- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Hoewel de discussie 'wat dan precies te doen om naturel het maximale er uit te halen' zal continueren, ben ik het volledig eens met Martin als het gaat om de slappe hap mentale instelling die je te vaak treft bij de huidige generaties.
Natuurlijk ben ik realistisch als het gaat om de beperkingen van naturel trainen, ook als het gaat om lieden die slim en toegewijd trainen.
Ook zal ik niet het grote verschil tussen mogelijkheden van naturel en chemisch ondersteund trainen bagatelliseren.
Echter, als ik tegenwoordig geconfronteerd word met personen die niet willen geloven dat ik geen AAS gebruik (en ook nooit heb gebruikt) dan ervaar ik dat aan de ene kant als een groot compliment, maar aan de andere kant bewijst het ook steeds opnieuw weer dat het vreselijk onderschat wordt wat wel degelijk naturel mogelijk is.
Ik bedoel maar, ik ben wel een 'flinke vent' maar lijk in geen enkel opzicht op de 'trenboys' die je steeds vaker ziet. Dus als de men al niet eens wil geloven dat mijn kracht en fysiek naturel haalbaar is, dan wordt de AAS gebruik drempel natuurlijk lager en lager.
Het verklaart tevens ook waarom we van die "Natty kan je niks bereiken" jank-topics op dit forum krijgen en wat je ook probeert om leden er van te overtuigen dat er (zeer vaak) veel meer mogelijk is dan je denkt ze geloven je gewoon niet.
Mij geloven ze ook niet als ik zeg hoeveel kg in BW ik gewonnen had door creatine icm met hard trainen.En ook niet wat ik gewonnen had aan kracht.
Maar zelf wel niet tot het uiterste willen gaan tijdens de trainingen.Zelfs niet in de buurt van tot het uiterste gaan.Op hun voeding letten das ook teveel moeite.Elk week end liters bier naar binnen kappen en dan maar klagen.
Maar ik heb niks tegen mensen die wel aan de AAS gaan zolang ze maar weten waar ze mee bezig zijn.