Fitness Seller

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

De ondertiteling was soms idd nodig wat een *** accent is dat zeg!

Denk dat je er goed aandoet om iig je vrouw en kind op de eerste plek te zetten en je fysiek op de 2de plaats.
En 5 dagen in de week is genoeg, 2 rustdagen om alles weer ff lekker te laten herstellen.

Verder redelijk oppervlakkige uitzending, geen bullshit over sups of roids THANK GOD!

De ondertiteling was soms idd nodig wat een *** accent is dat zeg!

Denk dat je er goed aandoet om iig je vrouw en kind op de eerste plek te zetten en je fysiek op de 2de plaats.
En 5 dagen in de week is genoeg, 2 rustdagen om alles weer ff lekker te laten herstellen.

Verder redelijk oppervlakkige uitzending, geen bullshit over sups of roids THANK GOD!

mee eens!
:thumbs:

Wat een tranentrekkende uitzending! Grenzend aan huiveringwekkende onderdrukking.

Ik vind het infaam om dedicatie op deze manier zo even in de schijnwerpers te gooien, te demoniseren en vervolgens door middel van sociale onderdrukking en het oog van het Nederlandse publiek, met een trompet de molestering van z'n levenswerk in te luiden. Wat een vieze Fons van Westerloo gayness actie.

Die Barbara produceerd èèn bonk bij elkaar geraapte retoriek en mocht mij dit overkomen zijn had ze kunnen rekenen op verbale ontkrachtig waarbij ik geen blad voor de mond had genomen over welke trechter technieken zij tracht toe te passen.

Typisch zo'n mind die anderen op moderne wijze denkt te kunnen hypnotiseren en er stiekem ook nog een gezwollen vulva van krijgt ook.

Een maatschappij vol presentatie kennen wij, en als er iemand kiest om voor prestatie te gaan wordt er niet eens empathisch een afweging tot stand gebracht waarom de wegen worden gescheiden. Nee hoor, gewoon de stekker eruit.

Te pauper voor woorden dit.

geen insuline Bro
dan was ik al vrijgezel geweest
had week daarvoor een slechte wedstrijd gedraaid was nog behoorlijk leeg
had s'nachts laat gewerkt niet geslapen,toch gaan trainen,wou perse met gezinnetje mee uit en slecht tot weinig gegeten
heb testen gehad die een rat nog niet kende en toch konden ze niets vinden
no steroids no shit
bleek ook wel uit de test die men had gedaan tijdens de opnamen
daarom lachte ik ook wist dat ze niets zouden vinden
denk wel dat ze daar stilletjes op gehoopt hadden
schrok wel dat mijn lichaam op zijn reserves liep,nu gas terug genomen

Ik heb zwaar respect dat je toch mee hebt gedaan met het programma! Ondanks dat je het volgens mij helemaal niet zag zitten!

Voor diegene bij wie die buffert: je kan de kwaliteit iets lager zetten, dan buffert die niet meer, hielp bij mij perfect.

Rechtsboven in staat "kwaliteit" en dan 3 rondjes, klik even die middelste aan.

Groeten, EPK

WTF nog steeds geen beeld alleen geluid klote media player:mad:

Wat een tranentrekkende uitzending! Grenzend aan huiveringwekkende onderdrukking.

Ik vind het infaam om dedicatie op deze manier zo even in de schijnwerpers te gooien, te demoniseren en vervolgens door middel van sociale onderdrukking en het oog van het Nederlandse publiek, met een trompet de molestering van z'n levenswerk in te luiden. Wat een vieze Fons van Westerloo gayness actie.

Die Barbara produceerd èèn bonk bij elkaar geraapte retoriek en mocht mij dit overkomen zijn had ze kunnen rekenen op verbale ontkrachtig waarbij ik geen blad voor de mond had genomen over welke trechter technieken zij tracht toe te passen.

Typisch zo'n mind die anderen op moderne wijze denkt te kunnen hypnotiseren en er stiekem ook nog een gezwollen vulva van krijgt ook.

Een maatschappij vol presentatie kennen wij, en als er iemand kiest om voor prestatie te gaan wordt er niet eens empathisch een afweging tot stand gebracht waarom de wegen worden gescheiden. Nee hoor, gewoon de stekker eruit.

Te pauper voor woorden dit.

Iemand gaat voor prestatie maar draaide daar redelijk in door. Je gezin hoort op de eerste plaats te staan en als je op minder extreme manieren dezelfde doelen kunt halen moet je daarvoor gaan en niet als een rasegoist met oogkleppen op voor 1 doel gaan.

IK denk dat iedereen die deze sport serieus neemt wel ongeveer 3 uur per dag ermee bezig is...je traint gemiddeld al 1,5 a 2 uur en dan nog eten en eten klaar maken...zo over de top is 5 uur dan niet als je reistijd meerekend..

edit: train ik IMO geen 7 dagen per week...heb meestal 3 rustdagen, waarop ik alleen op eten let;)

Eerlijk, ik had me echt moeilijk vertieft gevoel als mij dat was overkomen. Ineens met een camera iemand voor het blok zetten. Knap dat jij je kon inhouden Henry! Rusher, Mishale en ik zaten al te hopen op een roid rage! :D

Is er eigenlijk nog iets positiefs naar voren gekomen over de sport?

al bij al een goede fysiek en een leuk gezinnetje wat je hebt ;tja en dat trainen voor ontspanning dat herken ik maar al te goed ik zelf moet er ook de rem op gooien maar qua eten heb ik nu een middenweg gevonden door de week let ik op mijn eten en in het weekend een heel stuk minder dat is voor mijn vrouw wat fijner heb ik ontdekt oja en s'avonds eet ik met de pot mee alleen heb ik dan een kipfiletje of een biefstukje (bijna nooit dus) en mijn vrouw gewoon wat ze wil .

@ energypop

vind dat je goed met het probleem en de hele poppenkast van zo'n programma bent omgegaan.
succes en ga door zoals je nu bezig bent!

John is een fag

@ energypop

koop een homegym en leuke cardio apparaten.

het kost geld, maar hey je doet je gezin een pleziertje.

je kan ook bijv in de homegym en naar de sportschool. als je niet genoeg geld hebt om alle apparaten en gewichten te kopen.

succes m8 en zorg dat je bodybuild om te leven en niet leeft om te bodybuilden.

Erg jammer van dat beeld wat er nu wordt neergezet. Er bestaan al genoeg vooroordelen, lekker dat ze nog eens gaan overdrijven en romantiseren op dat dit beeld nu nog eens flink wordt bevestigd bij een hoop Nederlanders. Ze hadden op zijn minst de sport ook even positief kunnen belichten. Ik lees net in de post van Jarno dat er bewust dingen zijn overdreven en weggelaten (duh) door de programmakers ten gunste van het dramagehalte waar rtl4 en haar kijkers van smullen. :kots:

Kan alleen zeggen dat 7 dagen totaal niet nodig is, zeker als je bent getrouwd, voorderest als je getrouwd bent moet je gewoon je strepen kunnen strekken, als vrijgezel had hij een prachtleven gehad

Daarbij begrijp ik best zijn angst je bent je schema gewend en er komt een John Williams jou vertellen dat het minder moet, jouw gedachte is het wordt alleen maar minder, maar je hebt toch een gezin.

Wel knap dat dit in 2 jaar is behaald :thumbs:
5 jaar toch?

Erg jammer van dat beeld wat er nu wordt neergezet. Er bestaan al genoeg vooroordelen, lekker dat ze nog eens gaan overdrijven en romantiseren op dat dit beeld nu nog eens flink wordt bevestigd bij een hoop Nederlanders. Ze hadden op zijn minst de sport ook even positief kunnen belichten. Ik lees net in de post van Jarno dat er bewust dingen zijn overdreven en weggelaten (duh) door de programmakers ten gunste van het dramagehalte waar rtl4 en haar kijkers van smullen. :kots:

Zoiets was ook wel te verwachten. Daarom zou ik nooit mee hebben gedaan aan zoiets.

Belachelijk programma. Die onheilspellende Batman muziek nadat zijn vrouw zegt 'mijn man doet aan bodybuilding' :roflol:

IK denk dat iedereen die deze sport serieus neemt wel ongeveer 3 uur per dag ermee bezig is...je traint gemiddeld al 1,5 a 2 uur en dan nog eten en eten klaar maken...zo over de top is 5 uur dan niet als je reistijd meerekend..

edit: train ik IMO geen 7 dagen per week...heb meestal 3 rustdagen, waarop ik alleen op eten let;)

mijn woorden waren ook;ben er zo'n 4 a 5u.mee bezig
als er een sportschool bij mij in de buurt zou zijn zou dat aardig inkorten inderdaad
mijn gym (heb er 2) verschilt een zit in Hoogeveen en de andere in Gramsbergen een rij verschil van 30.minuten
het ging/gaat mijn vrouwtje er ook om dat ik meer thuis zou zijn,wat ik nu ook ben al een paar weken
heel veel mensen dachten dan ook dat ik 4u.trainde per dag
dat doe ik alleen in wedstrijd voor bereiding
s'ochtends cardio en dan s'avonds laat kracht op herhalingen en de pose's door nemen

Terug
Naar boven