hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef je groot gelijk zo weinig kcals is facked up man gaat je hele training naar de klote van. Carbs rondom je training en beetje carbs bij je ontbijt is genoeg voor energieke trainingen, althans bij mij dan...
Ohja en zware BOR is master ehvoel je overal goed..en zeg eerlijk als je beetje met gewichten over de 100kg begint te smijten en iedereen je aankijkt van wtffff terwijl niet super veel voorsteld is ook wel lachen..vooral als eerste oefening is tie lekker

Waarom rozijnen voor het slapen gaan?verdrr nice man

Krenten beter als rozijnen?Leuk artikel maar bevat toch vet veel kh en suikers?
Die paar krentjes na een WO zal het niet om hangen denk ik hoor..
knappe training morgen op het menu, voor mij zou dat teveel zijn..

Bedoelde op dagen dat je rond de 2000 zit.., high kcal is andere koek uiteraard, knallen!
De refeed van gisteren is een junkdag geworden
---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 18:56 ----------
De refeed van gisteren is een junkdag geworden![]()
Wel een super training gehad! Vandaag weer 2000 kcal clean low carb.
Boeie toch moet kunnen man je traint hard en eet netjes dan effe 1dagje junk kun je er nu weer helemaal tegen aan.
maar liever de laatste weekjes niet meer. Al heb ik met die toptraining een hoop kcals verbruikt en heb ik dat overschot wel nodig gehad voor het herstel. Morgen zal ik met het briefje erbij ff hier uittypen.Moet kunnen broeder, flinke training erachter idd en dan mag dat wel 1x per week imo.
je hebt wel gelijk idd.