MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2012

• Topic Starter Topic Starter
goeie training neer gezet bro! en succes vanavond!

Dank je!

Teak wondo ging goed, we deden een uitgebreide warming up dus ik heb verder weinig last gehad van de spierpijn, alleen met het rekken een beetje. En natuurlijk mn cardio weer gehad!

Vanavond en morgen gewoon goed eten en op tijd slapen, donderdag, vrijdag en zaterdag weer trainen. Ik zit een beetje te stoeien met mn trainingsschema, want ik wil de trainingsfrequentie opschroeven, met 1 keer per week trainen heb ik te veel spierpijn, UB/LB beviel goed maar kracht bleef een beetje achter. Ik zit te denken aan een powerlifting split oid.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 20:48 ----------

Netjes, hoe lang ben je al off dan?

Dat was eehm november ongeveer.

Griep.

Ja jongens 1+1=2, ik denk dat ik maar eens naar mijn lichaam moet gaan luisteren... Ik word in ieder geval wel shredded met mijn 5 maal daagse rondje maaginhoud lozen.

Ah shit, das klote man.., beterschap!
Ik moest ook ff 2 dagen relaxt doen, je voelt het gewoon op den duur, zeker als je niet juiced...; meer rust nemen gab ;)

Nasty bro, beterschap

effe paar dagen rust man! zal je goed doen!

Zo, ik heb 20 uur geslapen en voel me weer een stuk beter. Ik heb wel zo'n 30 uur geen voeding binnen gehad dus dat moet weer even op gang komen. Vandaag begonnen met een carb maaltijd en de rest voornamelijk eiwitten, schat zo'n 1500 kcal. Morgen weer gewoon 2800 kcal. Vanaf nu ga ik er goed op letten dat ik mijn nachtrust haal.

haha 20 uur..sick :D daar doe ik 4 dagen over om in totaal 20uur bij elkaar te slapen..
maar komt door te weinig nachtrust dat je ziek bent/voelt?

haha 20 uur..sick :D daar doe ik 4 dagen over om in totaal 20uur bij elkaar te slapen..
maar komt door te weinig nachtrust dat je ziek bent/voelt?

Haha ja, dat was echt een winterslaap :D

Ja ik denk dat het een combinatie van factoren is geweest dat ik vatbaar ben geweest. Te weinig slaap, voeding minderen, toch net iets harder trainen voor dit nieuwe doel, teakwondo sinds een tijdje erbij... Als ik die andere dingen wil doen dan moet ik zorgen dat ik meer slaap.

hehehe 20uur heerlijk hoor!

Wie kan me helpen met wat meer info mbt de laatste 2 weken voor de foto's? Ik heb al wat logs gelezen maar een mooie allesomvattende samenvatting ben ik niet tegen gekomen. Vooral qua training de laatste dagen en voor de pics heb ik nog vraagtekens. Als iemand weet waar ik die kan vinden, please tell me, als niemand het weet, nouja dat schrijf ik die zelf wel en deel ik hem met jullie.

Nu ik me weer aardig goed voel kijk ik al weer uit naar de training morgen!

wat bedoel je precies eigenlyk?

ik weet niet of dit antwoord is op je vraag maar ik ga de laatste week bv dit doen:

http://www.t-nation.com/free_online...ning_performance_diet_mass/shredded_in_6_days

maandag ga ik dit ff doen kyken waar ik tegenaan loop.

je kan voorbeelden van fotos vinden in de foto sectie by de foto contesten van afgelopen jaren..

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:03 ----------

dit is ook interessant om te lezen

http://www.bodybuilding.com/fun/7-s...-ready-body.html?CJAID=10409943&CJPID=4003003

http://www.bodybuilding.com/fun/layne36.htm?CJAID=10409943&CJPID=4003003

ik weet niet of dit antwoord is op je vraag maar ik ga de laatste week bv dit doen:

http://www.t-nation.com/free_online...ning_performance_diet_mass/shredded_in_6_days

je kan voorbeelden van fotos vinden in de foto sectie by de foto contesten van afgelopen jaren..

Thanks voor je reactie, die ga ik eens even doornemen.

Nou ik ga dus carbs afbouwen, de laatste 2 weken ketogeen, water opbouwen en dan de laatste 2 dagen carbloaden en minimaal water. De details daar omheen kan ik genoeg vinden, maar hoe kan je bijvoorbeeld het best trainen die laatste week? Gewoon je normale routine? Wat doe je op je fotodag? Wat zijn de valkuilen? etc.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:08 ----------

Heb snel wat doorgelezen en zie dat het nuttige stukjes zijn, zal als ik tijd heb eens even voor mezelf samenvatten.

staat wel 1 en ander in over hoe te trainen voor laatste week. wat belangryk is dat je glycogeen moet depleten door vooral full body trainingen die je niet tot faillure gaat uitvoeren..

al je vragen worden wel beantwoord in de artikelen :)

staat wel 1 en ander in over hoe te trainen voor laatste week. wat belangryk is dat je glycogeen moet depleten door vooral full body trainingen die je niet tot faillure gaat uitvoeren..

al je vragen worden wel beantwoord in de artikelen :)

Voorlopig wel ja, thanks bro!

Vandaag eindelijk weer getraind, alles weer een beetje wakker geschud met een fullbody training. Al doen mn quads nog pijn van maandag..

BP + BOR
CGBP
SQ + MP
Lat pulldown + cable curl
Calf presses

Alles rond 10 reps, kort rust, ongeveer 70% van normale gewicht

Laatst bewerkt:
Voeding

Wat afbouwen want ondanks dat de kg's volgens plan gaan doet de spiegel dat niet. Ik ga dus nog zo'n 300 kcal lager zitten, nu rond 2500. Ontbijtje van whey met een graanproduct, 's middags een salade met ei en/of vleesvervanger, 's avonds wokmaaltijd met ei en vleesvervanger en 50 gr rijst, en een bak kwark met fruit voor het slapen.

Training

Geen spierpijn van de 'opstart training' van zaterdag, wel nog steeds in mn quads van vorige maandag (?!). Ik ga mn trainingen nu rond de grote 4 bouwen. Vandaag BP+DL

BP Opbouwen naar max, dan 3x3
DL 5x3
Incline hammer presses 3x10
Incline flyes 3x10
SLDL 5x10

<3

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:03 ----------

dit is ook interessant om te lezen

http://www.bodybuilding.com/fun/7-s...-ready-body.html?CJAID=10409943&CJPID=4003003

http://www.bodybuilding.com/fun/layne36.htm?CJAID=10409943&CJPID=4003003

3 gallons?? dat is meer dan 10 liter water per dag.
Volgens mij vergeiftig je dan jezelf.

De rest van de theorie klinkt vrij logisch..

3 gallons?? dat is meer dan 10 liter water per dag.
Volgens mij vergeiftig je dan jezelf.

De rest van de theorie klinkt vrij logisch..

drink toevallig net mn 11e liter water voor vandaag and im still alive..gwn niet in 1x een fles leeg drinken maar kleine beetjes dan maakt weinig uit lykt me :)

Jij zit in de tropen Tyle, dat is nog steeds niet eerlijk :D

Terug
Naar boven