stappen niet zouden nemen zullen ze platgewalst worden door de omringende landen want ja iedereen haat israel en de joden en ze moeten destroyed worden bla bla bla en daar mijn dbbers zit hem nou net dat kleine verschil in van mentaliteit in maar als jullie later groot zijn dan zullen jullie dat nog wel leren
latoRRRRR
We zijn in het geval van Israël sowieso geneigd om Israël het voordeel van de twijfel te geven, ik bedoel je wil toch niet als antisemiet te boek staan.

We zijn in het geval van Israël sowieso geneigd om Israël het voordeel van de twijfel te geven, ik bedoel je wil toch niet als antisemiet te boek staan.
Israel, dat kleine Apartheidstaatje dat thans ruim 70 Resoluties van de Veiligheidsraad negeert en zich op geen enkele wijze door niemand ter wereld laat corrigeren en in het geniep honderden atoomraketten (vermoedelijk ook op Europa gericht!) geproduceerd heeft en daarover al decennia lang keihard liegt, die folteren van niet-joden wettelijk goedkeurt, mensenrechten elke dag aan haar laars lapt, enz.....
Uitgerekend ZIJ komen ons vertellen hoe wij ons ten zich opzichte van Iran moeten opstellen, een land en volk, dat afgezien tegen Israël, geen vijandigheid tegen ons of welk ander land koestert, en waarvan wij, noch in het verleden, noch in de toekomst enig gevaar hebben te duchten.
Dit soort nieuwsberichten maken weer pijnlijk duidelijk hoezeer dat kruitvat aan de Dode Zee een bedreiging vormt voor de Wereldvrede.
Dat uitgerekend JIJ ons komt vertellen hoe wij ons ten opzichte van Israël moeten opstellen...Bij de andere 5 schepen was er ten slotte geen geweld noodzakelijk.
En zoals ik al zei, de regels met betrekking tot enteren op open wateren ken ik niet.