Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, had als extraatje vanmorgen een bak met crunchy muesli op, vanille vla + cacao + whey, epic carb-meal van 900kcal 

Geeft trouwens wel een apart gevoel als je straks klaar bent na de foto's, maar daar kom je zondag zelf wel achter![]()

Tja had ik ook, wel zeer voldaan en de spanning is eraf.
Ik moet morgen de hele dag mijn huis opruimen want mijn vrouw is 2 weken op vakantie geweest en ik heb geleefd als Rocky Balboa en die deed volgens mij ook niks aan huishouden![]()

Klinkt goed man, had als extraatje vanmorgen een bak met crunchy muesli op, vanille vla + cacao + whey, epic carb-meal van 900kcal
Nu week knallen idd, heb er zin in deze week, ben ook blij als t erop zit..
Jij gaat dus vrijdag al laden he? 4 days all out / diepe cut voor jou dus, succes deze week vriend![]()

Gaat helemaal goed komen met jou bro, idd nog ff knallen en dan superfoto's maken zondag.
Geeft trouwens wel een apart gevoel als je straks klaar bent na de foto's, maar daar kom je zondag zelf wel achter![]()
Tja had ik ook, wel zeer voldaan en de spanning is eraf.
Ik moet morgen de hele dag mijn huis opruimen want mijn vrouw is 2 weken op vakantie geweest en ik heb geleefd als Rocky Balboa en die deed volgens mij ook niks aan huishouden![]()
hier hetzelfde, mn kamer is zo'n puinhoop, alleen ik ga zondag daar ook de foto's maken dus ik moet voor die tijd alles nog schoon hebben en belichting enzo regelenDit denk ik ook (zelfde gewicht), alleen is puur gevoelsmatig, ik blaas snel op met carbs, daarna krijg ik snel een dikke look..., ga ook slechts 1,5 laden, start op zondagochtend en maandag avond foto's!

Nice log en fysiek. Mooi om te zien dat je dat als vegetariër hebt behaald.
Eet je als vegetariër geen quinoa? Is vooral rijk aan eiwitten.
respect bro maar,wat zijn pindakaaspannekoeken? Receptje?Voeding vandaag
8u: twee pindakaaspannekoeken (400kcal)
12u: salade met 100gr gebakken tofu en 2 eieren (350 kcal)
15u: plak cheddar kaas (70kcal)
17u: 2 pindakaaspannekoeken (400 kcal)
19u: 25gr whey isolaat (65 kcal)
21u: 25gr whey isolaat (65 kcal)
22u: 3 gebakken eieren met groenten en kaas (400kcal)
Door de dag heen 5L water
=1750kcal
respect bro maar,wat zijn pindakaaspannekoeken? Receptje?