Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, en hier andersom, benen moeten bijgetrokken worden.., gaat ons lukken
---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 17:14 ----------
Echt wel bruut als je daar komt kerel![]()

Als jij goed piekt kun je echt wel een 6% fysiek neerzetten chief!komt goed. Volgens mij begin ik ook lichtjes weer wat droger te worden
Volgens mij waren we het zelfde vanplan, ik heb deze manier 2jaar geleden ook gedaan maar had geladen met veelste weinig carbs! Maar goed los daarvan is me shape nu stukken beter en me ervaring etc. dus ik zie er wel positief tegenop - ik zelf twijfel ook of ik ga fcken met sodium inname of niet, ik heb heb het toen gedaan maar aan dat gedeelte zit toch een kleine risk aan. Momenteel krijg ik ook amper iets van zout binnen, ik voeg in iedergeval niks toe aan me voeding.Depleten en laden ga ik ongeveer zo doen:
10 days out - beginnen met keto eten (max 40gr carbs/dag) en 8L water, veel vochtafdrijvende groenten eten.
3days out - Laatste FB workout en daarna carbs laden met ik denk zo'n 600gr/dag (moet ik nog ff uitzoeken)
1 day out - na de ochtend geen vocht meer drinken, carbs op spiegel nog bijladen
Fotodag - geen vocht, voor de foto's shotje rode wijn, evt wat appelmoes ofzo
Zout ga ik niet mee kloten, gewoon normaal houden. Wel op letten dat ik de laatste dagen niet meer binnenkrijg natuurlijk.
Ik ben bezig met voor mezelf de planning in detail uit te stippelen, als ik die klaar heb dan post ik hem hier.
Jij?
Volgens mij waren we het zelfde vanplan, ik heb deze manier 2jaar geleden ook gedaan maar had geladen met veelste weinig carbs! Maar goed los daarvan is me shape nu stukken beter en me ervaring etc. dus ik zie er wel positief tegenop - ik zelf twijfel ook of ik ga fcken met sodium inname of niet, ik heb heb het toen gedaan maar aan dat gedeelte zit toch een kleine risk aan. Momenteel krijg ik ook amper iets van zout binnen, ik voeg in iedergeval niks toe aan me voeding.
Protein>vet inname blijven consequent in deze laatste week niet?
protein>150-200gr
fat>30-50gr
ik zelf zat te denken om gewoon die 10liter water te pakken, maar ik weet van toen nog dat 6-8 liter al veel was! En toen waren er ook betere weer omstandigheden (warmer)
Dat is wel fijn om te horen. Als je nu bijna niks binnenkrijgt kan je overwegen ietsje meer te nemen nu, en in de laatste week dat ietsje meer weer weg te laten. Mijn ervaring met keto is dat veel voedingsmiddelen die carbloos zijn wat meer zout bevatten dus dat kan tricky zijn. In ieder geval extra goed op alle verpakkingen kijken.
Met de rest van de voeding van de dag kom ik op ongeveer 3300 kcal pfff jelly op die refeedik leef al de hele dag op een shake + halve kilo tilapila/400gr wokgroenten
zo maar eens wat er van gaan proberen te maken @ the gym.
Eet je carbs voor je training? Die salades vullen altijd wel lekker voor even, zeker met een light cola erbij of energy drink..
Omelet komt me een beetje de strot uit na al die weken nu
Hoeveel kcal is dit btw, 1700/1800 ofzo?
oh omelet heb ik nog niet zoveel op dus dat valt mee gelukkig. Eigenlijk vind ik alles wel lekker wat ik nu eet. 
nee had geen carbs gegeten voor mn training, alleen die wat in de wokgroenten zatenwel na de training een appel gegeten want ik ging bijna van mn stokkie
ook klein beetje honing op mn eiwitpannekoeken gedaan, had ik wel verdiend na zo'n intense week.
![]()
http://bodyenfitshop.nl/low-carb-producten/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein-pancakes
ja dezehttp://bodyenfitshop.nl/low-carb-producten/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein-pancakes
zijn best chill en laag in carbs![]()
zal eens kijken.