Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze gaan ook echt een voedingsschema voor hem maken he.![]()
Alsof hij dat zelf niet kan. Verder vind ik het maar een vreemd programma. Totaal geen respect tegenover hem. Alleen de negatieve kant. @ energypop: succes met het vinden van jullie gulden middenweg. komt vast goed. Leuk gezin ook btw.

Ze gaan ook echt een voedingsschema voor hem maken he.![]()
Alsof hij dat zelf niet kan. Verder vind ik het maar een vreemd programma. Totaal geen respect tegenover hem. Alleen de negatieve kant. @ energypop: succes met het vinden van jullie gulden middenweg. komt vast goed. Leuk gezin ook btw.

denk eerder een powerrack, de oly bb zag ik ook alIk vind juist dat het idee om meer thuis te gaan trainen super is.
Mhuhaha nu krijgt ie een fitness toestel met 10KG gewichten denk ik! Zo'n "Total Gym" ding!![]()

is ook vooral voor de show natuurlijk, ik denk dat met wat research er ook een prima dieet in elkaar te flansen is dat totaal geen aanslag is op je dagelijks dieet, er is genoeg goede voeding die zo bereid hebt en ook makkelijk op kunt eten. carbcycling was voor mij ideaal, low carb eten is een stuk makkelijker en sneller.ja weet je wat ik debiel vind, training en dieet minderen...OKE , maar ditte is wel erg (met die helisport shizzle en 6pack dieet). Iets minderen is goed, maar dit is gewoon van top dieet en trainingsruimte naar een eiwitshake met een ABroller gaan..
al geen disrespect voor de mensen van het programma uiteraard..
blijft tv hemaar zelfs als bb'er kan ik me er ergens wel in vinden, dat obsessieve biedt weinig extra resultaat in verhouding tot de moeite die je ervoor doet.