MuscleMeat

Bloons 3 [TD game]

zo.. die tack shooters zijn inderdaad krachtige dingen.. ik dacht.. laat ik er ook es een hoop gebruiken...
weet niet precies welk level ik zat, want mn shooter zat voor het lvl nummer, maar denk level 57 ofso.
op gegeven moment kwamen er 10 van die m.o.a.b's en dat werd toch wat teveel...ik bleef spijkermatten gooien om de schade te beperken, maar heb het level niet uit kunnen spelen :P

• Topic Starter Topic Starter
zo.. die tack shooters zijn inderdaad krachtige dingen.. ik dacht.. laat ik er ook es een hoop gebruiken...
weet niet precies welk level ik zat, want mn shooter zat voor het lvl nummer, maar denk level 57 ofso.
op gegeven moment kwamen er 10 van die m.o.a.b's en dat werd toch wat teveel...ik bleef spijkermatten gooien om de schade te beperken, maar heb het level niet uit kunnen spelen :P

moabs? lvl 57? :P

hehe zelfde tactiek bijna? :p gebruik meestal cannons, maar vond dit wel es leuk. Gaat trouwens erg easy dan.
Ongeveer ja :D Maar die superaapjes zijn wel goed. Nu zelfde map op medium doen.

edit: fail bij level 36, komt er zo'n zeppelin afgevlogen, gaat bijna niet kapot.

Laatst bewerkt:
doe dan monkey storm ;)

mother of all bombs, die soort zeppelins die langskomen.
en na level 50 kan je doorblijven gaan in free play. dan blijftie gewoon naar de volgende levels gaan, en dus moeilijker worden.

ja.. die had ik willen doen, maar die had ik dit keer niet.
en toen ik em wilde bouwen, ging het allemaal al te snel om dingen te kunnen verkopen om hem te bouwen.
volgende keer beter ;)

loopt vast bij lvl 55 ???

4uansx.png - 150926

mother of all bombs, die soort zeppelins die langskomen.
en na level 50 kan je doorblijven gaan in free play. dan blijftie gewoon naar de volgende levels gaan, en dus moeilijker worden.

ja.. die had ik willen doen, maar die had ik dit keer niet.
en toen ik em wilde bouwen, ging het allemaal al te snel om dingen te kunnen verkopen om hem te bouwen.
volgende keer beter ;)

mmm dat had ik nog niet gezien :D es ff proberen

mmmm lvl 58 tot iets over de helft....

Dacht bij 57 al dat ik kapot ging :p 58 is nog een flink stuk taaier.

56 so far

straks nog eens spelen

Dat spel is al een tijd uit hoor :) .. Ik speel ook graag TD games en dit is toch wel een van de betere.

- Gemcraft (maanden geleden gepost) staat ook wel in mn top
- Onslaught 2.1 is door z'n combo's ook super.

Buiten deze drie is de rest vnl één pot nat imo.

ik speel voornamelijk desktop tower defence (eerste TD waar ik kennis mee maakte :P )
en bloons.

wil nog wel eens andere spelen als ik zin heb in variatie, maar dit zijn toch wel de 2 die het meest gespeeld worden.

Dat spel is al een tijd uit hoor :) .. Ik speel ook graag TD games en dit is toch wel een van de betere.

- Gemcraft (maanden geleden gepost) staat ook wel in mn top
- Onslaught 2.1 is door z'n combo's ook super.

Buiten deze drie is de rest vnl één pot nat imo.

combo's? heb wat gemist denk ik :p

onslaught is niet veel aan, met die combos kan je oneindig door gaan

Hoe krijg je die stalen krengen kapot? Niks helpt lijkt het wel.

onslaught is niet veel aan, met die combos kan je oneindig door gaan

mmmm ik was flink ver net, ik sparen voor een fusion tower... schiet ie maar 1 ding kapot, maar daarvoor neemt ie wel een paar lasers in beslag..... :o
Ik ben dus dood gegaan door et bouwen van dat ding, daarvoor ging het allemaal prima.

k*tspel

Terug
Naar boven