MuscleMeat

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Mooi fysiek heeft deze gozer, lijkt me ook best een aardige kerel. En tsja het programma viel me opzich nog wel mee. Dat dieet sloeg alleen nergens op en het verband met dood gaan volgde ik ook niet zo. Hij traint alleen wel erg vaak, iets minder kan echt geen kwaad. Voor de rest herken ik mezelf wel in de obsessie, en dat het trainen een soort ontspanning is.

Ik ben het er ook zeker wel over eens, dat hij behoorlijk obsessief bezig is/was en dat dat absoluut niet nodig is. De juiste balans vinden is gewoon moeilijk en ontspanning is wellicht nog belangrijker dan alle inspanning.

idd, vond het wel erg hard toen hij zei: "..meer van het slechte en minder van het goede..", zet ff lekker je vrouw en dochter voor schut. wtf gast!

Vond het wel een leuk programma. Uiteraard is het TV, dus met alle nodige drama etc, maar daar moet je gewoon door heen kijken.
Ben benieuwd hoelang geleden dit is opgenomen en of Henry zich nog steeds houdt aan de aanpassingen? :D

Btw, dat Psychiater vrouwtje was een lekkere MILF.

idd dat was zeker wel een geile:D

ja, ik dacht ook al dat het een smithmachine was. ik hoop niet dat dat echt is wat ie wilde hebben.

Die vrouw van hem had overigens best wel lekkere t**ten :D

Vond het niet echt boeiend, beetje overdreven.. 5 dagen trainen i.p.v. 7, kon dat niet in overleg zonder dat programma? want meer hebben ze niet echt bereikt...

Een bak rijst eten kan ook prima met je gezin aan tafel, rijst koken duurt geen 3 uur..

Valt indd mee dat er niet over steroide gesproken werd. "je kan wel dood gaan" was een makkelijke inkopper geweest voor die presentator.. Zelfs supps zijn niet aan de orde geweest.. is voor de doorsnee mens ook vergif..

een gewoon powerrack lijkt me toch een stuk beter.

Tsjonge jonge, wat overdreven allemaal !
Tuurlijk is 4-5 dagen trainen genoeg , hou je 2 dagen over om volop aandacht aan je gezin te geven. Maar om zijn eten weg te gooien ?! Dat zou niemand mij flikken. Trainen zonder goede voeding is nutteloos, zeker op het niveau dat hij zit. Beetje of je tegen iemand met een Lambourghini zegt dat hij alleen maar in zijn 1 mag rijden, dan kom je dus niet voor uit.
Kijk dat er wat moest veranderen oke, maar dat kan ook minder resoluut, je moet het samen oplossen.
Op dit moment heeft ze vrouwtje het naar dr zin en hij gaat langzaam dood van binnen.
Om nog maar te zwijgen van dat powerrack tot 150 kg :(
Beter surft hij ff naar fitness seller.

Zojuist die uitzending gezien,je ziet al aan die hele houding van hem dat die er allemaal geen zin in heeft.
Hij hoort het allemaal aan zegt ja en amen,maar vroeg of laat zal die weer in zijn oude levenspatroon terugvallen.

Onnodig allemaal er is ook zoiets als een gulden middenweg waarin diezelfde resultaten kan boeken als nu.
en waarom die drang om elke dag te trainen? je moet juist als Bodybuilder weten dat een paar dagen rust,of een week goed is voor het lichaam immers het hersteld zich dan wat weer bevorderlijk is voor de groei.
Als ik trouwens zie wat voor lekker ding die heeft als vrouw dan is dat toch wel heel erg zonde om dat te gaan verliezen.

Zometeen loopt je vrouw bij je weg,zie je je dochter niet meer en als klap op de vuurpijl krijg je zo een ernstige blessure dat trainen er niet meer in zit,of niet meer op dat nivo.
Dan ben je alles kwijt.......

WTF heb het gemist wil ik het nazien in RTL gemist wel geluid geen beeld:mad::grumble:

Momenteel bekijken: 40 (20 leden en 20 gasten) gebruikers dit onderwerp
Gorill0r, Clein+, H3LLRAIS3R, hpsonline, Hudge, jeroenfijn, johnbo, Justifire, JvR90, koosgewichtloos, lichtgestoord, MacB+, Riccohw, serpent, sic, snakeman, SuperKnurft+, Tjooky, vergil
40 mensen :roflol:

Populair topic :popcorn:

Leuk vrouwtje, nette kerel.
Vond het eigenlijk wel goed in beeld gebracht, alleen dat doordrammen over zijn gezondheid was over the top.

Zojuist die uitzending gezien,je ziet al aan die hele houding van hem dat die er allemaal geen zin in heeft.
Hij hoort het allemaal aan zegt ja en amen,maar vroeg of laat zal die weer in zijn oude levenspatroon terugvallen.

Onnodig allemaal er is ook zoiets als een gulden middenweg waarin diezelfde resultaten kan boeken als nu.
en waarom die drang om elke dag te trainen? je moet juist als Bodybuilder weten dat een paar dagen rust,of een week goed is voor het lichaam immers het hersteld zich dan wat weer bevorderlijk is voor de groei.
Als ik trouwens zie wat voor lekker ding die heeft als vrouw dan is dat toch wel heel erg zonde om dat te gaan verliezen.

Zometeen loopt je vrouw bij je weg,zie je je dochter niet meer en als klap op de vuurpijl krijg je zo een ernstige blessure dat trainen er niet meer in zit,of niet meer op dat nivo.
Dan ben je alles kwijt.......

:thumbs: amen

Ik wil ook psychologische hulp van die psychologe.

mooie vrouw zeg!

Vond het wel zwaar overdreven, aan allebei de kanten!
Hij zat een heel jaar in wedstrijd voeding en trainde 3-5 uur per dag :eek:
Maar toen ze over de dood gingen praten ed... Zucht... En die uitslag :rolleyes:
Dat was wel heel flauw. Denk dat ik niet de enigste was die zat te hopen op de gebruikte steroides :D

Terug
Naar boven