spierpijn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die john williams heeft anders ook aardig massa, maar da's cker normaal voor n*gers. volgens mij komt die zelf ook weleens in de sportschool.
!!!!!!!!!!
. 

Idd, dan kan het ineens wel. Wat een pauper bedrijf.En wat kwam daar aantuffen? Ons vertrouwde gele helisport busje
Zet een cameraploeg neer en je hebt je powerrack dus wel binnen 5 maanden![]()
bij mij stoort ie als de hel!!![]()
hij buffert ff, dan speelt ie hem nog geen 5 sec af en hij loopt weer vast en gaat weer bufferen...
hoe komt dit?![]()
Ik voorspel trouwens dat die kerel gewoon verder gaat zoals hij deed.
Zo'n obsessie, die we allemaal herkennen, verander je niet zomaar met 1 a 2 gesprekken met de tv-psychologe.
Hij zal misschien een paar weken rustiger aan doen, maar zodra hij het idee heeft dat zijn fysiek ook maar iets aan het achteruit gaan is dan gaat hij de touwtjes weer strakker aan trekken. En terecht.
Al vond ik hem wel onnodig veel trainen. Gewoon 4 - 5 dagen trainen is zat.
Thuis een hometrainer neerzetten, klaar.
En qua dieet; hij moet gewoon z'n eigen eten klaarmaken, en niet z'n vrouw daar mee opzadelen.

haha, dat obsessieve gedoe is echt nergens voor nodig hoor.Tsjonge jonge, wat overdreven allemaal !
Tuurlijk is 4-5 dagen trainen genoeg , hou je 2 dagen over om volop aandacht aan je gezin te geven. Maar om zijn eten weg te gooien ?! Dat zou niemand mij flikken. Trainen zonder goede voeding is nutteloos, zeker op het niveau dat hij zit. Beetje of je tegen iemand met een Lambourghini zegt dat hij alleen maar in zijn 1 mag rijden, dan kom je dus niet voor uit.
Kijk dat er wat moest veranderen oke, maar dat kan ook minder resoluut, je moet het samen oplossen.
Op dit moment heeft ze vrouwtje het naar dr zin en hij gaat langzaam dood van binnen.
Om nog maar te zwijgen van dat powerrack tot 150 kg
Beter surft hij ff naar fitness seller.
doet ie nu ook he.ik vind het ook een beetje jammer: hij is wel man genoeg om elke dag te gaan trainen, wees dan ook man genoeg om elke keer je eten klaar te maken.
wtf, 39 jaar?![Afbeelding niet meer beschikbaar]
barbara nanninga voor de liefhebbers
laat maar een mooie krabbel bij dr achter en karma voor mij ;p
http://bnanninga.hyves.nl/
vond btw wel dat ze overdreven met voeding, dood gaan etc.
''minder van het goede, meer van het slechte'' haha die houden we erin![]()
ziet er netjes uit danHet was niet eens een bodybuilder. Volgens mij cardijode hij 5 uur per dag ofzo. En dat bolle wijf van hem doet zelf mee met sterkste man wedstrijden dus ze moet niet zo zeiken. Die kerel klaagde toch ook niet dat ze vet was en rookte.
![]()

Ik zou haar gewoon dumpen, en een lekker jong hertje opzoeken die wel die kipfilets even op de grill gooit. Vond z'n dieet maar k*t overigens.