MuscleMeat

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Net als een groot deel van de dbb-ers. Veel te obsesief met de sport bezig, oogkleppen op en denken dat je goed bezig bent.

2q9995g.jpg

Precies. Alsof een kh uit bruin brood of een kh uit rijst het verschil kan maken.

In de wedstijdvoorbereiding lijkt mij het echter wel van belang om neurotisch wb voeding en training:).

hey mannen,
al het nodige is gezegd positief en negatief
voor de meeste van jullie bedankt voor de goede en aardige opmerkingen,ben toch blij dat de meeste net zo denken als ik
voor de duidelijkheid train geen 4 a 5 uur per dag maar ben er 4 a 5 uur mee bezig,voorbereidingen,reizen,eten,trainen enz.
mijn dieet,het sixpack dieet zouden jullie eens moeten proberen kan uit ervaring zeggen dat het werkt
ben in 2 weken van 9.6%.bf naar 8.1%.bf gegaan met 5x per week trainen
je kan dit dieet vinden in het boek van Jan de Weerd "de ene calorie is de andere niet" vergeet niet dat deze man Mister Universe 2006 is geweest en vele internationale titels heeft behaald,zijn dieten zijn dus zeker niet out datet!!
mijn aanpassing daarin is dat het zoutloos brood is
sinds de opname's train ik meestal 5x per week nu,alleen als ik mij k*t voel ga ik voor de ontspanning trainen, want ik wil mijn grillen niet botvieren op de mensen waar ik van hou
de Smith machine is een Jones smith die is niet alleen verticaal geleid maar ook horizontaal en kan tot 180kg belast worden
geloof mij het is een machtig,prachtig machientje
wat ik wel jammer vind dat er gasten zijn die mijn vrouwtje afzeiken
niet nodig!! de dingen die ik bij haar minder vind heeft zij ook aangepast en ik vraag haar ook niet om alles op te geven of te doen zoals ik het wil
zij vraagt dat ook niet aan mij en gunt mij nog steeds mijn sport zij is begonnen om een gulden middenweg te zoeken zij had inderdaad haar biezen kunnen pakken maar zij kiest ervoor om te blijven knokken voor onze relatie daar verdiend zij punten voor
ze blijft mij steunen in mijn sport en hobby en ik blijf haar steunen in haar sport als zij wedstrijden heeft
de gulden middenweg is voor ons gevonden
nogmaals bedankt voor de positieve reactie's
gr.Henry en Fieny
p.s ze heeft inderdaad lekkere t**ten en een heerlijke volle kont en dat alles maakt haar mijn compleet

Goed om te horen dat alles nu goed gaat.

Succes verder!

Precies. Alsof een kh uit bruin brood of een kh uit rijst het verschil kan maken.

In de wedstijdvoorbereiding lijkt mij het echter wel van belang om neurotisch wb voeding en training:).

Sorry voor niet subtiele reactie. Mbt tot voeding dacht ik dit:
- waarom gooi je er geen kruiden over je eten?
- waarom gooi je de kipfilets niet op de gril?

Ik bedoel, eten hoeft niet zo simpel te zijn.

Net als een groot deel van de dbb-ers. Veel te obsesief met de sport bezig, oogkleppen op en denken dat je goed bezig bent.

2q9995g.jpg

je kan en weet dus alles beter?
je liet toch maar mooi die vrachtwagen staan in Ede
waar kwam dat dan door????
en valt je haar uit van jaloezie dat een bb er beter uit ziet dan jou??
jammer dat ik je ken he?
je geeft wel af op mijn vrouwtje,maar voor de duidelijkheid zij trok in 2007 een truck van 14 ton!! terwijl die in Ede maar 8 ton was!!
je zet je status wel op dit forum,betekent toch ook da jij op prestatie's traint? net als een bb'r
niet echt interresant je status minimaal eigenlijk
zie je maar weer dom lullen doen sterkste mannen dus ook

die john heeft GH belly yoohhh

Momenteel bekijken: 22 (17 leden en 5 gasten) gebruikers dit onderwerp
modric, Big Gerard, Cirkel, iBurger, Isnogood, JvR90, LoKzz, Loo, MacB, Sculpture, seagal, SHUTTERSPEED, sic, SuperKnurft, Vegan Strength

- best bekeken programma ooit op rtl;)

..
maare 4 uur per dag bezig, zoveel eten , dan verwacht je eerder een jay cutler type??????

je kan en weet dus alles beter?
je liet toch maar mooi die vrachtwagen staan in Ede
waar kwam dat dan door????
en valt je haar uit van jaloezie dat een bb er beter uit ziet dan jou??
jammer dat ik je ken he?
je geeft wel af op mijn vrouwtje,maar voor de duidelijkheid zij trok in 2007 een truck van 14 ton!! terwijl die in Ede maar 8 ton was!!
je zet je status wel op dit forum,betekent toch ook da jij op prestatie's traint? net als een bb'r
niet echt interresant je status minimaal eigenlijk
zie je maar weer dom lullen doen sterkste mannen dus ook

Volgens mij was ik niet de enige, en kon Jarno hem ook niet al te makkelijk weg krijgen.
Nee ik heb me haar tijdje geleden zelf afgeschoren.
Jouw "vrouwtje" weegt ietsie meer dan mij, dus dan gaat dat wat makkelijker.
Ik zet me prestaties er voor mezelf neer, omdat ik me ervoor kapot schaam dat het nog zo rampzalig is na al die jaren trainen. Dat motiveert me om harder te trainen.
Idd.

2q9995g.jpg

net fysiek kerel! ik kan het helmeaal begrijpen dat je zo met de sport bezig bent. mooi dat er over gesproken is nu, veel succes nog

..
maare 4 uur per dag bezig, zoveel eten , dan verwacht je eerder een jay cutler type??????

als je goed had opgelet dan had je gezien dat die kerel nog niet zo heel lang aan het trainen was.
Hij had een goede fysiek zeker weten.
Jay cutler was op z'n 16e al groter dan die kerel.

hey mannen,
al het nodige is gezegd positief en negatief
voor de meeste van jullie bedankt voor de goede en aardige opmerkingen,ben toch blij dat de meeste net zo denken als ik
voor de duidelijkheid train geen 4 a 5 uur per dag maar ben er 4 a 5 uur mee bezig,voorbereidingen,reizen,eten,trainen enz.
mijn dieet,het sixpack dieet zouden jullie eens moeten proberen kan uit ervaring zeggen dat het werkt
ben in 2 weken van 9.6%.bf naar 8.1%.bf gegaan met 5x per week trainen
je kan dit dieet vinden in het boek van Jan de Weerd "de ene calorie is de andere niet" vergeet niet dat deze man Mister Universe 2006 is geweest en vele internationale titels heeft behaald,zijn dieten zijn dus zeker niet out datet!!
mijn aanpassing daarin is dat het zoutloos brood is
sinds de opname's train ik meestal 5x per week nu,alleen als ik mij k*t voel ga ik voor de ontspanning trainen, want ik wil mijn grillen niet botvieren op de mensen waar ik van hou
de Smith machine is een Jones smith die is niet alleen verticaal geleid maar ook horizontaal en kan tot 180kg belast worden
geloof mij het is een machtig,prachtig machientje
wat ik wel jammer vind dat er gasten zijn die mijn vrouwtje afzeiken
niet nodig!! de dingen die ik bij haar minder vind heeft zij ook aangepast en ik vraag haar ook niet om alles op te geven of te doen zoals ik het wil
zij vraagt dat ook niet aan mij en gunt mij nog steeds mijn sport zij is begonnen om een gulden middenweg te zoeken zij had inderdaad haar biezen kunnen pakken maar zij kiest ervoor om te blijven knokken voor onze relatie daar verdiend zij punten voor
ze blijft mij steunen in mijn sport en hobby en ik blijf haar steunen in haar sport als zij wedstrijden heeft
de gulden middenweg is voor ons gevonden
nogmaals bedankt voor de positieve reactie's
gr.Henry en Fieny
p.s ze heeft inderdaad lekkere t**ten en een heerlijke volle kont en dat alles maakt haar mijn compleet

was er nog veel in scene gezet of kwam die john echt onverwacht

Je hebt een leuk gezinnetje en ik heb respect dat je zoveel toewijding voor "onze" sport toont. Plus respect je bereid bent om iets te minderen in je sporten, gezin is ook belangrijk.

als je goed had opgelet dan had je gezien dat die kerel nog niet zo heel lang aan het trainen was.
Hij had een goede fysiek zeker weten.
Jay cutler was op z'n 16e al groter dan die kerel.

voor zn dochtertje toch al , dat toch minimaal zon 6,7 jaar training, maare verder goed programma

voor zn dochtertje toch al , dat toch minimaal zon 6,7 jaar training, maare verder goed programma

toen z'n dochter klein was is ie begonnen met trainen geloof ik.
Z'n dochter is nog niet zo oud toch?

Anyway, niet verkeerd z'n fysiek, hij heeft z'n lengte niet mee.

Je kunt je helemaal blind staren op de sport iets wat ik ook altijd heb gedaan
het is een levensstijl tegen het sektarische aan vaak.
als een blind tunnelpaard doe je wat je wilt bereiken groot,massief,droger en in de overtreffende trap nog groter,massiefer ,droger en alles en iedereen die jou levensT dwarsboomt of kritiek levert moet oprotten!

maar goed je wordt ouder en ouder dus het wordt met de tijd ook allemaal minder en je verliest de concurentie met de jonge gasten.
last but not least komen daar de blessures al of niet ernstig....
Dan lig je eruit, zit je maanden of langer thuis je vriendin is bij je pleitte want die was je zat.

besef dat alles in 1 keer over kan zijn,verspeel niet wat je nu hebt !

(ervaringsdekundige);)

Volgens mij was ik niet de enige, en kon Jarno hem ook niet al te makkelijk weg krijgen.
Nee ik heb me haar tijdje geleden zelf afgeschoren.
Jouw "vrouwtje" weegt ietsie meer dan mij, dus dan gaat dat wat makkelijker.
Ik zet me prestaties er voor mezelf neer, omdat ik me ervoor kapot schaam dat het nog zo rampzalig is na al die jaren trainen. Dat motiveert me om harder te trainen.
Idd.

2q9995g.jpg

dat zeg ik!! doet een bb'r ook kerel,wil ook steeds beter presteren en een beter fysiek
en voor je status hoef jij je niet te schamen was je aan het stangen
weet heus wel dat het niet makkelijk was in Ede maar het was toch onnodig om haar te dissen? wij dragen het sterkste man gebeuren een warm hart toe zij heeft er veel plezier in en is een van de weinige vrouwen die er elke wedstrijd bij is
ben jij 75kg dan?ha ha
succes met trainen zie je wel weer op een wedstrijd,waarschijnlijk bij sterkste man van het noorden???

2q9995g.jpg

weleens bij stil gestaan dat dat gewoon een karakter eigenschap is van sommige mensen? alles of niets, ben zelf ook zo...heeft weinig te maken met jezelf op de borst willen kloppen

weleens bij stil gestaan dat dat gewoon een karakter eigenschap is van sommige mensen? alles of niets, ben zelf ook zo...heeft weinig te maken met jezelf op de borst willen kloppen

Ik reageer morgen nog wel x, ga zo op bed. Ik wou alleen maar duidelijk maken met heel weinig woorden, dat ik vroeger ook heel fanatiek en obsessief met trainen bezig was. Als ik 1 maaltijd miste raakte ik in paniek. Nu ben ik er veel relaxter over, en volgens mij is dat veel gezonder. En maag je ook betere gains, als je er niet zo obsessief mee bezig bent. Het blijft tenslotte toch maar een enorme uit de klauwen gewassen hobby, en levert toch niks op.

2q9995g.jpg

Terug
Naar boven