Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man, zou leuk zijn!
Zo is dat! Goed dat je er ook bij bent
Danku en welkom geachte mod!

Thanks Daan! En ja dat klinkt goed

Welkom bro! En had ik al verzocht alle afbeeldingen enzo in spoilers te doen om mn log enigszinds overzichtelijk en serieus te houden?

Thanks man. Zou mooi zijn. Ik ben vegetarier omdat het me niet lukt om op dood dier te kauwen en dat door te slikken, gewoon niet mijn dingSucces man, hoop dat je dit jaar stapje hoger kunt komen
Vind vooral interessant dat je vegetarisch bent is dit wegens morele overtuigingen of zit er andere reden achter?
wop wop wop
welkom broski! We gaan dit doen! 
Thanks man, waarom doe jij niet mee?
Dankjewel voor het compliment!GL je bent goede kanshebber voor top 3 als je hard komt te staan.
Ik volg je in ieder geval, goede foto's al.
Welkom!
Welkom!
Dankjewel man, doet me goed om te horen. Ik heb geleerd van mn fouten en ga dat dit jaar in de praktijk brengen.Goodluck, vond dat je vorig jaar wel de top 3 had verdient, jammer alleen van de foto's want de shape had je toen wel imo. Zet hem op dit jaar!
Thanks!
Hehe, welkom Erik

Thanks kerel
Thanks man.kijk natty lees ik, trekt meteen mijn aandacht.
ziet er goed uit man,
suc6 man
Dank bro!
BrahBrah, wilkommen!
Thanks bro! Welkom en good to have you in.
Yes
We zullen zienin! Kijken of je dit jaar je plaats kan verbeteren.
Succes!

Dank! Daar verbazen wel meer mensen zich over ja, haha.Mooi! Succes!
Ook leuk om te zien dat het ook prima mogelijk is als vegetariër.

Thanks, elke 4e week is een deload week, dus maandag mag ik er weer vol tegen aan. Deloaden sucks, maar is wel belangrijk. Al train ik vaak toch nog net te hard.
succes bob, zal een goede shape nodig zijn om in de top 3 te komen als ik zo ff kijk wie er allemaal mee doen. Rob S, peanut, maxiaton

Thanks!
fixedsucces bob, zal een goede shape nodig zijn om in de top 3 te komen als ik zo ff kijk wie er allemaal mee doen. Rob S, peanut, maxiaton, MassiveBe

Voeding vandaag (laatste échte bulkdag)
http://www.myfitnesspal.com/food/diary/bob_k
Totals
kcal: 4,201
E:262
K:437
V:147
Genieten maar weer!Voeding vandaag (laatste échte bulkdag)
http://www.myfitnesspal.com/food/diary/bob_k
Totals
kcal: 4,201
E:262
K:437
V:147

ook jij bent concurrentie bro, ook jij! 
Ach je weet niet wat je mist, vegetarische burgers zijn zo lekker!

Nou eigenlijk wordt het de komende periode alleen maar makkelijker, dan hoef ik niet meer zo te proppen hehe.
maandagmiddag samen cleanen?