MuscleMeat

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Aardige gozer en goed vrouwtje. Inderdaad iets te gedreven maar misschien gaat hij nu wel meer vorderingen maken, is geen gekke gedachte toch. Vond het gezin relaxed maar die John "o god wat is het allemaal erg" Williams vind ik echt een hypocriete eikel.

Kom er ook een sequel op dat programma?

"Help mijn vrouw heeft een dikke reet"

"Help mijn vrouw heeft een chocoladebuik"

Ik voorspel trouwens dat die kerel gewoon verder gaat zoals hij deed.
Zo'n obsessie, die we allemaal herkennen, verander je niet zomaar met 1 a 2 gesprekken met de tv-psychologe.
Hij zal misschien een paar weken rustiger aan doen, maar zodra hij het idee heeft dat zijn fysiek ook maar iets aan het achteruit gaan is dan gaat hij de touwtjes weer strakker aan trekken. En terecht.
Al vond ik hem wel onnodig veel trainen. Gewoon 4 - 5 dagen trainen is zat.
Thuis een hometrainer neerzetten, klaar.
En qua dieet; hij moet gewoon z'n eigen eten klaarmaken, en niet z'n vrouw daar mee opzadelen.

Ik snap heel die man niet......
Elke dag trainen ??? Hoe krijg je het voor elkaar ???
Niet met je gezinnetje aan tafel eten ???
Jezelf k*t voelen als je brood eet :roflol:
ALTIJD een ''wedstrijd dieet'' volgen...

Vond de uitzending overigens wel heel netjes in elkaar zitten, niks geen overdreven zooi erin (over steroiden bijvoorbeeld) en ook geen overdreven uitspraken van John williams (presentator).

Nice fysiek trouwens!

Hoeveel kuurtjes doe je per jaar?

Niks te overdreven, maar gemotiveerd. Maar hij moet idd meer aan zijn gezin denken.

Welke gym traint hij trouwens? Hij had een shirt van Kneets gym aan.

Leuk programma, kerel heeft een goed fysiek.

Sommige dingen zoals dat doodgaan etc. worden overdreven.

Laatst bewerkt:
Vond het wel zwaar overdreven, aan allebei de kanten!
Hij zat een heel jaar in wedstrijd voeding en trainde 3-5 uur per dag :eek:
Maar toen ze over de dood gingen praten ed... Zucht... En die uitslag :rolleyes:
Dat was wel heel flauw. Denk dat ik niet de enigste was die zat te hopen op de gebruikte steroides :D

Inderdaad, alsof bodybuilding een levensgevaarlijke sport is...
Hij zal z'n insuline wel een keer verkeerd gezet hebben waardoor hij een hypo kreeg :rolleyes:

als je trouwens toch een onderzoek krijgt en je ligt daar op tafel terwijl heel nederland zit te kijken, trek dan ff fatsoenlijke sokken aan. die ventilatiegat was ook geen porum.

Waarom doe je zoveel herhalingen?:D

ik vind het ook een beetje jammer: hij is wel man genoeg om elke dag te gaan trainen, wees dan ook man genoeg om elke keer je eten klaar te maken.

Ik kan dat verdomde rtl gemist niet bekijken! Met ie en ff laadt ie wel, maar na ff verbinden met de media blijft hij op gereed staan.

tja tja, waarom kijken mensen dan niet gewoon op de tv ipv de slome livestream 10min erna kijken

die john williams heeft anders ook aardig massa, maar da's cker normaal voor n*gers. volgens mij komt die zelf ook weleens in de sportschool.

Terug
Naar boven