Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training Bob, het zweet gutste er denk uit op dat volume + snelheid
1800kcal, je gaat lekker diep man..

Wat is tofu? En.je gaat goed man.klasse hoe maak.je die pannekoek klaar?
Hehe 62 sets op gemiddeld 15 reps, reken maar
Damn right! Ik wil mn doel halen. Hoeveel kcal hanteer jij nu dan?
---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 12:04 ----------
Tofu is een vleesvervanger. Het bestaat voornamelijk uit soja en bevat zoals ik ze heb (gebakken blokjes) 22 gr eiwit per 100gr, 1 gr koolhydraten en 6 gr vet.
Dankje!
Ik verwarm de pindakaas (2 eetlepels) in de magnetron, doe er wat kaneel, een schep whey, wat zoetstof, een heel ei (half is lekkerder maar dan valt de pannekoek sneller uit elkaar) en 2 eetlepels water bij. Goed roeren en in een anti-aanbak pan met wat olijfolie. zacht vuur en 5 minuten bakken, omdraaien (gooien) en nog 2 minuten. Is echt lekker!
Hehe depletion training zijn zeker intensief, heb jij ook last tijdens/na de training met opstaan dat je duizelig wordt ?
Haha ik heb tofu één keer gegeten, maar ik vond het echt ranzig
Ik zal tijdens m'n vakantie jou detox ook eens proberen, instant smile op je gezicht![]()

Gisteren bv hele dag geen carbs, uur voor de training 100gr Havermout + 60gr Whey, en direct na training whey, totaal 2400kcal. Voor het mooie nog net iets teveel, maar had echt een killer training gepland van 75min..
Vandaag rust, dus 1700/1800kcal, als ik toch ga joggen, iets meer kcal!
Ah oke, ongeveer hetzelfde als ik dus. Ben benieuwd wat jij nog doet de laatste weken qua bf!Dat is wel nice zo rond je training idd! Wel veel wheyAh oke, ongeveer hetzelfde als ik dus. Ben benieuwd wat jij nog doet de laatste weken qua bf!

Ziet er goed doordacht uit, thanks for sharing mate
Haha; 18:00 JUNKEN![]()
Ik ook, jouw BF ga ik niet halen.., ga wel proberen in de buurt te komen!
Ben benieuwd welke carbs je gaat ladenik zie jou dit jaar wel winnen. Dikke respect!
HEHE![]()
opmerkingen/tips/vragen, alles is welkom! En ik hoop dat anderen er wat aan hebben.
---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 14:40 ----------
Jouw UB is anders al lekker droog!

Ben benieuwd welke carbs je gaat ladenik zie jou dit jaar wel winnen. Dikke respect!
Ik ook hoor, erg compleet fysiek, symmetrisch en goede benen!
---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 05:32 ----------
Ja, ga er zeker wat aan hebben! Ga dit grotendeels overnemen mbt de voeding.
Ja, front wel, back niet en legs helemaaaal niet, echt soft gewoon![]()
Nee, nee, maar je zet me aan het denken betreffende het aankijken op de ochtend.., wel suikers of niet etc, ook wel handig idd om minimaal 2/3 dagen voorafgaande te starten met laden (al denk ik dat ik 1,5 dag max neem om te beginnen met laden)..

Je heb gelijk, begin gewoon 2,5 dag voorafgaande, thanks!
En ja, kan altijd nog wat foto's bij schieten, de mooiste/volste worden meegenomen..