Fitness Seller

Contest Log Bob - Contest log 2012

• Topic Starter Topic Starter
Haha, geweldig! Geniaal ook eigenlijk dat hij erom vroeg, dat maakt het helemaal af....., dodelijke stilte zeker? :D

Zelf een soort gelijk iets meegemaakt een maandje of wat terug toen het heet was......., ook showen en stilte volgde...., en 2 dagen later werd er whey besteld en een hardloop schema door de persoon in kwestie opgesteld :D

Zou btw volgende keer wel wat smeren dan, verbranden is niet echt gezond voor je huid man...

Tja, als hij erom vraagt .. :D Hij was wel verbaast ja

hahaha, en nu ligt die zak whey in de hoek en zit ie weer aan het bier of houdt hij vol?

Klopt, ik dacht 15 minuten kan wel, verkeerd ingeschat dus. Ik gebruik normaal gesproken zonne-olie factor 6 maar ik was alleen dus mijn vriendin kon mijn rug niet insmeren en half verbrand en half niet verbrand ziet er helemaal niet uit he :P

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 13:56 ----------

Haha dat gezicht van die gast had ik wel willen zien toen jij je shirtje omhoog trok
Zoiets: :fuu:

:D

Zat in de trein en heb gewoon alle 16 pagina's door lopen te lezen XD

Pohh met joun inzet bereik je je doel ZEKER. Je bent echt een beest (je oogt ook veel bigger dan 82 kg!)

Wat is de reden dat je vegetarier bent geworden btw?

Echt goede abs en vooral schouders man! Als ik half zo'n goede abs krijg ben ik iig al tevreden haha!

Zat in de trein en heb gewoon alle 16 pagina's door lopen te lezen XD

Pohh met joun inzet bereik je je doel ZEKER. Je bent echt een beest (je oogt ook veel bigger dan 82 kg!)

Wat is de reden dat je vegetarier bent geworden btw?

Echt goede abs en vooral schouders man! Als ik half zo'n goede abs krijg ben ik iig al tevreden haha!

Ik ben blij dat het zo interessant is dat je door bleef lezen:D Dat is een heel compliment op zich!

Ik hoop het, nog 11 dagen:o. Dank je!

Ik ben vegetariër geworden omdat ik me ging realiseren waarop ik aan het kauwen was, en dat ging er op een gegeven moment niet meer in, ik vond het idee dat ik op dood dier aan het kauwen was niet smakelijk. Ik had ook twee vrienden die vegetarisch waren dus dan is die stap ook gemakkelijker.

Danku danku, voor die abs heb ik niks hoeven doen (tja toen ik 14 was heb ik crunches voor het leven gedaan, maar de laatste jaren niks meer) maar die schouders werk ik hard voor dus ik ben blij dat het niet voor niets is. Tja aanleg kan je niks aan doen, maar ik kan alleen maar zware compounds en van tijd tot tijd zware rope crunches aanraden! (met een cable van boven, rug NIET hol maken)

Succes verder man, much luck ben benieuwd wat het uiteindelijke eindresultaat zal zijn :D

Daar gaan we ook zeker niet vanuit je gaat hoge ogen gooien bro

Had wat aders gisterenavond. Wel onscherpe foto helaas.

IMG-20120719-00775.jpg

LOL iedereen onderarm pics posten nu hahah - nice

:$ vind jou wel lief

dik aderen over je onderarm :thumbs:

fuark them dere veins :eek:

Gruwelijk man!

Thanks allen! Vanavond lekker uitgeweest in Nijmegen met de vierdaagsefeesten, morgen half 11 een knaltraining en morgen overdag kleine refeed om zondag weer keto te gaan. Keep u updated!

Dikke Fap arm Bob de fappert!

Nog even en er worden derde beenpics gepost hier met dikke aderen...

(no homo)

Dikke Fap arm Bob de fappert!

Nog even en er worden derde beenpics gepost hier met dikke aderen...

(no homo)

:roflol: aan jou de eer om het eerste schaap over de dam te zijn :D

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 01:06 ----------

Vandaag een junkdag gedaan, ik sta namelijk droog genoeg en zo heb ik hopelijk mijn armen nog wat extra's kunnen geven. Vanmorgen half 11 getraind en ik had zo veel kracht, was nice.

Training:

10x clean and jerk 40 kg

Bor 15x40
Dips10x
Bor 10x80
Dips 10x
Bor 5x100 3x110
Dips 10x+15
Pendlay row 5x110
Dips 10x+30
Pendlay row 5x110
Dips 5x+45
Pendlay row 5x110
Dips 3x+50kg PR!
Pendlay row 5x110

Upright row: 10x40 10x40

Reverse 1 arm cable triceps extensions: 10x12,5 10x12,5 12x12,5

2 cable pulldown 45 gr: 10x28,5 10x28,5

Ook wat andere spulletjes geprobeerd, zoals mn vetmeettang. Kwam op 4%. Fijn, een tang waar ik niks aan heb :p nu slapen, morgen weer streng dieeten!

Terug
Naar boven