MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2012

jezus gast, jelly as ****

• Topic Starter Topic Starter
Ja, en hier andersom, benen moeten bijgetrokken worden.., gaat ons lukken ;)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 17:14 ----------

Echt wel bruut als je daar komt kerel :D

Gaat ons zeker lukken! Volgend jaar rond deze tijd spreken we elkaar weer en dan hebben we onze doelstellingen behaald.

Moet lukken, nog 16 dagen, zit nu tussen 7 en 8% denk ik. Is maar een kilo'tje vet he! Goed depleten, laden en dan shinen :D

Als jij goed piekt kun je echt wel een 6% fysiek neerzetten chief! ;) komt goed. Volgens mij begin ik ook lichtjes weer wat droger te worden

Hoe ga jij trouwens depleten? Welke tactiek

Als jij goed piekt kun je echt wel een 6% fysiek neerzetten chief! ;) komt goed. Volgens mij begin ik ook lichtjes weer wat droger te worden

Ik hoop het, ik hoop het.. Ben bereid ver te gaan in ieder geval!

Ah mooi zo, en hoe voel je je verder erbij? Goed vol te houden allemaal?

Hoe ga jij trouwens depleten? Welke tactiek

Depleten en laden ga ik ongeveer zo doen:

10 days out - beginnen met keto eten (max 40gr carbs/dag) en 8L water, veel vochtafdrijvende groenten eten.

3days out - Laatste FB workout en daarna carbs laden met ik denk zo'n 600gr/dag (moet ik nog ff uitzoeken)

1 day out - na de ochtend geen vocht meer drinken, carbs op spiegel nog bijladen

Fotodag - geen vocht, voor de foto's shotje rode wijn, evt wat appelmoes ofzo

Zout ga ik niet mee kloten, gewoon normaal houden. Wel op letten dat ik de laatste dagen niet meer binnenkrijg natuurlijk.

Ik ben bezig met voor mezelf de planning in detail uit te stippelen, als ik die klaar heb dan post ik hem hier.

Jij?

Depleten en laden ga ik ongeveer zo doen:

10 days out - beginnen met keto eten (max 40gr carbs/dag) en 8L water, veel vochtafdrijvende groenten eten.

3days out - Laatste FB workout en daarna carbs laden met ik denk zo'n 600gr/dag (moet ik nog ff uitzoeken)

1 day out - na de ochtend geen vocht meer drinken, carbs op spiegel nog bijladen

Fotodag - geen vocht, voor de foto's shotje rode wijn, evt wat appelmoes ofzo

Zout ga ik niet mee kloten, gewoon normaal houden. Wel op letten dat ik de laatste dagen niet meer binnenkrijg natuurlijk.

Ik ben bezig met voor mezelf de planning in detail uit te stippelen, als ik die klaar heb dan post ik hem hier.

Jij?
Volgens mij waren we het zelfde vanplan, ik heb deze manier 2jaar geleden ook gedaan maar had geladen met veelste weinig carbs! Maar goed los daarvan is me shape nu stukken beter en me ervaring etc. dus ik zie er wel positief tegenop - ik zelf twijfel ook of ik ga fcken met sodium inname of niet, ik heb heb het toen gedaan maar aan dat gedeelte zit toch een kleine risk aan. Momenteel krijg ik ook amper iets van zout binnen, ik voeg in iedergeval niks toe aan me voeding.

Protein>vet inname blijven consequent in deze laatste week niet?
protein>150-200gr
fat>30-50gr

ik zelf zat te denken om gewoon die 10liter water te pakken, maar ik weet van toen nog dat 6-8 liter al veel was! En toen waren er ook betere weer omstandigheden (warmer)

Volgens mij waren we het zelfde vanplan, ik heb deze manier 2jaar geleden ook gedaan maar had geladen met veelste weinig carbs! Maar goed los daarvan is me shape nu stukken beter en me ervaring etc. dus ik zie er wel positief tegenop - ik zelf twijfel ook of ik ga fcken met sodium inname of niet, ik heb heb het toen gedaan maar aan dat gedeelte zit toch een kleine risk aan. Momenteel krijg ik ook amper iets van zout binnen, ik voeg in iedergeval niks toe aan me voeding.

Protein>vet inname blijven consequent in deze laatste week niet?
protein>150-200gr
fat>30-50gr

ik zelf zat te denken om gewoon die 10liter water te pakken, maar ik weet van toen nog dat 6-8 liter al veel was! En toen waren er ook betere weer omstandigheden (warmer)

Haha nou dan weet ik zeker dat ik al aardig goed zit met mn planning ;) Dat is wel fijn om te horen. Als je nu bijna niks binnenkrijgt kan je overwegen ietsje meer te nemen nu, en in de laatste week dat ietsje meer weer weg te laten. Mijn ervaring met keto is dat veel voedingsmiddelen die carbloos zijn wat meer zout bevatten dus dat kan tricky zijn. In ieder geval extra goed op alle verpakkingen kijken.

Als ik in ketose ga laat ik juist eiwitten wat lager en vetten hoog. 2 redenen; 1 Teveel eiwitten verpest je ketose, je raakt dus wel depleted maar eiwitten worden omgezet naar glucose dus het is niet optimaal. 2; ik ben vegetariër en veel carbloze eiwitbronnen voor vegetariers bevatten nou eenmaal veel vet. (kaas, mozerella, eieren etc) . Zo heb ik dat eerder gedaan en dat werkte voor mij goed. Denk aan EKV 30/5/65. Maar wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander te werken natuurlijk!

Ja ik heb 8 liter voor mezelf gesteld als minimale hoeveelheid, ik heb nog nooit zoveel gedronken dus ik ben benieuwd of dat lukt.

FUUU trainingsblaadje weer kwijt. Uit mn hoofd dus gewichten en reps kunnen afwijken. Wanneer ik het blaadje weer heb zal ik het aanpassen:

In de ochtend 15 minuten hardlopen met wat pushups, dips, pullups

In de avond:

Warming up:
Pushups, bodyweight squats, Trex rows

Kracht:
Barbell curl 5x5x45
French press 5x5x55
BOR 10x60 8x80 6x90 5x100 5x100 5x100 10x90

Extended tension (3x35sec):
Dips 15xbw+10 12xbw+10 8xbw+10

Ik had niet zo'n zin in extended tension dus ik ben verder gewoon gaan knallen:
Cable triceps extensions (rope) 2x20x21
Cable curls (rope) 3x12x24,5
Dumbbell curls 3x12x14
Dumbbell overhead extensions (1 arm): 2x8x12
Dumbbell overhead extensions (2 arm): 2x12x22
Concentration curls: 3x10x12 (met wat cheat)
Hammer curls: 12x12 12x20 (met cheat)
Dip machine 10x30 8x60 6x100 4x132.5 (full stack, had hulp nodig van iemand om in starthouding te komen haha)
Bent over side raises 12x14 10x20 10x20 (met wat cheat)

klaaaar.

Bij thuiskomst refeed/junkmeal:

Pak magnetronpannekoeken (540 gram) met honing (+-100ml) en een whey shake (40 gram) en zo'n 300 gram fruit (meloen/druiven/aardbeien/frambozen) als toetje.
Dat alles binnen een halfuurtje naar binnen geschoven. =2179 kcal, waarvan ~75 gr eiwit, 324 gr koolhydraten en 65 gr vet. Dat moet wel een anabool momentje geweest zijn :D Met de rest van de voeding van de dag kom ik op ongeveer 3300 kcal

Vanmorgen weer 15 minuten hardlopen met wat pushups, dips, pullups. Morgen BP, DL, flyes, SLDL.

Plan is mooie en goed uitgedacht man klasse je training loopt ook nog steeds goed

pfff jelly op die refeed :( ik leef al de hele dag op een shake + halve kilo tilapila/400gr wokgroenten :o zo maar eens wat er van gaan proberen te maken @ the gym.

pfff jelly op die refeed :( ik leef al de hele dag op een shake + halve kilo tilapila/400gr wokgroenten :o zo maar eens wat er van gaan proberen te maken @ the gym.

Was niet verkeerd nee, maar vandaag moet ik er ook weer aan geloven hoor :( Eet je carbs voor je training?

Voeding vandaag:

-Detox (halve citroen, halve grapefruit)
-Koolhydraatarme (5 gr kh) boterham met magere smeerkaas, blikje energydrank light
-Paar stukjes verse kokos (gisteren uit de noot gesneden)
-Salade van ijsbergsla, 1 gekookt ei, 175gr vleesvervanger, tomaat, komkommer, saladekruiden
-Winterpeen
-Koolhydraatarme (5 gr kh) boterham met magere smeerkaas
-Omelet met veel groenten
-500gr kwark

Gewicht gisteren na de training was overigens 83 kg. Ik had gericht op 81 kg voor de carbload, dus dat komt wel aardig uit.

Laatst bewerkt:
Die salades vullen altijd wel lekker voor even, zeker met een light cola erbij of energy drink..
Omelet komt me een beetje de strot uit na al die weken nu :P

Hoeveel kcal is dit btw, 1700/1800 ofzo?

Die salades vullen altijd wel lekker voor even, zeker met een light cola erbij of energy drink..
Omelet komt me een beetje de strot uit na al die weken nu :P

Hoeveel kcal is dit btw, 1700/1800 ofzo?

Klopt ja, en ijsbergsla enzo bevat nauwelijks kcal. Haha ik drink er vaak een lekkere coca cola light bij idd :D oh omelet heb ik nog niet zoveel op dus dat valt mee gelukkig. Eigenlijk vind ik alles wel lekker wat ik nu eet.

Ja in die richting, voor vandaag heb ik het niet uitgerekend, maar is onder de 2000 en dat is het belangrijkst.

Heb zo een verjaardag, weer aan de cola light voor een paar uurtjes :)

nee had geen carbs gegeten voor mn training, alleen die wat in de wokgroenten zaten :P wel na de training een appel gegeten want ik ging bijna van mn stokkie :( ook klein beetje honing op mn eiwitpannekoeken gedaan, had ik wel verdiend na zo'n intense week. :)

nee had geen carbs gegeten voor mn training, alleen die wat in de wokgroenten zaten :P wel na de training een appel gegeten want ik ging bijna van mn stokkie :( ook klein beetje honing op mn eiwitpannekoeken gedaan, had ik wel verdiend na zo'n intense week. :)

Kan ik begrijpen, misschien klein beetje havermout een uurtje voor je training dan?

Oeh eiwitpannekoek? Vertel?

Hoe maak je die omelet dan? Wat gaat er op?

Aah die! Intredasting :p zal eens kijken.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 03:13 ----------

Hoe maak je die omelet dan? Wat gaat er op?

Vandaag heb ik m heel simpel gehouden, wat Hollandse roerbakgroenten van de AH (diepvries, met kruidenboter erbij is dat), dan als die warm zijn 4 eieren erover, vuur op half en een deksel erop, wanneer alle ei hard is omdraaien en na 1 minuut op t bord met heinz ketchup balanz.

Tanks ook is doen

Terug
Naar boven