- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Vrijdag heb ik rug-biceps getraind met voorafgaand een maaltijd met low GI carbs, training ging maar matig, wel 5x5 BOR met 100kg gedaan maar ik had verder weinig kracht en energie. Daarna mijn refeed gehouden en daar had ik zo erg naar uitgekeken! Ik heb in de AH rondgelopen en alles gekocht waar ik zin in had wat veel carbs bevatte en weinig vet, dus pannekoeken, quinoa, magere melk, pasta, koekjes, aardbeien, banaantje, krenten, allesss.
In de avond dus van alles klaargemaakt voor mezelf en heerlijk zitten bunkeren. Eiwitten heb ik overigens gewoon uit whey gehaald en de ei-eiwitten in de pannekoeken, en de quinoa bevat ook vrij veel eiwitten.
Zaterdag een super training gehad, borst triceps. Eindelijk weer 110 kg gebankt, en dips gedaan met 45kg aan belt. Goed volume en ik had een zieke pomp, en overal strepen hehe. Vreemd genoeg geen gram zwaarder dan vrijdag.
Zaterdag de carbs afgebouwd en vandaag weer low-carb 2000 kcal. Ik ga wel mijn cardio wat opschroeven want minder eten wil ik niet.
Bijgevoegd een foto'tje van mn refeed (
) en een foto'tje van wat ik vandaag weer heb gegeten (
)
Details over de trainingen volgen wanneer ik mn aantekeningenpapiertje weer gevonden heb
In de avond dus van alles klaargemaakt voor mezelf en heerlijk zitten bunkeren. Eiwitten heb ik overigens gewoon uit whey gehaald en de ei-eiwitten in de pannekoeken, en de quinoa bevat ook vrij veel eiwitten.
Zaterdag een super training gehad, borst triceps. Eindelijk weer 110 kg gebankt, en dips gedaan met 45kg aan belt. Goed volume en ik had een zieke pomp, en overal strepen hehe. Vreemd genoeg geen gram zwaarder dan vrijdag.
Zaterdag de carbs afgebouwd en vandaag weer low-carb 2000 kcal. Ik ga wel mijn cardio wat opschroeven want minder eten wil ik niet.
Bijgevoegd een foto'tje van mn refeed (
) en een foto'tje van wat ik vandaag weer heb gegeten (
)Details over de trainingen volgen wanneer ik mn aantekeningenpapiertje weer gevonden heb