Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Whaha, blote borst hakken is voor helzo's man
![]()
Man de wijven vinden dat echt fantastisch!
) begint te flippen
Balboa18 zei:nie met zoon fysiek nee![]()
maar ga mij alsjeblieft niet zien als een randdebiel die op een feest aankomt, en hoppakee als een dolle (in blote bast) begint te flippen
kwilde alleen maar ff weten hoe er tegen aan gekeken word,
@ Sagefrancis:
Stopwoord?![]()

SageFrancis zei:BLOOOOTEEE BASSSSTTTT HAKKKUUUUHHH DOEM DOEM DOEM DOEM ZOINKS ZOINKS ZOINKS DOEM ZOINKS ZIK ZIK ZIK ZIK ZIK ZOEM ZOEM ZOINKS!!
kan je mij dan alleen uitleggen waarom die gabbers altijd zulke mong*len koppen trekken? Shit, kijk die gast op die foto?" What's wrong boy? Did someone got up to yer ass?"
Ben je wel een keer op een hardcore feest geweest?SageFrancis zei:BLOOOOTEEE BASSSSTTTT HAKKKUUUUHHH DOEM DOEM DOEM DOEM ZOINKS ZOINKS ZOINKS DOEM ZOINKS ZIK ZIK ZIK ZIK ZIK ZOEM ZOEM ZOINKS!!
kan je mij dan alleen uitleggen waarom die gabbers altijd zulke mong*len koppen trekken? Shit, kijk die gast op die foto?" What's wrong boy? Did someone got up to yer ass?"
SageFrancis zei:BLOOOOTEEE BASSSSTTTT HAKKKUUUUHHH DOEM DOEM DOEM DOEM ZOINKS ZOINKS ZOINKS DOEM ZOINKS ZIK ZIK ZIK ZIK ZIK ZOEM ZOEM ZOINKS!!

Balboa18 zei:je spreekt over 'die gabbers' als of het inboorlingen ofzo zijn.
ik sta liever tussen 'die gabbers' die er een feestje van maken, dan in 'tha club' waar iedereen een beetje stoer staat te bubblen op belachelijke r&B.
marz01 zei:Neem eens 2 gram speed op zo'n feestje en je hebt je antwoord![]()
SageFrancis zei:zolang het gezellig is het toch ok?
gabber of n*ger..
maar dat ene was een serieuze vraag waarom gabbers vaak van die rare gezichten trekken..
Grijpwijk zei:Meerdere factoren kunnen daar de oorzaak van zijn. Drugsgebruik, opgefokt worden van de muziek en de manier van 'dansen'. Ook zullen er bij zijn die het ongetwijfeld belangrijk vinden om stoer te kijken (denken ze).
Grijpwijk zei:Meerdere factoren kunnen daar de oorzaak van zijn. Drugsgebruik, opgefokt worden van de muziek en de manier van 'dansen'. Ook zullen er bij zijn die het ongetwijfeld belangrijk vinden om stoer te kijken (denken ze).
Balboa18 zei:juist! eej goede tip van je om in korte broek te gaan hakkuh!![]()
voor de liefhebbers van jump ( kun je ook in je blote bast doen)
http://www.sendspace.com/file/bluuuz
(maar daar is het wel wat verfijnder)
. Vind mensen die zich "geven" of helemaal opgaan in de muziek sowieso altijd tof/grappig (in de positieve zin).Balboa18 zei:je spreekt over 'die gabbers' als of het inboorlingen ofzo zijn.
ik sta liever tussen 'die gabbers' die er een feestje van maken, dan in 'tha club' waar iedereen een beetje stoer staat te bubblen op belachelijke r&B.

j354j4 zei:Een vrouw die tegen je aan loopt te schuren is volgens mij nog altijd beter dan als een malloot rondspringen zonder shirt aan...
Volgens mij...![]()
maar ik ben een malloot dus doe ik ook blote bast hakkuh snapte
Wilhelmson zei:Ik vind dat uiteindelijk iedereen doet waar ie zin in heeft, zolang ie er niet teveel mensen mee ambeteert. Waar ik ga (ook discotheken van tijd tot tijd) zie ik dat quasi nooit, maar als dat een gewoonte is waar je gaat, waarom niet hé...
Ik vind: Het doet er niet toe wat je doet, zolang je het maar goed doet. Vind mensen die zich "geven" of helemaal opgaan in de muziek sowieso altijd tof/grappig (in de positieve zin).
, als iemand in zijn blote bast wil hakken dan doet ie dat maar en dan nog het liefst met een boxershort op zijn kop.