AndroidHealthClinic

Contest Log Bob - Contest log 2012

Damn, sterke training kerel :thumbs:
Wat was je junk meal?

Dikke ttaining maat flinke dips

Weekend goed door gekomen?

• Topic Starter Topic Starter
Damn, sterke training kerel :thumbs:
Wat was je junk meal?

thankss maat! Geen junk meal, maar een hele dag carbs haha. Vrijdagavond wat popcorn, zaterdag de dag begonnen met waxy maize en whey isolaat, erg veel pre workout booster hehe, en toen die knaltraining. Daarna whey isolaat, poffertjes, wat broodjes met brie, fruit, wat frites, een ijsje en in de avond weer carbloos.

Vandaag weer keto tot donderdagavond, dan carbload tot zondag, zondag middag foto's.

Dikke ttaining maat flinke dips

Thanks! Dips voelden goed, kan nog wel zwaarder straks in de bulk

Laatst bewerkt:
Suc6 Bob! Doorbijten he!!

Klinkt goed man :D, had als extraatje vanmorgen een bak met crunchy muesli op, vanille vla + cacao + whey, epic carb-meal van 900kcal :D
Nu week knallen idd, heb er zin in deze week, ben ook blij als t erop zit..
Jij gaat dus vrijdag al laden he? 4 days all out / diepe cut voor jou dus, succes deze week vriend ;)

Gaat helemaal goed komen met jou bro, idd nog ff knallen en dan superfoto's maken zondag.
Geeft trouwens wel een apart gevoel als je straks klaar bent na de foto's, maar daar kom je zondag zelf wel achter ;)

Geeft trouwens wel een apart gevoel als je straks klaar bent na de foto's, maar daar kom je zondag zelf wel achter ;)

Tja had ik ook, wel zeer voldaan en de spanning is eraf.

Ik moet morgen de hele dag mijn huis opruimen want mijn vrouw is 2 weken op vakantie geweest en ik heb geleefd als Rocky Balboa en die deed volgens mij ook niks aan huishouden :D

Ik moet morgen de hele dag mijn huis opruimen want mijn vrouw is 2 weken op vakantie geweest en ik heb geleefd als Rocky Balboa en die deed volgens mij ook niks aan huishouden :D

Haha heb ik ook last van, het lijkt wel het wilde westen bij mij (de stofwolken rollen door de kamer) :D

Klinkt goed man :D, had als extraatje vanmorgen een bak met crunchy muesli op, vanille vla + cacao + whey, epic carb-meal van 900kcal :D
Nu week knallen idd, heb er zin in deze week, ben ook blij als t erop zit..
Jij gaat dus vrijdag al laden he? 4 days all out / diepe cut voor jou dus, succes deze week vriend ;)

Oooh hou op ik wil ook weer :(

Ja, ik ben alleen mn planning iets aan het wijzigen, meer daarover later. Tot en met donderdag veel trainen en weinig eten idd!

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 13:26 ----------

Gaat helemaal goed komen met jou bro, idd nog ff knallen en dan superfoto's maken zondag.

Kan ik me voorstellen ja, zal een hele ontlading zijn. En lekker weer kunnen vreten waar ik zin in heb, **** yeah.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 13:27 ----------

:roflol: hier hetzelfde, mn kamer is zo'n puinhoop, alleen ik ga zondag daar ook de foto's maken dus ik moet voor die tijd alles nog schoon hebben en belichting enzo regelen

Overwegingen

Ik overweeg mijn carbload in te korten en later te beginnen omdat ik bang ben dat ik zo te vroeg piek. Ik heb niet zoveel massa om te laden en als ik te langzaam ga laden ben ik bang dat ik niet genoeg 'schock' voor maximaal effect. Ik zou bijvoorbeeld vrijdag 19u tot zaterdag 24u kunnen laden (en zondag voor de pics nog wat carbs), dus 29 uur, in plaats van 48 uur. Wat denken jullie?

Dit denk ik ook (zelfde gewicht), alleen is puur gevoelsmatig, ik blaas snel op met carbs, daarna krijg ik snel een dikke look..., ga ook slechts 1,5 laden, start op zondagochtend en maandag avond foto's!

Dit denk ik ook (zelfde gewicht), alleen is puur gevoelsmatig, ik blaas snel op met carbs, daarna krijg ik snel een dikke look..., ga ook slechts 1,5 laden, start op zondagochtend en maandag avond foto's!

Ja precies, ik sta na een refeed ook altijd maar kort heel hard en droog, shape wordt dan snel weer minder droog. Misschien is dat inderdaad dan maar beter. Hopelijk reageren er nog anderen.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 16:10 ----------

Ik had vannacht trouwens een idiote droom, ik droomde dat ik voor de spiegel stond en ik opeens iets van 16% bf had hahaha, ik was pisnijdig in mn droom :roflol:

Voeding vandaag

8u: twee pindakaaspannekoeken (400kcal)
12u: salade met 100gr gebakken tofu en 2 eieren (350 kcal)
15u: plak cheddar kaas (70kcal)
17u: 2 pindakaaspannekoeken (400 kcal)
19u: 25gr whey isolaat (65 kcal)
21u: 25gr whey isolaat (65 kcal)
22u: 3 gebakken eieren met groenten en kaas (400kcal)

Door de dag heen 5L water

=1750kcal

Nice log en fysiek. Mooi om te zien dat je dat als vegetariër hebt behaald.
Eet je als vegetariër geen quinoa? Is vooral rijk aan eiwitten.

Nice log en fysiek. Mooi om te zien dat je dat als vegetariër hebt behaald.
Eet je als vegetariër geen quinoa? Is vooral rijk aan eiwitten.

Dank je! Ik eet het heel soms, ik vind rijst veel lekkerder en quinoa is een stuk duurder en duurt langer om te koken.

Voeding vandaag

8u: twee pindakaaspannekoeken (400kcal)
12u: salade met 100gr gebakken tofu en 2 eieren (350 kcal)
15u: plak cheddar kaas (70kcal)
17u: 2 pindakaaspannekoeken (400 kcal)
19u: 25gr whey isolaat (65 kcal)
21u: 25gr whey isolaat (65 kcal)
22u: 3 gebakken eieren met groenten en kaas (400kcal)

Door de dag heen 5L water

=1750kcal
respect bro maar,wat zijn pindakaaspannekoeken? Receptje?

respect bro maar,wat zijn pindakaaspannekoeken? Receptje?

Zijn ****ing lekker als je ketogeen doet :D

150 gr pindakaas met 150 ml water verwarmen in magnetron, daarna kloppen tot het een dunne saus wordt.

25gr whey (met smaak maakt niet uit), 1 ei, wat zoetstof en kaneel toevoegen, weer goed kloppen

Pan opwarmen, wat olijfolie erin, beslag erin gieten en net als een pannekoek bakken. Ze zijn wel iets minder flexibel dus voorzichtig omkeren. Zowel koud als warm lekker, vullen goed, rijk aan eiwitten en gezonde vetten.

Sweet simpel en snel te maken dus dankjr

Terug
Naar boven