MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2012

Net even heel je log doorgenomen.
Fuaaark man, wat een fysiek! Sterke planning ook!

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist een lekker bord asperges (vochtafdrijvend) met 4 gekookte eieren en mayonaise en wat kokos op. Vandaag weer aan de 5L water, wat trouwens niet meevalt. Ik drink nooit zoveel dus ben nu de hele dag aan het pissen:p

Net even heel je log doorgenomen.
Fuaaark man, wat een fysiek! Sterke planning ook!

Alle 16 pagina's? :-O Ik voel me vereerd! Dankjewel man, IRL is het niet zo bijzonder hoor :o

Daar doe ik wel mijn best voor ja, zodat ik er het meest van leer omdat ik iets plan, me er zo goed mogelijk aan hou, en dat vastleg zodat ik het kan evalueren. En aangezien het online is kunnen anderen daar van meeprofiteren.

ik had gister volgens mij uiteindelijk 7.5 L op als ik me niet mistelt heb... :o snachts 4x op kunnen staan om naar de plee te gaan xD

ik had gister volgens mij uiteindelijk 7.5 L op als ik me niet mistelt heb... :o snachts 4x op kunnen staan om naar de plee te gaan xD

En ik heb al moeite met 5 liter :( Haha snap ik!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 09:43 ----------

Training
gisteren:

Cardio:
Eerst 3 kwartier met een maat in het bos hardgelopen, stukken rustig, uitlopen, stukken sprint, o.a. in los wit zand en steile heuvels etc. Was aardig bekaf.

Daarna naar de sportschool. Handje krenten gegeten, tussen activiteiten in maakt dat niet zoveel uit, na de training ben ik toch weer ik ketose. Ik kreeg hier weg een heerlijke pomp van.

Krachttraining:
MP 10x40 5x60 4x65 5x65 1x70 6x65
Barbell front raise 10x40
Neck press 8x40 8x40 6x40 en nog wat negatieven. Heel strict, bovenarmen in 1 vlak, lats aangespannen, buik aangespannen, langzame reps. Normaal gesproken doe ik deze nooit, maar ik wil ook van die schouders als John :D
Squat 10x40 5x80 3x120 1x130 1x140+fail op de safety's
Walking lunges 3 sets van 20 stappen met 40kg barbell
Pull ups, paralelle grip 12x 12x 15x
Pulldown V-grip 10x70 5x90 2x110

Training duurde 3 kwartier, kort maar lekker. Na de training een stuk brie, wat later 1 pindakaaspannekoek (die zijn zo ****ing lekker..)

voeding
2200 kcal, Ketogeen, EKV 25/7/68

Vanmorgen geen rondje gelopen ivm vierdaagse lopers door mijn buurt. Als ik loop hoef ik geen publiek. In de badkamer dus een kwartiertje BW oefeningen gedaan (push ups, bw squats, bw goodmornings, rug, schouders en armen zonder gewicht flexen, sissy squats, beetje posing)

Zaterdag weer een knaltraining met o.a. dips en BOR, met nadruk op armen. Ik ben gisteren overigens ook een kwartiertje onder de zonnebank geweest, 's avonds zo rood als een kreeft haha. Ik hoop voor de foto's nog 3x een kwartiertje te kunnen doen.

Voeding vandaag;
1800 kcal, keto

Laatst bewerkt:
Die Neckpress ga je nog wel voelen in je schouder koppen :D
Aan je houding te zien voer je hem staande uit, dan is ie helemaal loei zwaar, dan houd ik hem op 60/70kg max en lekker herhalingen maken (negatief zakken idd)..

Goede training verder en netjes dat je je kcal inname constant laag kan houden :thumbs:

Die Neckpress ga je nog wel voelen in je schouder koppen :D
Aan je houding te zien voer je hem staande uit, dan is ie helemaal loei zwaar, dan houd ik hem op 60/70kg max en lekker herhalingen maken (negatief zakken idd)..

Goede training verder en netjes dat je je kcal inname constant laag kan houden :thumbs:

I hope so :D ik voelde hem ook goed branden in mn traps. Ja inderdaad, dan hoef ik geen buik te trainen hehe.

Flinke mp nog die 1x70 klasse man! Lekker bezig wel een beetje die wandelaars aanmoedigen hè!

45 min in het bos lopen / intervallen / paden op en af en daarna nog trainen...., flinke kcal verbrander + slopende training denk ik zo :thumbs:

Flinke mp nog die 1x70 klasse man! Lekker bezig wel een beetje die wandelaars aanmoedigen hè!

Dank je! Ik merk dat ik langzaam weer sterker wordt op mn MP. Haha nee, ik heb niks met die lui, alleen maar overlast. Vanmorgen om 5 uur kwamen ze al door de buurt :mad:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 11:16 ----------

45 min in het bos lopen / intervallen / paden op en af en daarna nog trainen...., flinke kcal verbrander + slopende training denk ik zo :thumbs:

Reken maar :)

Haha pics or it didn't happen :p

haha will do, vanavond!

Was trouwens een lol momentje gisteren @ gym, was een gast waar ik wel vaker mee praat zijn abs aan het bekijken en showen in de spiegel, ik gok een procentje of 10, ik denk, zal ik er naast gaan staan? :D neeh dat is gemeen. Zegt hij, hee bob heb jij een beetje abs dan? Ik trok mn shirt omhoog, kurkdroog mwuhahaha. En door die rode kleur alleen maar beter zichtbare definitie :D

Ik ook gister voor eerst onder zon zonkanon hehe :D resultaat mag er zijn. Ook nog 2-3 keer doen voor de foto's als t lukt. Zal straks Ff pic posten in m'n log

Ik zit nu ook op 5 L, met gemak eigenlijk...
4e dag nu en voor het eerst deze nacht zeker 6 x eruit geweest.
Toen ik wakker werd op mijn rug zag ik mijn buik.. leek wel Grand Canion :D

Groen thee, hele dag door halve liters..

Nee niet verbrand hehe :D vandaag al 3x door bekenden aangesproken 'ey je hebt wel een kleurtje gekregen of ligt het aan mij' :D

Ik zit nu ook op 5 L, met gemak eigenlijk...
4e dag nu en voor het eerst deze nacht zeker 6 x eruit geweest.
Toen ik wakker werd op mijn rug zag ik mijn buik.. leek wel Grand Canion :D

Groen thee, hele dag door halve liters..

Daamn. Achja ik moet maar gewoon opbouwen. Als ik dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag maar 5L haal :)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 13:20 ----------

Nee niet verbrand hehe :D vandaag al 3x door bekenden aangesproken 'ey je hebt wel een kleurtje gekregen of ligt het aan mij' :D

Had je iets opgesmeerd of heb ik gewoon de huid van een rooie :( En ach, ik heb toch tanning besteld :D

Nee maar heb al een aantal keer zo in de zon gelegen half uurtje uurtje ALS die eens scheen :D daardoor al een licht kleurtje waardoor ik direct in een van de hogere wattage kanonnen kon volgens die vrouw :p had wel echt niet 5 min langer moeten zijn want dan was ik wel burned.

haha will do, vanavond!

Was trouwens een lol momentje gisteren @ gym, was een gast waar ik wel vaker mee praat zijn abs aan het bekijken en showen in de spiegel, ik gok een procentje of 10, ik denk, zal ik er naast gaan staan? :D neeh dat is gemeen. Zegt hij, hee bob heb jij een beetje abs dan? Ik trok mn shirt omhoog, kurkdroog mwuhahaha. En door die rode kleur alleen maar beter zichtbare definitie :D

Haha, geweldig! Geniaal ook eigenlijk dat hij erom vroeg, dat maakt het helemaal af....., dodelijke stilte zeker? :D

Zelf een soort gelijk iets meegemaakt een maandje of wat terug toen het heet was......., ook showen en stilte volgde...., en 2 dagen later werd er whey besteld en een hardloop schema door de persoon in kwestie opgesteld :D

Zou btw volgende keer wel wat smeren dan, verbranden is niet echt gezond voor je huid man...

Nee maar heb al een aantal keer zo in de zon gelegen half uurtje uurtje ALS die eens scheen :D daardoor al een licht kleurtje waardoor ik direct in een van de hogere wattage kanonnen kon volgens die vrouw :p had wel echt niet 5 min langer moeten zijn want dan was ik wel burned.

Waar woon jij dan? Want hier heb ik geen zon gezien hoor :P Haha ja de volgende keer zal ik ook niet meer verbranden.

Haha dat gezicht van die gast had ik wel willen zien toen jij je shirtje omhoog trok

Terug
Naar boven