AndroidHealthClinic

Contest Log Bob - Contest log 2012

Lekkere training Bob, het zweet gutste er denk uit op dat volume + snelheid :D

1800kcal, je gaat lekker diep man..

Wat is tofu? En.je gaat goed man.klasse hoe maak.je die pannekoek klaar?

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training Bob, het zweet gutste er denk uit op dat volume + snelheid :D

1800kcal, je gaat lekker diep man..

Hehe 62 sets op gemiddeld 15 reps, reken maar :D

Damn right! Ik wil mn doel halen. Hoeveel kcal hanteer jij nu dan?

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 12:04 ----------

Wat is tofu? En.je gaat goed man.klasse hoe maak.je die pannekoek klaar?

Tofu is een vleesvervanger. Het bestaat voornamelijk uit soja en bevat zoals ik ze heb (gebakken blokjes) 22 gr eiwit per 100gr, 1 gr koolhydraten en 6 gr vet.

Dankje!

Ik verwarm de pindakaas (2 eetlepels) in de magnetron, doe er wat kaneel, een schep whey, wat zoetstof, een heel ei (half is lekkerder maar dan valt de pannekoek sneller uit elkaar) en 2 eetlepels water bij. Goed roeren en in een anti-aanbak pan met wat olijfolie. zacht vuur en 5 minuten bakken, omdraaien (gooien) en nog 2 minuten. Is echt lekker!

Je hebt wel een goed fysiek trouwens. Hoeveel gewicht heb je nu gemiddeld per week verloren? Is je kracht ook hetzelfde gebleven?

Hehe depletion training zijn zeker intensief, heb jij ook last tijdens/na de training met opstaan dat je duizelig wordt ?
Haha ik heb tofu één keer gegeten, maar ik vond het echt ranzig :o

Ik zal tijdens m'n vakantie jou detox ook eens proberen, instant smile op je gezicht :roflol:

Hehe 62 sets op gemiddeld 15 reps, reken maar :D

Damn right! Ik wil mn doel halen. Hoeveel kcal hanteer jij nu dan?

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 12:04 ----------

Tofu is een vleesvervanger. Het bestaat voornamelijk uit soja en bevat zoals ik ze heb (gebakken blokjes) 22 gr eiwit per 100gr, 1 gr koolhydraten en 6 gr vet.

Dankje!

Ik verwarm de pindakaas (2 eetlepels) in de magnetron, doe er wat kaneel, een schep whey, wat zoetstof, een heel ei (half is lekkerder maar dan valt de pannekoek sneller uit elkaar) en 2 eetlepels water bij. Goed roeren en in een anti-aanbak pan met wat olijfolie. zacht vuur en 5 minuten bakken, omdraaien (gooien) en nog 2 minuten. Is echt lekker!

Gisteren bv hele dag geen carbs, uur voor de training 100gr Havermout + 60gr Whey, en direct na training whey, totaal 2400kcal. Voor het mooie nog net iets teveel, maar had echt een killer training gepland van 75min..
Vandaag rust, dus 1700/1800kcal, als ik toch ga joggen, iets meer kcal!

Hehe depletion training zijn zeker intensief, heb jij ook last tijdens/na de training met opstaan dat je duizelig wordt ?
Haha ik heb tofu één keer gegeten, maar ik vond het echt ranzig :o

Ik zal tijdens m'n vakantie jou detox ook eens proberen, instant smile op je gezicht :roflol:

Nee geen last van gehad, wel gewoon een algemeen uitputtingsgevoel, en duidelijk meer slaap nodig gehad vannacht :P

Tja tofu is idd niet de lekkerste vleesvervanger, maar wel met de minste koolhydraten :D

Haha moet je doen, is lekker! Wel op de lege maag dan he, en met wat vezels erbij is nog beter.

Gisteren bv hele dag geen carbs, uur voor de training 100gr Havermout + 60gr Whey, en direct na training whey, totaal 2400kcal. Voor het mooie nog net iets teveel, maar had echt een killer training gepland van 75min..
Vandaag rust, dus 1700/1800kcal, als ik toch ga joggen, iets meer kcal!

Dat is wel nice zo rond je training idd! Wel veel whey :P Ah oke, ongeveer hetzelfde als ik dus. Ben benieuwd wat jij nog doet de laatste weken qua bf!

Dat is wel nice zo rond je training idd! Wel veel whey :P Ah oke, ongeveer hetzelfde als ik dus. Ben benieuwd wat jij nog doet de laatste weken qua bf!

Ik ook, jouw BF ga ik niet halen.., ga wel proberen in de buurt te komen!

Wat is jouw carb protocol de dag en dagen voor de shoot?

2 days out al complexe carbs, of 1 day out en de dag zelf ook veel suikers, of anders?
Ja, ben erg nieuwsgierig hoe mn collega's hier dat doen idd :D

Las al dat je niet veel met zout gaat doen, wel je water iets afbouwen en de dag zelf niks meer..?

Nog even doorbijten maatje, na de shoot zetten vele hier hun tanden in epische junk maaltjes heb ik zo het idee :D

Zie bijlage voor mijn VOORLOPIGE planning qua depletion en carbload en fotodag.

Bijlagen

Ik ga dit nog aanvullen met alle voedingsschema's, met welke carbs ik ga laden etc.

Ziet er goed doordacht uit, thanks for sharing mate :thumbs:

Haha; 18:00 JUNKEN :D

Ben benieuwd welke carbs je gaat laden :) ik zie jou dit jaar wel winnen. Dikke respect!

Ben benieuwd welke carbs je gaat laden :) ik zie jou dit jaar wel winnen. Dikke respect!

Ik ook hoor, erg compleet fysiek, symmetrisch en goede benen!

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 05:32 ----------

HEHE :D

opmerkingen/tips/vragen, alles is welkom! En ik hoop dat anderen er wat aan hebben.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 14:40 ----------

Jouw UB is anders al lekker droog!

Ja, ga er zeker wat aan hebben! Ga dit grotendeels overnemen mbt de voeding.

Ja, front wel, back niet en legs helemaaaal niet, echt soft gewoon :o

Dat is een groot compliment, dank je! Ik zou het geweldig vinden om top 3 te worden maar ik heb na het cutten te weinig massa over ten opzichte van de andere toppers ben ik bang, armen zijn weinig van over bijvoorbeeld.. Hopelijk na carbload en met wat pomp dat ik er toch nog wat van kan maken.

Carbs gaan sowieso worden:

-waxy maize
-heel veel zilvervliesrijst
-'lange vingers' en dergelijke koekjes
-honing
-pasta
-pannekoeken
-fruit (aardbeien, bananen etc)

aangevuld met whey isolaat, ei-eiwitten, soja, extra vezels

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 08:55 ----------

Ik ook hoor, erg compleet fysiek, symmetrisch en goede benen!

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 05:32 ----------

Ja, ga er zeker wat aan hebben! Ga dit grotendeels overnemen mbt de voeding.

Ja, front wel, back niet en legs helemaaaal niet, echt soft gewoon :o

Niet zomaar overnemen he, ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik ergens iets fout gekozen heb en iemand anders zn shape verpest haha, wel zelf ook info checken :D

Misschien, maar die zieke schouders maken een hoop goed mate!
Ken het man, m'n rug is ook nog relatief vochtig..

Nee, nee, maar je zet me aan het denken betreffende het aankijken op de ochtend.., wel suikers of niet etc, ook wel handig idd om minimaal 2/3 dagen voorafgaande te starten met laden (al denk ik dat ik 1,5 dag max neem om te beginnen met laden)..

Gisteren lekker keto gegeten, ook in de avond bij de Nijmeegse vierdaagsefeesten alleen cola light op en thuis wat hapjes (schijfje komkommer+plakje brie+walnoot)

Daarna bij mijn vriendin geslapen dus vanmorgen geen ochtendcardio gedaan helaas. Die cardio ga ik vanavond bij mijn training wel inhalen. Ik heb gelukkig geen spierpijn van de depletiontraining dus ik ga vanavond doen:

Kracht:
-MP 5x3
-SQ 3x3
-Chins 3x8

Extended tension 40sec:
-Overhead dumbbell presses (ellebogen zo ver mogelijk naar achteren)
-Lat pulldown

Aanvullend:
-Walking lunges 3x10

Cardio:
-Half uur totaal

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 10:04 ----------

Nee, nee, maar je zet me aan het denken betreffende het aankijken op de ochtend.., wel suikers of niet etc, ook wel handig idd om minimaal 2/3 dagen voorafgaande te starten met laden (al denk ik dat ik 1,5 dag max neem om te beginnen met laden)..

Je kan denk ik beter te vroeg beginnen met laden en stoppen wanneer je ziet in de spiegel dat je afgeladen bent, met een paar pure eiwit maaltijden en wat zweten kan je je dan weer op tijd droger trekken. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe depleted je bent en hoeveel massa je hebt om vol te laden.

Het is zonde als je te weinig geladen bent en pas in de avond na het junken er op je best uitziet! Nouja in jouw geval kan je dan weer gewoon nieuwe foto's maken ;)

Je heb gelijk, begin gewoon 2,5 dag voorafgaande, thanks!
En ja, kan altijd nog wat foto's bij schieten, de mooiste/volste worden meegenomen..

Vannacht heb ik nog wat supps besteld o.a. voor de laatste anderhalve week

-Pre workout
-Whey isolaat
-Waxy maize
-Bronze (Pro Tan)
-Vetpercentage meet tang

Zo kan ik ook mn vetpercentage meten de laatste dagen en ik ben benieuwd of tanning iets toevoegt voor thuis foto's.

Je heb gelijk, begin gewoon 2,5 dag voorafgaande, thanks!
En ja, kan altijd nog wat foto's bij schieten, de mooiste/volste worden meegenomen..

Dat is wel fijn! ik heb echt maar 2 uurtjes waarin ik moet pieken.

Terug
Naar boven