MuscleMeat

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Ik reageer morgen nog wel x, ga zo op bed. Ik wou alleen maar duidelijk maken met heel weinig woorden, dat ik vroeger ook heel fanatiek en obsessief met trainen bezig was. Als ik 1 maaltijd miste raakte ik in paniek. Nu ben ik er veel relaxter over, en volgens mij is dat veel gezonder. En maag je ook betere gains, als je er niet zo obsessief mee bezig bent. Het blijft tenslotte toch maar een enorme uit de klauwen gewassen hobby, en levert toch niks op.

2q9995g.jpg

waarom zei je dat niet meteen ipv zn vrouw te dishen..nix voor jou ivosan

mijn woorden waren ook;ben er zo'n 4 a 5u.mee bezig
als er een sportschool bij mij in de buurt zou zijn zou dat aardig inkorten inderdaad
mijn gym (heb er 2) verschilt een zit in Hoogeveen en de andere in Gramsbergen een rij verschil van 30.minuten
het ging/gaat mijn vrouwtje er ook om dat ik meer thuis zou zijn,wat ik nu ook ben al een paar weken
heel veel mensen dachten dan ook dat ik 4u.trainde per dag
dat doe ik alleen in wedstrijd voor bereiding
s'ochtends cardio en dan s'avonds laat kracht op herhalingen en de pose's door nemen

Bout man dat je zo ver er vanaf woont!
Wie begeleid jou eigenlijk in wedstrijd voorbereiding?

net ook maar even bekeken..
Geloof wel dat het echt een ingrijpende verandering voor je moet zijn geweest!

Hopelijk hou je het vol voor je kind en vrouw!

Nu nog de homegym uitgaan breiden en gas geven in de tuin :D lkker dichtbij het vrouwtje en kind, eten en drinken bij de hand! ochjaa denk aan de voordelen he :rolleyes:

sucses kerel!

Eerlijk, ik had me echt moeilijk vertieft gevoel als mij dat was overkomen. Ineens met een camera iemand voor het blok zetten. Knap dat jij je kon inhouden Henry! Rusher, Mishale en ik zaten al te hopen op een roid rage! :D

was ook wel even schrikken voor mij
je ziet maar een klein gedeelte van wat ze op hebben genomen op mijn werk
met het eten weggooien ben ik ook weg gegaan was bijzonder kwaad
je ziet mij niet zo gauw boos maar dat was totaal overbodig
eten heeft waarde voor mij
ik eet niet omdat het moet ik eet met een reden en het is functioneel voor mij,mijn buurvrouw moet misschien rondkomen van een half brood per week snap je?
dan gooi je het niet weg is respectloos
zo zijn er meerdere situatie's geweest

minder van het goede en meer van het slechte?

Sorry, dat snap ik niet, Henry.

Anyway, ben blij dat jullie een goede oplossing hebben gevonden.

op mn afdeling zitten mensen die dat programma gezien hebben. Ze zijn geen bb-ers maar doen uit respect voor mij toch verdiepen in wat me passie is. Waar mijn collega's kwaad over zijn is de manier van het wegsmijten van eten, totaal overbodig, had het gezin ook wat van kunnen eten, ipv de kip ed weg te gooien.

Ik moet helaas dat programma nog zien, maar uit de woorden van me collega's hoor ik wel dat ze respect voor me sport hebben. Ze hadden weinig negatiefs aan te merken behalve het wegsmijten van eten door RTL.

vraag: staat je home gym buiten joh? hoe doe je dat met roest en vocht?

Het was niet eens een bodybuilder. Volgens mij cardijode hij 5 uur per dag ofzo. En dat bolle wijf van hem doet zelf mee met sterkste man wedstrijden dus ze moet niet zo zeiken. Die kerel klaagde toch ook niet dat ze vet was en rookte.

2q9995g.jpg

Ivo doe niet zo kinderachtig.
schiet op ga je mond spoelen.

@ energypop

niks aantrekken van jaloerse mannetjes op het forum

jij heb een top fysiek en mag er trots op zijn , ik vind dat je goed handelde op tv

succes met goede oplossingen zoeken voor jou en jouw vrouw
en lekker door blijven trainieren

Het was niet eens een bodybuilder. Volgens mij cardijode hij 5 uur per dag ofzo. En dat bolle wijf van hem doet zelf mee met sterkste man wedstrijden dus ze moet niet zo zeiken. Die kerel klaagde toch ook niet dat ze vet was en rookte.

2q9995g.jpg

Dat bolle wijf? Toon eens wat meer respect. Volgens mij mag een man zich in zijn handen klappen met zo'n vrouw.

Henry, Ik heb het programma gisteren gezien. En heb respect voor je toewijding.
Want uiteindelijk bedrijf je topsport op deze manier.
Je was er in doorgeschoten maar staat nu weer goed op de rails.
Met de begeleiding van Jan kan je het nog lang volhouden en zal je zeker vooruitgang boeken.

Oh ja, trek je niets aan van degenen die 3u in de week in de gym lopen te lanterfanten en durven te zeggen dat ze trainen.

Succes.

Groeten, ook aan Fieny.

Jarno

Man dat je zo rustig blijft. Volgens mij is er flink gescholden toen de camera weg was :roflol:

Leuke vrouw en kinderen heb je.. koester ze.

Snap sowieso niet waarom mensen over haar uiterlijk vallen. Niet iedereen valt op een Sidonia. Zijn ook mensen die op voller vallen, dat is ieder zijn eigen keus.

Je weet zelf wel dat je doorsloeg met voeding en training.
Dat thuistrain oplossing is misschien wel iets voor bepaalde spiergroepen, maar natuurlijk niet de oplossing. Gewoon terug naar 4x per week gaan en er is denk ik weinig aan de hand.

Ik blijf het raar vinden dat zij voor jou kookt(e). Ik zou mjn vrouwtje er niet eens mee belasten. Ik maakte vroeger thuis al mijn eigen eten klaar als dat nodig was. Kan gelukkig redelijk overweg in de keuken, iets wat anderen misschien totaal niet hebben (maar is wel te leren).

Je bent gedreven, maar ik denk juist dat nu je wat minder gestressed er mee om zal gaan positief zal uitbetalen.

minder van het goede en meer van het slechte?

Sorry, dat snap ik niet, Henry.

Anyway, ben blij dat jullie een goede oplossing hebben gevonden.

ging over het eten
met het gezin mee eten betekende voor mij afwijken van mijn dieet programma (slechte voor mij)
minder rijst en dat soort wat bij mijn dieet hoorde (goede voor mij)

en nogmaals wij zijn een paar weken verder en het bevalt tot nu toe goed
ben meer thuis
eten moet ik harder voor werken om dat voor elkaar te krijgen,wil het niet met teveel tegenzin doen want dan doe ik het helemaal niet

op mn afdeling zitten mensen die dat programma gezien hebben. Ze zijn geen bb-ers maar doen uit respect voor mij toch verdiepen in wat me passie is. Waar mijn collega's kwaad over zijn is de manier van het wegsmijten van eten, totaal overbodig, had het gezin ook wat van kunnen eten, ipv de kip ed weg te gooien.

Ik moet helaas dat programma nog zien, maar uit de woorden van me collega's hoor ik wel dat ze respect voor me sport hebben. Ze hadden weinig negatiefs aan te merken behalve het wegsmijten van eten door RTL.

vraag: staat je home gym buiten joh? hoe doe je dat met roest en vocht?

jeetje, die mensen staan zeker elke dag in hun polsen te snijden als de winkelketens hun halve inventaris weer weg moeten gooien omdat het over datum is

ging over het eten
met het gezin mee eten betekende voor mij afwijken van mijn dieet programma (slechte voor mij)
minder rijst en dat soort wat bij mijn dieet hoorde (goede voor mij)

en nogmaals wij zijn een paar weken verder en het bevalt tot nu toe goed
ben meer thuis
eten moet ik harder voor werken om dat voor elkaar te krijgen,wil het niet met teveel tegenzin doen want dan doe ik het helemaal niet

Ok, op die manier :)

Nou, super!

Terug
Naar boven