AndroidHealthClinic

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Ik reageer morgen nog wel x, ga zo op bed. Ik wou alleen maar duidelijk maken met heel weinig woorden, dat ik vroeger ook heel fanatiek en obsessief met trainen bezig was. Als ik 1 maaltijd miste raakte ik in paniek. Nu ben ik er veel relaxter over, en volgens mij is dat veel gezonder. En maag je ook betere gains, als je er niet zo obsessief mee bezig bent. Het blijft tenslotte toch maar een enorme uit de klauwen gewassen hobby, en levert toch niks op.

2q9995g.jpg

Geef je roos eens water, volgens mij gaat hij dood

Ik vond het censuur van RTL ook weer op en top. De hele tijd "scania" op zijn shirt geblurred, terwijl je constant op zijn broekriem en overal in de loods overduidelijk SCANIA ziet staan. Prachtig :roflol: Wat een pannekoeken die daar met TV bezig zijn. Niet eens oog voor detail.

Verder vond ik het nogal een dubieus stukje over dat insulineverhaal. Dat ze daar niet verder op in gingen is ook wel logisch; het blijft TV. Heeft toevallig niks te maken gehad met insuline/steroids?

Eet- en trainschema is denk ik ook iets te obsessief. Je lijkt me verder wel een aardige kerel, maar gewoon net wat te koppig.

Voor diegene bij wie die buffert: je kan de kwaliteit iets lager zetten, dan buffert die niet meer, hielp bij mij perfect.

Rechtsboven in staat "kwaliteit" en dan 3 rondjes, klik even die middelste aan.

Groeten, EPK

Wat doe je toch met dat roosje ivo..

Iets meer respect voor deze jongen mag overigens wel. Zeiken over zn vrouw en over de manier van trainen/ eten is niet nodig, hij heeft een goed fysiek en ieder houdt zich er mee bezig op zijn eigen manier.

Just my 2 euro's.

weleens bij stil gestaan dat dat gewoon een karakter eigenschap is van sommige mensen? alles of niets, ben zelf ook zo...heeft weinig te maken met jezelf op de borst willen kloppen

Klopt dat is ook zo in feitte mag ik ondanks mijn blessure heel lichtjes trainen maar dat kan ik gewoon niet.
Ik zie me al liggen met bankdrukken met hooguit 40 kg. terwijl ik vroeger 90kg. drukte.
Of alles of niets!
beetje fitnessen heb ik geen plezier in

dat zeg ik!! doet een bb'r ook kerel,wil ook steeds beter presteren en een beter fysiek
en voor je status hoef jij je niet te schamen was je aan het stangen
weet heus wel dat het niet makkelijk was in Ede maar het was toch onnodig om haar te dissen? wij dragen het sterkste man gebeuren een warm hart toe zij heeft er veel plezier in en is een van de weinige vrouwen die er elke wedstrijd bij is
ben jij 75kg dan?ha ha
succes met trainen zie je wel weer op een wedstrijd,waarschijnlijk bij sterkste man van het noorden???

Goede mentaliteit imo. Succes met het behalen van je doelen. Nederlands kampioen toch?

hey mannen,
al het nodige is gezegd positief en negatief
voor de meeste van jullie bedankt voor de goede en aardige opmerkingen,ben toch blij dat de meeste net zo denken als ik
voor de duidelijkheid train geen 4 a 5 uur per dag maar ben er 4 a 5 uur mee bezig,voorbereidingen,reizen,eten,trainen enz.
mijn dieet,het sixpack dieet zouden jullie eens moeten proberen kan uit ervaring zeggen dat het werkt
ben in 2 weken van 9.6%.bf naar 8.1%.bf gegaan met 5x per week trainen
je kan dit dieet vinden in het boek van Jan de Weerd "de ene calorie is de ....................................

Hey man, ik heb met veel plezier naar de show gekeken.
8 uur werken, 5 uur ''bezig'' met sport.. ik kan je vrouw wel een beetje begrijpen. Veel respect voor jou, je mag trots op jezelf zijn.
Succes verder met je carriere + vrouw + dochter.

Je kunt je helemaal blind staren op de sport iets wat ik ook altijd heb gedaan
het is een levensstijl tegen het sektarische aan vaak.
als een blind tunnelpaard doe je wat je wilt bereiken groot,massief,droger en in de overtreffende trap nog groter,massiefer ,droger en alles en iedereen die jou levensT dwarsboomt of kritiek levert moet oprotten!

maar goed je wordt ouder en ouder dus het wordt met de tijd ook allemaal minder en je verliest de concurentie met de jonge gasten.
last but not least komen daar de blessures al of niet ernstig....
Dan lig je eruit, zit je maanden of langer thuis je vriendin is bij je pleitte want die was je zat.

besef dat alles in 1 keer over kan zijn,verspeel niet wat je nu hebt !

(ervaringsdekundige);)

zal ook niet gebeuren
dat garandeer ik je
gulden middenweg is gevonden hou mij redelijk aan 5x per week
maar misschien heb jij dat ook wel gekend,train niet alleen om groter te worden maar ook voor ontspanning
alles even aan de kant zetten na een k*t dag of periode,je hoofd leeg maken zeg maar
heb jaren aan vechtsport gedaan,kon daar mijn agressie in kwijt ben van daaruit een ander mens geworden en via een omweg bij krachtsport gekomen
kon daar veel beter mee uit de voeten,jij zij zei het al van het tegen de jonge gasten win je niet meer op een gegeven moment en dat had ik al snel bij het kickboxen en mma gebeuren daarom geef ik nu les aan jeugd bij ons uit de buurt
geheel belangeloos het is leuk om te doen

zal ook niet gebeuren
dat garandeer ik je
gulden middenweg is gevonden hou mij redelijk aan 5x per week
maar misschien heb jij dat ook wel gekend,train niet alleen om groter te worden maar ook voor ontspanning
alles even aan de kant zetten na een k*t dag of periode,je hoofd leeg maken zeg maar
heb jaren aan vechtsport gedaan,kon daar mijn agressie in kwijt ben van daaruit een ander mens geworden en via een omweg bij krachtsport gekomen
kon daar veel beter mee uit de voeten,jij zij zei het al van het tegen de jonge gasten win je niet meer op een gegeven moment en dat had ik al snel bij het kickboxen en mma gebeuren daarom geef ik nu les aan jeugd bij ons uit de buurt
geheel belangeloos het is leuk om te doen

Ik herken het zeker, je MOET trainen anders heb je het idee dat je gek wordt.
Noem het agressief, noem het depressief, onrustig, je MOET ff trainen.
En na je training, als je weer in de auto zit op weg naar huis, dan voel je je totaal relaxed, voldaan, tevreden.
En dan kan je er weer een dagje tegenaan, tot de volgende avond want dan is het weer tijd om ff "te ontladen".

Ik vond het censuur van RTL ook weer op en top. De hele tijd "scania" op zijn shirt geblurred, terwijl je constant op zijn broekriem en overal in de loods overduidelijk SCANIA ziet staan. Prachtig :roflol: Wat een pannekoeken die daar met TV bezig zijn. Niet eens oog voor detail.

Verder vond ik het nogal een dubieus stukje over dat insulineverhaal. Dat ze daar niet verder op in gingen is ook wel logisch; het blijft TV. Heeft toevallig niks te maken gehad met insuline/steroids?

Eet- en trainschema is denk ik ook iets te obsessief. Je lijkt me verder wel een aardige kerel, maar gewoon net wat te koppig.

geen insuline Bro
dan was ik al vrijgezel geweest
had week daarvoor een slechte wedstrijd gedraaid was nog behoorlijk leeg
had s'nachts laat gewerkt niet geslapen,toch gaan trainen,wou perse met gezinnetje mee uit en slecht tot weinig gegeten
heb testen gehad die een rat nog niet kende en toch konden ze niets vinden
no steroids no shit
bleek ook wel uit de test die men had gedaan tijdens de opnamen
daarom lachte ik ook wist dat ze niets zouden vinden
denk wel dat ze daar stilletjes op gehoopt hadden
schrok wel dat mijn lichaam op zijn reserves liep,nu gas terug genomen

Ik denk dat nu je mss wat minder traint, je er zelfs op vooruit kunt gaan. Zo veel als je voorheen trainde kan al snel leiden tot overtraining lijkt mij. Maar ik snap niet waarom je niet gewoon met je gezin mee at maar dan wel met je eigen voeding. Dat doe ik nu thuis ook gewoon.

Ik vond het wel grappig om te zien het programma. Het heeft mij op de een of andere manier juist meer motivatie gegeven om beter te eten en te trainen. Maar in jou geval is het misschien ook wel erg overdreven idd. Maargoed, volgens mij zit het nu wel goed en geniet je gewoon meer van je gezin. Succes voor de rest;)

Ik denk dat nu je mss wat minder traint, je er zelfs op vooruit kunt gaan. Zo veel als je voorheen trainde kan al snel leiden tot overtraining lijkt mij. Maar ik snap niet waarom je niet gewoon met je gezin mee at maar dan wel met je eigen voeding. Dat doe ik nu thuis ook gewoon.

werk ook in ploegen dienst,dat hebben ze er niet bij verteld geeft ook niet
heb nu met pizza op schoot en dochter naast mij programma gekeken
lang geen pizza meer gehad
maag stribbeld nu wat tegen
zal niet prettig vertoefen zijn onder de dekens strax
kom strax weer in ander tv show "help mijn is een explosie gevaar"

Kijk hem nu op uitzending gemist...omg wat een gedramatiseerde kul:roflol:

wat een f*cking batty boy die john williams, wat een drama fag:roflol:

werk ook in ploegen dienst,dat hebben ze er niet bij verteld geeft ook niet
heb nu met pizza op schoot en dochter naast mij programma gekeken
lang geen pizza meer gehad
maag stribbeld nu wat tegen
zal niet prettig vertoefen zijn onder de dekens strax
kom strax weer in ander tv show "help mijn is een explosie gevaar"
Bij mij is dat altijd zo!!:rolleyes: Ben nog niet op TV gemoeten :D

Kan alleen zeggen dat 7 dagen totaal niet nodig is, zeker als je bent getrouwd, voorderest als je getrouwd bent moet je gewoon je strepen kunnen strekken, als vrijgezel had hij een prachtleven gehad

Daarbij begrijp ik best zijn angst je bent je schema gewend en er komt een John Williams jou vertellen dat het minder moet, jouw gedachte is het wordt alleen maar minder, maar je hebt toch een gezin.

Wel knap dat dit in 2 jaar is behaald :thumbs:

Terug
Naar boven