Fitness Seller

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

Meer een eetstoornis heb je dus?

Trainen is geen issue meer maar alleen het eten.
Dus had beter kunnen heten: Help mijn man heeft een eetstoornis

Die gast is er echt overdreven mee bezig man. 3 a 5 uur per dag trainen werkt denk ik eerder onvoordelig dan voordelig ook. Krijgt ie zijn eigen gym is ie nog aan het huilen pfff

Die gast is er echt overdreven mee bezig man. 3 a 5 uur per dag trainen werkt denk ik eerder onvoordelig dan voordelig ook. Krijgt ie zijn eigen gym is ie nog aan het huilen pfff

zoals al 100 x is gezegd, hij is aan alles bij elkaar 5 uur per dag kwijt, reizen/douche/eten/eten-maken/trainen...hij zit heus niet 3 uur lang te bankdrukken :o

Snap sowieso niet waarom mensen over haar uiterlijk vallen. Niet iedereen valt op een Sidonia. Zijn ook mensen die op voller vallen, dat is ieder zijn eigen keus.

Je weet zelf wel dat je doorsloeg met voeding en training.
Dat thuistrain oplossing is misschien wel iets voor bepaalde spiergroepen, maar natuurlijk niet de oplossing. Gewoon terug naar 4x per week gaan en er is denk ik weinig aan de hand.

Ik blijf het raar vinden dat zij voor jou kookt(e). Ik zou mjn vrouwtje er niet eens mee belasten. Ik maakte vroeger thuis al mijn eigen eten klaar als dat nodig was. Kan gelukkig redelijk overweg in de keuken, iets wat anderen misschien totaal niet hebben (maar is wel te leren).

Je bent gedreven, maar ik denk juist dat nu je wat minder gestressed er mee om zal gaan positief zal uitbetalen.

we begrijpen elkaar wel!!!!
thuis trainen gebeurd alleen voor bepaalde spiergroepen inderdaad
ben terug op 5x per week
wat het koken betreft tja ,ze is een zorgzame vrouw dat zit in haar karakter
als ik aan haar vraag;maak mijn brood even klaar aub als ik naar mijn werk ga zou ze het zonder morren doen en ik begin om 05.00!!!
veel dingen doet ze omdat zij vind dat ze het moet doen als vrouw zijnde
voor mijn dieet koken liep uit de hand eerlijk is eerlijk,zat vast in die cyclus
heb daarom ook meegedaan omdat ik wist dat het anders moest
zij heeft het al meerdere keren gezegd,komt niet zomaar uit de lucht vallen
kijk,de een is de ander niet man of vrouw
p.s ben ook kok geweest kan mij best redden hoor als het moet

Waarom zou je niet alles thuis kunnen trainen?

Of je nou dumbbell fly's doet of bijv standing cable fly's maakt toch geen wereld van verschil?

Meer een eetstoornis heb je dus?

Trainen is geen issue meer maar alleen het eten.
Dus had beter kunnen heten: Help mijn man heeft een eetstoornis

misschien wel
zit er af en toe echt mee om normaal te eten
kan het zat hebben maar als het eten voor mij staat (patatje of wat anders ) smaakt het al niet voor ik het ook maar geproefd heb
gister wel voor de tv met vrouw en kid pizza gehad (ipv Woensdag)
was na 2.min al misselijk maar dat kwam meer omdat mijn maag het niet gewoon is denk ik
ik kan ook niet een heel weekend junken,plan nu 1 maaltijd op Zondag en 1 maaltijd op Woensdag
is een begin toch?

misschien wel
zit er af en toe echt mee om normaal te eten
kan het zat hebben maar als het eten voor mij staat (patatje of wat anders ) smaakt het al niet voor ik het ook maar geproefd heb
gister wel voor de tv met vrouw en kid pizza gehad (ipv Woensdag)
was na 2.min al misselijk maar dat kwam meer omdat mijn maag het niet gewoon is denk ik
ik kan ook niet een heel weekend junken,plan nu 1 maaltijd op Zondag en 1 maaltijd op Woensdag
is een begin toch?

Precies, zoals met alle eetstoornissen moet je het langzaam opbouwen.
Je lichaam zal moeten wennen aan dat andere eten, als je al zolang hetzelfde low fat dieet volgt en je lichaam krijgt dan bv door middel van een pizza wat meer vet binnen dan draait je maag ff om.

Bouw het langzaam op dat je iig meer een gevarieerd eetschema krijgt.

is geen stoornis hoor je lichaam moet gewoon weer wennen aan die troep
(pizzaa mc exc)
ik heb ook een lange tijd heel clean gegeten toen at ik 2 olibollen en toen werd ik gewoon misslijk ervan

2 keer per week is een goed begin hoor het was vast gezeelig ondanks die vieze pizza;)

Je hoeft toch niet opeens persee te gaan junken man? Je kan toch ook gewoon je bordje met brocolli en kip eten samen met je gezin?

Waarom die reacties van ' Hij MOET veranderen '. Ik denk dat een mens nog steeds zelf mag kiezen wat hij doet, om het dan ff extreem te zeggen. Ja das egoïstisch maar daar komt het op neer.
Natuurlijk is het in deze situatie anders omdat hij een vrouw en kindje heeft en daar komt natuurlijk een bepaalde verantwoordelijkheid bij kijken. MAAR wie zijn wij om daarover te oordelen, alsook de mensen in het programma.

Ik vind absoluut niets mis met je levensT op zich, en dat kan ook perfect. Er zijn gewoon een aantal dingen die het extreem laten lijken, en daar maakt het programma natuurlijk graag gebruik van.
Of je nu droge koolvis en rijst eet offseason of je eet vettige hamburgers met frieten, WHO CARES, je eet toch waar je jezelf goed bij voelt? Aan de andere kent is het wel zo dat je dan weer je verantwoordelijkheid moet opnemen om het eventueel zelf te koken indien je vrouw dat niet wil of wat dan ook.

Tuurlijk wil je voldoende trainen en 5* de week moet zeker volstaan, die overdreven uren als 4 uur per dag etc, zoveel is dat toch niet als je alles in rekening neemt? uurtje trainen, uurtje koken, uurtje cardio..en je zit al aan 3u... Maar van de moment dat je zegt ja ik ben 4u per dag bezig met de sport denken de 'normale' mensen natuurlijk dat je 4u traint want die hebben geen idee wat erbij komt kijken.

Verder is het ONMOGELIJK om een niet bodybuilder (proberen ) te doen begrijpen waarom je dat doet etc. Het zit gewoon in je, en alleen andere fanatiekelingen kunnen dit begrijpen. Zelf op het forum hier zijn er die het niet begrijpen...zegt genoeg.

Met je dus veranderen? Nee, gewoon meer rekening houden met en verantwoordelijkheden opnemen.
Op je vrouw ga ik niet verder ingaan, alleen vind ik als je iemand graag ziet dat je elkaar ook wat gunt, en dat komt dan van beide kanten ;)

Grtz

Mooi verwoord Jeppe.

Dat thuistrain oplossing is misschien wel iets voor bepaalde spiergroepen, maar natuurlijk niet de oplossing. Gewoon terug naar 4x per week gaan en er is denk ik weinig aan de hand.
Leg mij eens uit welke spiergroepen je dan niet thuis kan trainen volgens jou?

Thuis trainen gaat perfect. Meer als een barbell, twee dumbbells, een powerrack, bankje en genoeg gewicht heb je niet nodig als bodybuilder.

Ik vindt het echt onnodig dat ze in dat programma niet vertellen dat je vrouw zich ook op een bepaalde manier met de sport bezig houdt. Ook kun je gewoon wat simpeler eten, gewoon rijst met kip en wat groente bijv. kost mij 30 min om te bereiden voor 3 dagen.

Die muziekjes en blur effect etc zijn soms wel te triest voor woorden.:rolleyes:

Ik wil je oude en nieuwe dieet wel eens zien en dan met kcal/eiwit/koolh/vet verhouding erbij.

Ik zag je koolvis met een flesje extran innemen?

Ik las dat je nu op brood overgaat, wat voor brood neem je nu dan aangezien je vast niet op een broodbuik zit te wachten?
In de ochtend kan je toch havermout/brinta nemen en rijstewafels de rest van de dag?
Rijstkoker op de timer snachts en hup een extra bakje mee.

Leg mij eens uit welke spiergroepen je dan niet thuis kan trainen volgens jou?

Thuis trainen gaat perfect. Meer als een barbell, twee dumbbells, een powerrack, bankje en genoeg gewicht heb je niet nodig als bodybuilder.

Ik kan veel dingen thuis doen (armen doe ik eigenlijk alleen een pressdown ofzo op een machine).
Schouders ook compleet los.
Borst op een press machine (decline) en cable crossover ook thuis.
Benen zou ik niet thuis kunnen (of ik moet de ruimte hebben voor een leg press, hack squat, calf raise, leg extension, leg curl).
Rug doe ik 50-50 (machines/vrije gewichten).

Alles kan thuis, maar is dan imo niet optimaal.

Ik kan veel dingen thuis doen (armen doe ik eigenlijk alleen een pressdown ofzo op een machine).
Schouders ook compleet los.
Borst op een press machine (decline) en cable crossover ook thuis.
Benen zou ik niet thuis kunnen (of ik moet de ruimte hebben voor een leg press, hack squat, calf raise, leg extension, leg curl).
Rug doe ik 50-50 (machines/vrije gewichten).

Alles kan thuis, maar is dan imo niet optimaal.
Ok.

Ik doe gewoon alles los. Deadlifts, squats, bench press, military press, rows, noem het maar op.

Terug
Naar boven