- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gast is er echt overdreven mee bezig man. 3 a 5 uur per dag trainen werkt denk ik eerder onvoordelig dan voordelig ook. Krijgt ie zijn eigen gym is ie nog aan het huilen pfff

Snap sowieso niet waarom mensen over haar uiterlijk vallen. Niet iedereen valt op een Sidonia. Zijn ook mensen die op voller vallen, dat is ieder zijn eigen keus.
Je weet zelf wel dat je doorsloeg met voeding en training.
Dat thuistrain oplossing is misschien wel iets voor bepaalde spiergroepen, maar natuurlijk niet de oplossing. Gewoon terug naar 4x per week gaan en er is denk ik weinig aan de hand.
Ik blijf het raar vinden dat zij voor jou kookt(e). Ik zou mjn vrouwtje er niet eens mee belasten. Ik maakte vroeger thuis al mijn eigen eten klaar als dat nodig was. Kan gelukkig redelijk overweg in de keuken, iets wat anderen misschien totaal niet hebben (maar is wel te leren).
Je bent gedreven, maar ik denk juist dat nu je wat minder gestressed er mee om zal gaan positief zal uitbetalen.
Meer een eetstoornis heb je dus?
Trainen is geen issue meer maar alleen het eten.
Dus had beter kunnen heten: Help mijn man heeft een eetstoornis
misschien wel
zit er af en toe echt mee om normaal te eten
kan het zat hebben maar als het eten voor mij staat (patatje of wat anders ) smaakt het al niet voor ik het ook maar geproefd heb
gister wel voor de tv met vrouw en kid pizza gehad (ipv Woensdag)
was na 2.min al misselijk maar dat kwam meer omdat mijn maag het niet gewoon is denk ik
ik kan ook niet een heel weekend junken,plan nu 1 maaltijd op Zondag en 1 maaltijd op Woensdag
is een begin toch?
kom strax weer in ander tv show "help mijn is een explosie gevaar"
Kijk hem nu op uitzending gemist...omg wat een gedramatiseerde kul![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
barbara nanninga voor de liefhebbers
laat maar een mooie krabbel bij dr achter en karma voor mij ;p
http://bnanninga.hyves.nl/

Leg mij eens uit welke spiergroepen je dan niet thuis kan trainen volgens jou?Dat thuistrain oplossing is misschien wel iets voor bepaalde spiergroepen, maar natuurlijk niet de oplossing. Gewoon terug naar 4x per week gaan en er is denk ik weinig aan de hand.

Leg mij eens uit welke spiergroepen je dan niet thuis kan trainen volgens jou?
Thuis trainen gaat perfect. Meer als een barbell, twee dumbbells, een powerrack, bankje en genoeg gewicht heb je niet nodig als bodybuilder.
Ok.Ik kan veel dingen thuis doen (armen doe ik eigenlijk alleen een pressdown ofzo op een machine).
Schouders ook compleet los.
Borst op een press machine (decline) en cable crossover ook thuis.
Benen zou ik niet thuis kunnen (of ik moet de ruimte hebben voor een leg press, hack squat, calf raise, leg extension, leg curl).
Rug doe ik 50-50 (machines/vrije gewichten).
Alles kan thuis, maar is dan imo niet optimaal.