Fitness Seller

Contest Log Bob - Contest log 2013

Hehe thanks :)

----------------------------------------

Voeding vrijdag-dinsdag was aan de lage kant door allerlei familieverplichtingen, uitjes etc, spiegel laat ook duidelijk vocht- en vetafname zien. Vandaag even goed laden en bouwen op 4000 kcal, morgen 3000, vrijdag 4000 en zaterdag en zondag weer 2000.
Luxe problemen Bob!:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Tussendoortje:

Omdat ik al tijden weining en slecht sliep heb ik laatst bij XXLnutition de Swanson Sleep Essentials meegenomen. Hier zit 3mg melatonine in en wat andere kruiden die slaap bevorderen. Wel leuk om te vermelden dat dit echt werkt voor mij. Ik neem een capsule voor ik naar bed ga en merk er niet echt direct iets van, maar ik val rustig in slaap en word uitgerust wakker. Het lijkt ook alsof ik het met minder slaap kan doen, ik word soms zelfs iets voor de wekker wakker wat ik normaal nooit zou hebben, maar kan als ik wil ook nog gewoon lekker uitslapen als ik mijn ogen gewoon weer dicht doe. Maar het opmerkelijkst is dat ik bijna nooit droom als ik te weinig slaap, maar dat ik nu bijna elke nacht droom, en dan altijd plezierige, rustige dromen over mijn gf enzo (ha gaaaay). Ik word dus veel lekkerder wakker, had dit niet allemaal verwacht. Aanrader? Zeker, en al helemaal voor dat geld. Dit wilde ik even delen.

Laatst bewerkt:
Tussendoortje:

Omdat ik al tijden weining en slecht sliep heb ik laatst bij XXLnutition de Swanson Sleep Essentials meegenomen. Hier zit 3mg melatonine in en wat andere kruiden die slaap bevorderen. Wel leuk om te vermelden dat dit echt werkt voor mij. Ik neem een capsule voor ik naar bed ga en merk er niet echt direct iets van, maar ik val rustig in slaap en word uitgerust wakker. Het lijkt ook alsof ik het met minder slaap kan doen, ik word soms zelfs iets voor de wekker wakker wat ik normaal nooit zou hebben, maar kan als ik wil ook nog gewoon lekker uitslapen als ik mijn ogen gewoon weer dicht doe. Maar het opmerkelijkst is dat ik bijna nooit droom als ik te weinig slaap, maar dat ik nu bijna elke nacht droom, en dan altijd plezierige, rustige dromen over mijn gf enzo (ha gaaaay). Ik wordt dus veel lekkerder wakker, had dit niet allemaal verwacht. Aanrader? Zeker, en al helemaal voor dat geld. Dit wilde ik even delen.

Ik slaap over het algemeen prima, alleen soms wat moeite met inslapen als mijn hoofd vol zit met gedachtes!! Maar hoeveel betaal je er dan voor?

Maar wat voor plezierige dromen zijn het dan... :eyebrow:

http://www.xxlnutrition.nl/sleep-essentials/swanson-health

E 7,50 voor 60 caps

Ja ik weet wat je denkt :D, maar echt gewoon vrolijke dromen over vakantie met mn GF, grappige fantasiedieren etc :roflol:

Haha je bent de enigste met een reactie op xxl, maar het is niet veel geld voor wat pillen waarvan je gaat hallucineren tijdens je slaap :p... fantasiedieren:roflol:

Maar val je er ook eerder van in slaap? En neem je dit elke avond of gewoon wanneer je een avondje goed wil slapen? En merkte je er de eerste nacht al wat van?

Nee dat heb ik van nature.
Haha je bent de enigste met een reactie op xxl, maar het is niet veel geld voor wat pillen waarvan je gaat hallucineren tijdens je slaap :p... fantasiedieren:roflol:

Maar val je er ook eerder van in slaap? En neem je dit elke avond of gewoon wanneer je een avondje goed wil slapen? En merkte je er de eerste nacht al wat van?
Haha ja ik zocht die link voor je op en vond het een kleine moeite om mijn ervaring te copy-paste-n. Die Swanson producten hebben ze volgens mij nog niet zo lang.

Inslapen heb ik nooit problemen mee (neem het om beter/dieper te slapen), dus dat kan ik niet zeggen. Ik neem het nu elke avond, en heb elke nacht hetzelfde effect.

Laatst bewerkt:
Copolla's - Spaghetti With Meat Sauce, 4 cups
(wat is het eigenlijk?)
Ziet er wel goed uit man! Second dinner post workout?

Haha geen idee, het is spaghetti en het is ongeveer de macro's die mijn spaghetti ook heeft. Beetje te lui om alle ingredienten elke keer in te voeren ;)

Klopt!

Ps filmpjes en pics in spoiler please. :D

Cycle 3, week 1, woensdag

Warming up: 2,5 min Crosstrainer, 5 sets face pulls, 2 sets rope extensions

(push) Bench press
20x60
5x80
5x90
repout: 9x101 +2 met spot (5 minimaal, 9 om theoretisch 1RM van vorige cycle te evenaren > done)

(pull) Pendlay row
10x40
5x80
5x90
5x90
5x90

(legs) Front squat
8x50
5x85
5x85 hmm eerste rep verloor ik even spanning onderin, voelde niet lekker.
5x85

Incline bench press
18x60 +3 spot
16x60 +3 spot
bah, incline ben ik zwak.

Incline dumbbell flyes
18x14
14x14
12x14
8x20
6x20
flat: 4x26 + 2 met spot
alles met goede stretch onderin

Incline cable flyes
20x
15x
12x
8x +hoop negatieven

Side raises, langzaam negatief
12x8
12x8
8x8 buurn

Decline cable flyes
12x
12x

Dips
12x bw

TRX abs:
4x8 rollouts
2x5 woodchops per kant
2x5 obliques per kant
abs dood

Einde.
Gewicht na training: 92,5
Voeding voor vandaag is nagenoeg precies volgens plan verlopen.

Trainen met zo'n TRX is echt killing he! Werkt prima!

Succes!

Las net je post over sleep essentials van XXL, slaap zelf slecht. Gezien jou reactie wel het proberen waard.
Had je zelf problemen met doorslapen?

Succes!

Las net je post over sleep essentials van XXL, slaap zelf slecht. Gezien jouw reactie wel het proberen waard.
Had je zelf problemen met doorslapen?

Thanks! Ik had wat problemen met doorslapen, werd 's nachts wakker tussen 1 en 3 uur en daarnaast wilde ik ook gewoon de kwaliteit van mijn slaap verhogen, dus dieper slapen.

Melatonine doet bij veel mensen gewoon wat het moet doen, en deze zijn hoog gedoseerd (3mg, bij de drogist zijn 0,1mg haha) en bevatten ook nog wat kruiden etc die de rust en slaap bevorderen. Ik zou het gewoon proberen. Goed slapen en uitgerust wakker worden is zo lekker.

Thanks! Ik had wat problemen met doorslapen, werd 's nachts wakker tussen 1 en 3 uur en daarnaast wilde ik ook gewoon de kwaliteit van mijn slaap verhogen, dus dieper slapen.

Melatonine doet bij veel mensen gewoon wat het moet doen, en deze zijn hoog gedoseerd (3mg, bij de drogist zijn 0,1mg haha) en bevatten ook nog wat kruiden etc die de rust en slaap bevorderen. Ik zou het gewoon proberen. Goed slapen en uitgerust wakker worden is zo lekker.

Heb ook last van doorslapen. Paar keer per nacht wakker:mad:
Deze is inderdaad wel goed gedoseerd, die van de drogist heb je niets aan.

Ga t zeker proberen:)

Lange training man maar ziet er wel lekker uit. En beestachtig fysiek, zeker voor een vegetariër!!

Lange training man maar ziet er wel lekker uit. En beestachtig fysiek, zeker voor een vegetariër!!

Achja ik train maar 3 keer per week dus dan doe ik er per keer maar wat langer over ;)

Dankjewel! Jij bent ook aardig groot man

---------------------------------------

Van de training van woensdag heb ik nog flinke spierpijn in mijn pecs en ook wat in mijn delts. Woensdag netjes mn kcal gehaald en gisteren zou ik eigenlijk 3500 kcal nuttigen, maar toen wilde mijn vriendin naar de Mac in Kleve (Duitsland) en heb ik er nog maar een hypertrofierijke dag van gemaakt :trollface: 4 veggieburgers (380 kcal x4), grote frites (475 kcal) met mayo (140 kcal), 2 cola light (0 kcal) en een apfeltasche (240 kcal) dus totaal 2375 kcal in een uurtje. De rest van de dag zo'n 2000 kcal.

Nog wat intredasting leesvoer voor degenen die hem nog niet hebben gelezen:
http://www.cutandjacked.com/The-Ultimate-Guide-To-Cutting
(Ik ben het niet eens elk detail, maar hij heeft het echt goed omschreven en geïllustreerd imo)

Vandaag hou ik ook nog hoog in kcal en vanavond zijn deadlift en overhead press mijn 5/3/1 lifts, daarnaast krijgen mijn lats, triceps en delts nog wat extra aandacht.

Volgende week maandag en vrijdag hou ik hoog in kcal (4000), de rest van de dagen laag (2500)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven