XXL Nutrition

Blowen & BB

Geen probleem ;)
Ik heb het een beetje onder controle af en toe nog wel eens moeilijk.
Maar zit nu met andere gezondheidsproblemen.
Het trainen heb ik een beetje opgegeven.

Zelf ook paniekaanvallen gehad na vanaf mijn 16e tot aan m'n 23e geblowd te hebben. Never nooit meer die shit.

Ik wou dat ik er nog van kon genieten, maar als ik er weer aan begin, trigger ik echt een psychose.

Ben er nu 4 jaar mee gestopt en heb er geen moment spijt van gehad. Wel spijt van het feit dat ik niet met mate heb kunnen roken, dan had ik nu nog met gemak af en toe eentje kunnen pakken en kunnen genieten.

Idd Hasjkikkertje, ik ben ook blij dat ik er mee gekapt ben.
Sommige mensen kunnen blowen zonder problemen,
maar ik denk dat het niet voor iedereen is weggelegd.
Ik zal ook nooitmeer nog blowen dus.

kan tijdens bulken geen kwaad krijg altijd zo'n honger na het blowen. eet er gelijk een kilo aan

Idd Hasjkikkertje, ik ben ook blij dat ik er mee gekapt ben.
Sommige mensen kunnen blowen zonder problemen,
maar ik denk dat het niet voor iedereen is weggelegd.
Ik zal ook nooitmeer nog blowen dus.

Helemaal waar, de een is gevoeliger dan de ander. Ik ben in dit geval ook extreem gevoelig helaas.

Zo een spijt dat ik het niet met mate heb gedaan. Zat in mijn laatste jaar dat ik blowde op minimaal 10 jointjes per dag, waarvan allemaal Amnesia. Ik voelde op een gegeven moment gewoon niks meer.

Kon er wel 20 opsteken, maar dat haalde niks uit haha. Leek er wel immuun voor.

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Marijuana: interaction with the estrogen receptor.
http://jpet.aspetjournals.org/content/224/2/404.abstract

Frequent Marijuana Use May Affect Brain Function But Not Structure (Apr. 3, 2000)
http://www.sciencedaily.com/releases/2000/03/000331090541.htm

Cannabis shrinks brain volume: study (Jun. 4, 2008)
[Link niet meer beschikbaar]

Buiten mogelijke oestrogene metabolieten en je hersenfunctie valt het wel mee.

Ik moest toch wel even lachen bij die laatste studie. Shrinks brain volume haha.

Kan dat echt wel beamen, op een gegeven moment wordt je echt zo dom als een beemsterboer.

Edit; ik weet ook uit ervaring dat dit zeker je korte termijngeheugen aantast. Maar is hier ook een wetenschappelijke studie naar gedaan als je weet?

Terug
Naar boven