- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed zo, grijp die lummels!

We hebben over de man in de uitzending en zoals hij traint. Naturel trainen zoals hij doet kan Jeppe dus niet. Verder ga ik er niet op door want nog 1 rode en ik ben weg......
"Minder van het goede en meer van het slechte."
Wat een misselijke uitspraak.

Ik denk dat de man in persoon niet naturel is. Maar Jeppe beweert dat je als naturel zijne progressie maakt op het schema van 7 dagen per week....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kappen nou over Jeppe of je krijgt weer een weekje koelbox, gozer.![]()
Ik zeg helemaal niets verkeerds over Jeppe ? Ik ga alleen de discussie met hem aan. Hij zegt nl dat je als naturel net zoals een juicer zoveel uur per week kan maken. Wat is daar verkeerd aan?? Je maakt misbruik van je positie.....

Ik denk dat de man in persoon niet naturel is. Maar Jeppe beweert dat je als naturel zijne progressie maakt op het schema van 7 dagen per week....
Heb niet zo handig gereageerd, mijn excuses daarvoor.
Maar ik zou echt woedend worden als mijn partner zo'n programma erbij zou halen. Als ze niet wil koken kan ze dat toch gewoon tegen je zeggen, lijkt me niet dat je haar dwingt ofzo. En ik vond het nogal belachelijk dat er niet over haar sport werd gepraat terwijl ze (waarschijnlijk) meer bekers dan jou heeft.
En hoe komen ze bij je 4 a 5 uur sporten per dag? 2x half uur rijden en uurtje sporten is toch maar 2 uur?
Ik wist ook niet dat je nog maar 2 jaar bezig was. Dacht dat je al bezig was voordat je haar kon. Heb dan zoiets van je weet hoe iemand is take it or leave it.
Maar blijf het gewoon raar vinden dat ze er zo'n programma bij haalt, lijkt me dat jij ook wel dingetjes hebt die je niet bevallen aan haar en daar haal je toch ook geen tv bij?
Ik snap niet dat je hebt meegewerkt aan dit programma. Naar mijn idee hebben ze je aardig te kijk gezet. Mja je hebt er nu wel een smithmachine bij.