XXL Nutrition

Blote bast hakken

• Topic Starter Topic Starter
Gekke Gijs zei:
Wat een hoop aanstellers hier zeg.Mij kan het geen ene reet boeien of iemand in ze blote buik staat te hakken of weet ik veel wat.Zeker op sommige lokaties is het gewoon teringheet + dat een drijfnat shirt nog veel ranziger is.

Zelf doe ik het niet meer omdat ik ook niet meer hak.GA eigenlijk alleen naar technofeesten en daar krijg ik het niet zo bloedheet.

njaa kkan me wel voorstellen dat veel mensen er zich aan irriteren, het ligt er ook aan op wat voor feest je dat doet, op een hardcorefeest krijg je minder scheve blikken dan op bv een trancefeest., denk ik..

Iedereen moet doen wat hij zelf leuk vindt!!!

Verder vind ik blote bast kakken wel leuk

Gouwetonny zei:
Blote bast hakken is gay, dit te doen voor de vrouwen is nog veel gay-er, dit te doen omdat je aftekend bij de rest van het volk is het gay-st.

Oftewel houd je shirt aan en hou de mede mens te vriend!

Gast, you just said it all!

It ends here. :D

Ik zou het zelf niet doen, maar vind het wel gewaagd en gedurfd. Je gewoon niets aantrekken van al die losers zonder lef, spieren, vrouwen, coke... Dat is macht, en iedereen die dan op je neerkijkt is puur uit jaloezie. Heb liever wat zweet op mij van zo iemand, dan van een sul die zijn martini op me neermorst... :rolleyes:

Gekke Gijs zei:
Wat een hoop aanstellers hier zeg.Mij kan het geen ene reet boeien of iemand in ze blote buik staat te hakken of weet ik veel wat.Zeker op sommige lokaties is het gewoon teringheet + dat een drijfnat shirt nog veel ranziger is.

Zelf doe ik het niet meer omdat ik ook niet meer hak.GA eigenlijk alleen naar technofeesten en daar krijg ik het niet zo bloedheet.

idem (awakenings!!! ;) )

hakken ben ik mee gestopt toen ik erachter kwam dat hardcore eigenlijk meuk is (een jaar of 10 geleden)

op Technofeesten zie je ze ook wel, legerbroek aan, gympies eronder en dan een wit shirtje opgevouwen achter de riem.

ranzig als die mannen inderdaad bij het drinken staan, staan ze de hele boel onder te druipen.
liever een ranzig vies nat shirt dan dat.

Whaha, blote borst hakken is voor helzo's man :roflol:

gabber.jpg

Man de wijven vinden dat echt fantastisch!

ohh moat !! kei gek !! BlotuH bAst HAkuhhh !!!!

:beerbang: :beerbang: :rocknana:

Lol ligt dit aan mij of ben ik de enige die in het uitgaan nooit mensen in 'blote bast' ziet? Wa voor feestjes zijn da dan

Sinlath zei:
idem (awakenings!!! ;) )

hakken ben ik mee gestopt toen ik erachter kwam dat hardcore eigenlijk meuk is (een jaar of 10 geleden)

op Technofeesten zie je ze ook wel, legerbroek aan, gympies eronder en dan een wit shirtje opgevouwen achter de riem.

ranzig als die mannen inderdaad bij het drinken staan, staan ze de hele boel onder te druipen.
liever een ranzig vies nat shirt dan dat.

Ga je in februarie nog??? Ik wel de 2e dag...was wel moeilijk om te kiezen!

acidreign zei:
Lol ligt dit aan mij of ben ik de enige die in het uitgaan nooit mensen in 'blote bast' ziet? Wa voor feestjes zijn da dan

gay party's... :D ik zie ze ook nooit..

nee zijn meestal van die hakken en zagen party's:windup:

• Topic Starter Topic Starter
jezus wat zijn jullie kinderachtig.
@ acidreign, je weet zelf ook heus wel op wat voor feesten mensen dat doen. niet tijdens ut normale uitgaan in cafes nee.

Balboa18 zei:
@ acidreign, je weet zelf ook heus wel op wat voor feesten mensen dat doen. niet tijdens ut normale uitgaan in cafes nee.

aah, je kan toch wel tegen een stootje? We bashen op iedereen... hakken en zagen is gewoon gay. Netzoals het zijn van een allochtoon, ikben dus ook gay... spiertje16 ook... maar... als je markywannabe heet... dan ben je... een mysterieuze werknemer! We hebben alles en we zijn alles iedereen en niet iedereen..

blote bast hakkuh is voor mij een nieuw stopwoordje geworden, THANKS TO YOU!

Balboa18 zei:

WIe begon er een topic over blote bast hakken? Waar wonder boven wonder nog steeds op gepost word.

Balboa18 zei:

Nee echt niet... En ik ga veel uit in het Antwerpse op verschillende locaties dus..
Nog nooit iemand (buiten dansers) in bloot bovenlijf gezien

Haha ok jah ik zou ook verdomme wel 2 dagen willen maar dat kan ik niet maken....dan heb je een hele week niks meer aan mij.

Balboa18 zei:
van mij mag iedereen doen wat ze zelf willen, maar als er iets kinderachtig is dan is het wel blote bast hakken, komop jongens en dit bewijst idd ook dat er mensen zijn die het bodybuilding alleen doen om mee te patsen, dit zijn echter ook vaak mensen die het niet lang vol zullen houden.

Amusant topic. Ik heb iig flink gelachen. Als men lekker wil Blote Bast Hakkuh, moet men dat lekker zelf weten. Kan ik nog meer lachen om al die zwetende ecto'tjes. Zolang ze maar niet met hun zwetende lichaampjes tegen mij aan gaan staan druipen, dus als jullie BBH'tjes wat te drinken gaan halen of naar de plee gaan, doe dan ff een shirt aan.
Overigens denk ik, dat de enige vrouwen, die BBH'ers aantrekkelijk vinden, de Beha Hakstertjes zijn.:D

Terug
Naar boven