AndroidHealthClinic

Blubberbuik moet weg. hoe?

Bezoekers in dit topic

Ja, doe al tijdje 45 min per dag cardio.......
 
Sjakie, wat voor hometrainer gebruikte je dan, want ik zoek wel een goede hometrainer of een spinningbike om 10 kilo af te vallen, en dan nog strak worden. Hij moet beetje stevig zijn, zowel hometrainer als spinningbike.
 
meh deze gozer wil niet luisteren, geef het op............
het is toch logisch dat ik eerst naar goedkopere opties kijk dan een sportschool jong..
las je post ervoor heus wel, wat wil je dat ik erop zeg? ik ben niet in staat om 's middags een rijstmaaltijd te gaan maken.
daarnaast woon ik ook niet alleen dus bepaal ik ook niet dat we elke dag biefstuk eten oid.. ik wil graag mijn eiwitten etc. uit andere producten halen..

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Sjakie, wat voor hometrainer gebruikte je dan, want ik zoek wel een goede hometrainer of een spinningbike om 10 kilo af te vallen, en dan nog strak worden. Hij moet beetje stevig zijn, zowel hometrainer als spinningbike.
Mja ik zou de mijne niet aanraden, hij komt van Wehkamp haha, maar de voetsteunen zijn er meerdere malen afgevallen dus beter koop je deze niet. Hij is van het merk Buffalo trouwens
 
Laatst bewerkt:
het is toch logisch dat ik eerst naar goedkopere opties kijk dan een sportschool jong..
las je post ervoor heus wel, wat wil je dat ik erop zeg? ik ben niet in staat om 's middags een rijstmaaltijd te gaan maken.
daarnaast woon ik ook niet alleen dus bepaal ik ook niet dat we elke dag biefstuk eten oid.. ik wil graag mijn eiwitten etc. uit andere producten halen..

Ben je gehandicapt?

Mentaliteit :thumbdown:
 
je ziet me al op school koken zeker

Als het moet...

Maar je maakt het gewoon klaar voor je naar bed gaat ofso. Je kunt ook rijst voor een hele week klaarmaken.

Je moet ff serieus worden, dit gaat niet goed komen zo.
 
het is toch logisch dat ik eerst naar goedkopere opties kijk dan een sportschool jong..
las je post ervoor heus wel, wat wil je dat ik erop zeg? ik ben niet in staat om 's middags een rijstmaaltijd te gaan maken.
daarnaast woon ik ook niet alleen dus bepaal ik ook niet dat we elke dag biefstuk eten oid.. ik wil graag mijn eiwitten etc. uit andere producten halen..

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------


Mja ik zou de mijne niet aanraden, hij komt van Wehkamp haha, maar de voetsteunen zijn er meerdere malen afgevallen dus beter koop je deze niet. Hij is van het merk Buffalo trouwens

na al die advies wat wij geven, vraagt er 1 van train je al, jij dood lullig van ja 45 min cardio JEZUS mijn god..........

en niet in staat om rijst te maken ? hoe denk je dat wij het doen ???
 
na al die advies wat wij geven, vraagt er 1 van train je al, jij dood lullig van ja 45 min cardio JEZUS mijn god..........

en niet in staat om rijst te maken ? hoe denk je dat wij het doen ???

Ja klopt je hebt gelijk..
Kan tussen de middag wel rijst eten dacht dat dat speciaal opgewarmd enzo moest worden, weet ik veel.. ben niet zo'n kookwonder :) heb me nooit echt verdiept in rijst maar nu ik dat zo lees kan het wel dan..
Excuse moi..
 
Laatst bewerkt:
na al die advies wat wij geven, vraagt er 1 van train je al, jij dood lullig van ja 45 min cardio JEZUS mijn god..........

en niet in staat om rijst te maken ? hoe denk je dat wij het doen ???

Sorry hoor maar ik als leek geef toch sjakiee gelijk. Als je op school zit en gewoon strak wil worden hoef je toch niet perse rijst te gaan eten op school. Ik heb diverse verhalen van mensen gehoord die strak werden en zonder al die bijzonderheden. En als iemand vraagt of die al traint en hij geeft aan 45 min cardio per dag is dat toch zo gek toch niet?
 
sjakiee,

doe je ook aan krachttraining?
 
Sorry hoor maar ik als leek geef toch sjakiee gelijk. Als je op school zit en gewoon strak wil worden hoef je toch niet perse rijst te gaan eten op school. Ik heb diverse verhalen van mensen gehoord die strak werden en zonder al die bijzonderheden. En als iemand vraagt of die al traint en hij geeft aan 45 min cardio per dag is dat toch zo gek toch niet?

Je hoeft inderdaad geen rijst op school te gaan eten. Je hebt veel mogelijkheden wat eten betreft, het gaat om planning.

Sjakie heeft hier alle tips gekregen waar hij mee aan de slag kan, maar hij blijft maar vragen stellen waar hij zelf de antwoorden nu wel eens van mag weten. Het komt op mij over dat hij aarzelt om aan de slag te gaan. Wat daar de reden van is, daar kan ik alleen naar raden. Heb wel een idee, maar dat weet Sjakie zelf het beste. Er is iets wat hem tegenhoudt....

Wij kunnen hem hier alleen de deur wijzen, hij zal hem zelf moeten openen en binnenstappen......
 
Sorry hoor maar ik als leek geef toch sjakiee gelijk. Als je op school zit en gewoon strak wil worden hoef je toch niet perse rijst te gaan eten op school. Ik heb diverse verhalen van mensen gehoord die strak werden en zonder al die bijzonderheden. En als iemand vraagt of die al traint en hij geeft aan 45 min cardio per dag is dat toch zo gek toch niet?

blijf jij maar aan de illusie en advies vragen aan ts over fietsen elke dag en maar denken dat je daar strakker van word.

goede voedingsschemaen goede traingschema = spierenopbouwen = strakker worden = goede dingen eten zoals rijst tonijn kipfilet etc etc

hangt allemaal samen, kijk als jij denkt door alleen te gaan fietsen en dingen niet eet als rijst strakker word, ja prima moet je vooral gaan doen.
 
Kijk, laat ik het zo zeggen. Cardio is gewoon een hulpmiddel.

Kt en een goed voedingsschema zouden genoeg moeten zijn. Cardio erbij is gewoon gemakkelijk, maar niet noodzakelijk. Dus laat je KT schema eens zien, en een goed uitgebouwd voedingschema, en dan kan je hele handige antwoorden vinden hier.
 
Laatst bewerkt:
En ben het er niet mee eens dat rijst noodzakelijk is, maar het is gewoon een heel handig middel om strak te worden. Je kan het ook redelijk goed krijgen met bv brood en groente en kipfilet en kwark en brinta, maar je wilt een zo strak mogelijk voedingsschemanatuurlijk. JE wilt strak worden. En wel zo snel mogelijk, TOCH? Dan kook je op een saaie zondag avond wat rijst(wat=genoeg voor hele week), en houd je dat achter om over je hele week te verdelen. HEt hoeft niet warm gegeten te worden.

Je hebt echt super tips gekregen hierboven, dus ik zeg DOEN!!
 
Bedankt jongens :) Volgende week ga ik beginnen met KT. Ik begin met 15 minuten cardio om op te warmen, daarna KT en daarna nog een 30 a 45 minuten cardio.
Ik weet alleen niet welke oefeningen ik het beste kan doen bij KT, iemand tips?
Mijn voedingsschema ben ik nu aan het maken, alleen weet ik bijvoorbeeld niet hoeveel vetten, eiwitten etc. in alle producten zitten die ik in mijn schema ga stoppen. Is hier een handige website voor?

Ik aarzal trouwens niet om aan de slag te gaan, maar ik aarzel om de sportschool te gaan betalen elke maand omdat dat hier wel aardig duur is. Maar ik moet het er maar voor over hebben als ik er goed uit wil zien denk ik nu. Bedankt voor de tips jongens en ik post hier binnenkort mijn voedingsschema enzo.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven