Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je was niet de enigste die heeft gejunkt van het weekend, maar we gaan er van de week gewoon weer hard tegen aan![]()
Hoppe keiharde training succes vanavond mooie planning

Klote bro..
Vergeet alleen niet dat de spiegel niet altijd goed weerspiegelt.., hier bedoel ik mee: Je ziet dingen soms anders dan ze zijn, je stelt je mening bij en ziet hetzelfde als 2 weken eerder, alleen is er wel 1% af
Misschien is dit ook het geval bij jou, je pics worden imo telkens beter/droger, ga er maar vanuit dat je in de goede richting stuurt!
haha j/k) Vanmorgen de dag begonnen met een kwartier hardlopen wat ik elke dag wil gaan doen, en ik ga mn maaltijden meer verdelen en een klein beetje carbs eten om toch t maximale uit mn trainingen te halen. Blijf wel op 2000 kcal, 2300 op trainingsdagen.GODVERREDOMME GEEN GRAM AFGEVALLEN
Al 2 weken op 83,5 kg..
Spiegel is ook niet veel veranderd. Hoe de **** kan dit op 2000 kcal met 1 refeedje per week? Het eerste wat ik morgenvroeg ga doen is cardio. En morgenmiddag alles narekenen. Training ging overigens wel lekker, lijk weer een beetje kracht terug te krijgen.

Goeie trainingen,hier dikke mp. BroTraining gisteren
Kracht:
Squat (opwarmen 30xbw) 6x60 3x100 3x130 3x130 2x130 (3e faal)
Military press 8x40 3x60 3x65 3x65 3x65 1x70 (merkte dat ik met wat smallere grip sterker was)
Chins (opwarmen op lat pulldown 6x10x33kg verschillende grip) 8x 8x 8x
Extended tension, nouja dat was het plan maar door tijdnood maar wat sneller door mn setjes heen gegaan:
Leg extensions 12x70 dan dropset 15x90 6x70 5x50 5x30 6x20 (setje duurde anderhalve minuut, branden als hell)
Cable side raises 3x10x5 (om en om zonder rust), 20x5
Lat pulldown met 2 cables 100 reps totaal, 40kg, verschillende uitvoeringen, puur op contractie en stretch
Clean and jerk 10x40 zonder stop
Voldaan gevoel.
Ochtend cardio zal je metabolisme (veel beweging sowieso!) wel opvoeren.., al zal het met clen idd wat harder gaan
Idee om je voeding constant 2200kcal te houden bv, maar dan op niet trainingsdagen 40min cardio? Dan je carbs voor de WO of voor de cardio?! Wel energie voor je training, toch elke dag lekker de min in duiken...
Tja, probeer wat met je mee te denken, maar ondertussen zat ik vandaag dik te junken als een MF![]()
dat hoop ik idd ook van die ochtendcardio. Morgenvroeg ga ik sprintjes en opdrukken proberen. Wel goed idee ja, alleen ik heb geen tijd voor zoveel cardio op niet-trainingsdagen, dan ben ik vaak bij mn vriendin en die ziet t niet zo zitten als ik dan ook nog wil sporten. Doe mn carbs nu verdeeld over de dag met het meeste voor de training idd! 

Ik heb net trouwens eens mn hartslag gevoeld in rust op mn werk, die zit rond de 40 slagen per minuut. Normaal voor een man van 23 is 60-70 slagen per minuut. Hmm.
betekend gewoon dat je een goed uithoudingsvermogen hebt. myne zit meestal op 43. en om ff terug te komen op niet afvallen en spiegel ook nix veranderd dat had ik ook 2 weken lang ofso. nu net 2 weken facking slecht gegeten gain ik ineens snel massa en weinig vet. soms kan je beter je voeding veranderen dan wel hoger als lager in e/k/v blyf je lichaam verassen iig.
betekend gewoon dat je een goed uithoudingsvermogen hebt. myne zit meestal op 43. en om ff terug te komen op niet afvallen en spiegel ook nix veranderd dat had ik ook 2 weken lang ofso. nu net 2 weken facking slecht gegeten gain ik ineens snel massa en weinig vet. soms kan je beter je voeding veranderen dan wel hoger als lager in e/k/v blyf je lichaam verassen iig.
Dat klopt wel ja, maar betekend dit ook niet dat ik een lagere BMR heb dan met een hogere hartslag? En zou het niet kunnen dat ik daardoor de laatste tijd erg moe ben en het snel koud heb als ik stil zit?
Ja inderdaad man! Heb nu mn carbs iets hoger, wat ochtendcardio en zie er opeens droger en harder uit!