Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net even heel je log doorgenomen.
Fuaaark man, wat een fysiek! Sterke planning ook!
ik had gister volgens mij uiteindelijk 7.5 L op als ik me niet mistelt heb...snachts 4x op kunnen staan om naar de plee te gaan xD
Haha snap ik!

Die Neckpress ga je nog wel voelen in je schouder koppen
Aan je houding te zien voer je hem staande uit, dan is ie helemaal loei zwaar, dan houd ik hem op 60/70kg max en lekker herhalingen maken (negatief zakken idd)..
Goede training verder en netjes dat je je kcal inname constant laag kan houden![]()
ik voelde hem ook goed branden in mn traps. Ja inderdaad, dan hoef ik geen buik te trainen hehe.Flinke mp nog die 1x70 klasse man! Lekker bezig wel een beetje die wandelaars aanmoedigen hè!

45 min in het bos lopen / intervallen / paden op en af en daarna nog trainen...., flinke kcal verbrander + slopende training denk ik zo![]()

Ik ben gisteren overigens ook een kwartiertje onder de zonnebank geweest, 's avonds zo rood als een kreeft haha. Ik hoop voor de foto's nog 3x een kwartiertje te kunnen doen.

neeh dat is gemeen. Zegt hij, hee bob heb jij een beetje abs dan? Ik trok mn shirt omhoog, kurkdroog mwuhahaha. En door die rode kleur alleen maar beter zichtbare definitie 
Ik ook gister voor eerst onder zon zonkanon heheresultaat mag er zijn. Ook nog 2-3 keer doen voor de foto's als t lukt. Zal straks Ff pic posten in m'n log

Ik zit nu ook op 5 L, met gemak eigenlijk...
4e dag nu en voor het eerst deze nacht zeker 6 x eruit geweest.
Toen ik wakker werd op mijn rug zag ik mijn buik.. leek wel Grand Canion
Groen thee, hele dag door halve liters..

Nee niet verbrand hehevandaag al 3x door bekenden aangesproken 'ey je hebt wel een kleurtje gekregen of ligt het aan mij'
![]()
En ach, ik heb toch tanning besteld 
haha will do, vanavond!
Was trouwens een lol momentje gisteren @ gym, was een gast waar ik wel vaker mee praat zijn abs aan het bekijken en showen in de spiegel, ik gok een procentje of 10, ik denk, zal ik er naast gaan staan?neeh dat is gemeen. Zegt hij, hee bob heb jij een beetje abs dan? Ik trok mn shirt omhoog, kurkdroog mwuhahaha. En door die rode kleur alleen maar beter zichtbare definitie
![]()

Nee maar heb al een aantal keer zo in de zon gelegen half uurtje uurtje ALS die eens scheendaardoor al een licht kleurtje waardoor ik direct in een van de hogere wattage kanonnen kon volgens die vrouw
had wel echt niet 5 min langer moeten zijn want dan was ik wel burned.
Haha ja de volgende keer zal ik ook niet meer verbranden.