MuscleMeat

Bloons 3 [TD game]

ja man! towerdefence games zijn sowieso geinig, maar bloons helemaal.
lekker veel varierende levels nu, en wat nieuwe extra wapens.

vrije uurtjes worden weer een stukkie leuker zo :P

• Topic Starter Topic Starter
ja man! towerdefence games zijn sowieso geinig, maar bloons helemaal.
lekker veel varierende levels nu, en wat nieuwe extra wapens.

vrije uurtjes worden weer een stukkie leuker zo :P

:D

ook stukje moeilijker nu, krijg em op medium nog niet gedaan.

ik zag trouwens dat op de link in de eerste post niet alle levels speelbaar zijn, dus hier de link zodat alle 8 de levels speelbaar zijn

http://www.ninjakiwi.com/templates/...jakiwi.com/images/stories/Games/bloonstd3.swf

ahja, daar speelde ik em net ook op ^^ maar zocht de link ff snel, zal deze ff in de eerste post zetten, Thx!

Tack shooter madnesssss

20f9i76.jpg - 150921

Leuk :D
Toch nog iets te doen op kerstavond...

Ik kreeg bloons 2 niet eens uitgespeeld op easy. :(

Wat is hier de lol van? Je gooit telkens wat spijkermatten neer en die ballonnen gaan kapot......

Zelfde level als die Jonkoboy gedaan:
155rs5j.jpg - 150922

Had wel 2 superaapjes, die dichtbij die toren stonden. Zo werden ze ineens supersayan en knalde ze alles kapot!

is bloons 3 niet al een tijdje geleden uit gekomen? kan me herinneren dat ik het al eens heb uitgespeed op de moeilijkste graad. Probeer het "secret" te gebruiken in de laatste lvls ;)

Zelfde level als die Jonkoboy gedaan:
155rs5j.jpg - 150924

Had wel 2 superaapjes, die dichtbij die toren stonden. Zo werden ze ineens supersayan en knalde ze alles kapot!

hehe zelfde tactiek bijna? :p gebruik meestal cannons, maar vond dit wel es leuk. Gaat trouwens erg easy dan.
is bloons 3 niet al een tijdje geleden uit gekomen? kan me herinneren dat ik het al eens heb uitgespeed op de moeilijkste graad. Probeer het "secret" te gebruiken in de laatste lvls ;)

mmm screen plz? ^^ vind medium al aardig moeilijk. Laatste 2 levels zijn zelfs op easy al klote :P

Om je eiwitscheten weer een jaartje te verbergen? :D

haha jaar? ding is in 1-2 maanden wel op :D. Ik ga gelukkig nog wat meer kopen van de week in A'dam. Guerlain heritage, en een van jaipur denk ik, en misschien die nieuwe van Cartier, roadster :D

Wat is hier de lol van? Je gooit telkens wat spijkermatten neer en die ballonnen gaan kapot......
spijkermatten zijn alleen handig als laatste redmiddel.
ze kosten meer dan dat ze opleveren.

zou kunnen, tijdje al niet meer bloons gespeeld, dus ik kwam er vandaag pas achter :P

haha jaar? ding is in 1-2 maanden wel op :D. Ik ga gelukkig nog wat meer kopen van de week in A'dam. Guerlain heritage, en een van jaipur denk ik, en misschien die nieuwe van Cartier, roadster :D

En al deze geuren samengegooid overstemmen je eiwitscheten bijna? :D

Cool ! thanks kerel...

Terug
Naar boven