MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2012

• Topic Starter Topic Starter
lykt me wel dat aantal slagen per min invloed heeft op je bmr ja..snel koud heb ik wel is last van by lager vetpercentage dan normaal dus vooral als ik aant cutten ben.

Dan zit er maar 1 ding op om mn BMR op peil te houden he.... coke.

Dan zit er maar 1 ding op om mn BMR op peil te houden he.... coke.

lykt me extreem moeilyk en is van veel factoren afhankelyk. hoe lager je vp hoe lager je bmr toch? dus waarom wil je hem dan op peil houden. hoeveel schat je je vp nu ?

lykt me extreem moeilyk en is van veel factoren afhankelyk. hoe lager je vp hoe lager je bmr toch? dus waarom wil je hem dan op peil houden. hoeveel schat je je vp nu ?

coke was joke he :D Ik zou eens kunnen kijken voor een fatburner die mn BMR hoger maakt ofzo. Ik wil graag een hoger BMR zodat ik niet minder hoef te gaan eten om nog droger te worden. VP is 7-8%, zal vanavond foto uploaden dan kan je schatten.

Neem gewoon caffeine + EGCg (groene thee extract) , kosten samen +- 25 euro en heb je genoeg voor 100 dagen à 2 caps per dag van beide. Fatburners zijn overrated, tenzij je het over ECA stack hebt. Die werkt wel echt goed naar mijn mening.

Neem gewoon caffeine + EGCg (groene thee extract) , kosten samen +- 25 euro en heb je genoeg voor 100 dagen à 2 caps per dag van beide. Fatburners zijn overrated, tenzij je het over ECA stack hebt. Die werkt wel echt goed naar mijn mening.

He man, werkt dat groene thee extract echt zo goed dan? Cafeine neem ik sowieso 2x250mg per dag. Tja ECA is het betere spul, maar dat hebben ze niet bij XXLnutrition:D

Kan zijn dat je lichaam zich aan het aanpassen is. Had dat voorbije week ook. Ben benieuwd nu einde van de week. Zit ook op rustdagen op 1800 cal keto en trainingsdagen 2200 cal ckd. In het weekend 1 carb loafers tot een 3000 cal.

Als je deze week nog niets ben afgevallen, dan zit er niks anders op dan je cardio of krachttraining op te voeren. Meer volume pakken en intensiteit iets verlagen

Fotooooo

Was wel in de ochtend, leeg dus :o

IMG-20120711-00729.jpg

goeie shape!

BAM! Geweldig fysiek klasse dikke boomstammen van benen goeie mooie dikke schouders+armen en taille waar je u tegen zegt

Dus klasse fysiek echt treeffysiek top

Kan zijn dat je lichaam zich aan het aanpassen is. Had dat voorbije week ook. Ben benieuwd nu einde van de week. Zit ook op rustdagen op 1800 cal keto en trainingsdagen 2200 cal ckd. In het weekend 1 carb loafers tot een 3000 cal.

Als je deze week nog niets ben afgevallen, dan zit er niks anders op dan je cardio of krachttraining op te voeren. Meer volume pakken en intensiteit iets verlagen

Zou kunnen ja, daarom een beetje spelen met voeding, en die ochtendcardio. CKD is een goede methode! Ik denk wel dat ik nu weer aan het afvallen ben, er verandert weer wat in de spiegel. (helaas verdwijnt er langzaam ook massa, maar dar komt in de winter wel weer)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 23:45 ----------

Niet zo goed als jou Keun!

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 23:46 ----------

BAM! Geweldig fysiek klasse dikke boomstammen van benen goeie mooie dikke schouders+armen en taille waar je u tegen zegt

Dus klasse fysiek echt treeffysiek top

Dankje Hendrie! Je laat me blozen :D

Goed fysiek, zeker een streef. Vooral legs springen er uit en bovenlichaam is mooi in verhouding, klasse.

Pfff jelly :o ik lig achter fuuuuck :p

Just ****in perfect..:rolleyes:

Jezus, jelly op je benen man, goed dik & droog al..
Benen + buik echt 2 dikke pluspunten bij jou imo!

Damn ik zou bijna vegetarier worden...... bijna :D
Met je vorige foto kun je duidelijk zien dat je droger bent geworden.

Vanmorgen weer ochtendcardio gedaan?

Goed fysiek, zeker een streef. Vooral legs springen er uit en bovenlichaam is mooi in verhouding, klasse.

Dank je! Is het toch niet voor niets gweest dat ik 30 tot 50% van de trainingen benen pak :)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 11:27 ----------

Pfff jelly :o ik lig achter fuuuuck :p

En ik qua massa op jou :P

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 11:28 ----------

:o

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 11:29 ----------

Jezus, jelly op je benen man, goed dik & droog al..
Benen + buik echt 2 dikke pluspunten bij jou imo!

Thanks man! Yup, komend jaar maar wat meer focussen op UB.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 11:30 ----------

Damn ik zou bijna vegetarier worden...... bijna :D
Met je vorige foto kun je duidelijk zien dat je droger bent geworden.

Hahaha, niet doen! Is alleen maar lastig met voeding.

Had ze nog niet echt naast elkaar gelegd, maar idd!

shredded beast! zo ripped word hem niet voor my.. zeer netjes man

Vanmorgen weer ochtendcardio gedaan?

Jazeker. 15 minuutjes hardlopen met onderweg wat dips, pushups, pullups en leg raises op klimrekken.

Vanavond BOR/Dips en biceps/triceps aan de beurt. Om mn armen wat extra's te geven ga ik het vanavond zo aanpakken:

Kracht:
-Barbell curl 5x5
-French press 5x5

Extended tension 35 sec:
-BOR
-Dips
-Face pulls
-CGBP

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 11:38 ----------

shredded beast! zo ripped word hem niet voor my.. zeer netjes man

Ik ga voor de 6% he :D

Dank je! Is het toch niet voor niets gweest dat ik 30 tot 50% van de trainingen benen pak :)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 11:27 ----------

En ik qua massa op jou :P

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 11:28 ----------

:o

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 11:29 ----------

Thanks man! Yup, komend jaar maar wat meer focussen op UB.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 11:30 ----------

Hahaha, niet doen! Is alleen maar lastig met voeding.

Had ze nog niet echt naast elkaar gelegd, maar idd!

Ja, en hier andersom, benen moeten bijgetrokken worden.., gaat ons lukken ;)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 17:14 ----------

Jazeker. 15 minuutjes hardlopen met onderweg wat dips, pushups, pullups en leg raises op klimrekken.

Vanavond BOR/Dips en biceps/triceps aan de beurt. Om mn armen wat extra's te geven ga ik het vanavond zo aanpakken:

Kracht:
-Barbell curl 5x5
-French press 5x5

Extended tension 35 sec:
-BOR
-Dips
-Face pulls
-CGBP

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 11:38 ----------

Ik ga voor de 6% he :D

Echt wel bruut als je daar komt kerel :D

Terug