Fitness Seller

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

@ bouwens en co. Even dimmen. ;)

Hihi de volgende gaat lekker op de bon. :P

Ontopic maar weer. :)

"Minder van het goede en meer van het slechte."

Wat een misselijke uitspraak.

Haha, WTF, deel ik eindelijk eens serieuze kennis om mensen groot te maken, wordt het verwijderd. :D :roflol:

We hebben over de man in de uitzending en zoals hij traint. Naturel trainen zoals hij doet kan Jeppe dus niet. Verder ga ik er niet op door want nog 1 rode en ik ben weg......

Eigenlijk maakt het nauwelijks uit of iemand op de juiste of onjuiste wijze bodybuilding bedrijft. Het gaat erom dat wanneer iemand er schik in heeft en daar zelf tevredenheid uit haalt, daar heel voorzichtig mee moet worden omgesprongen en er eventueel sprake kan zijn van een lichte reducering.

Maar gelijk de boel zonder empathie kortwieken omdat niet begrepen wordt welke energie de dedicatie voortstuwt, is van gelijke munt als onderdrukking.

Ik denk dat de man in persoon niet naturel is. Maar Jeppe beweert dat je als naturel zijne progressie maakt op het schema van 7 dagen per week....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kappen nou over Jeppe of je krijgt weer een weekje koelbox, gozer. :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kappen nou over Jeppe of je krijgt weer een weekje koelbox, gozer. :rolleyes:

Ik zeg helemaal niets verkeerds over Jeppe ? Ik ga alleen de discussie met hem aan. Hij zegt nl dat je als naturel net zoals een juicer zoveel uur per week kan maken. Wat is daar verkeerd aan?? Je maakt misbruik van je positie.....

Ik zeg helemaal niets verkeerds over Jeppe ? Ik ga alleen de discussie met hem aan. Hij zegt nl dat je als naturel net zoals een juicer zoveel uur per week kan maken. Wat is daar verkeerd aan?? Je maakt misbruik van je positie.....

Jezus ga maar een weekje ergens anders janken. Je manier van een discussie aangaan is ronduit kinderachtig. Ik heb nu al 3 x gevraagd om ontopic te gaan. Iedereen doet het behalve dat jij weer Jeppe een schop na moet geven, terwijl daar niet eens naar gevraagd werd. Het moet vast en zeker moeilijk zijn om een vraag zoals; Kuurt hij? met een ja of nee te kunnen beantwoorden. :rolleyes:

Ik denk dat de man in persoon niet naturel is. Maar Jeppe beweert dat je als naturel zijne progressie maakt op het schema van 7 dagen per week....

Who the **** cares? Die gozer vraagt daar toch niet om?

Heb niet zo handig gereageerd, mijn excuses daarvoor.
Maar ik zou echt woedend worden als mijn partner zo'n programma erbij zou halen. Als ze niet wil koken kan ze dat toch gewoon tegen je zeggen, lijkt me niet dat je haar dwingt ofzo. En ik vond het nogal belachelijk dat er niet over haar sport werd gepraat terwijl ze (waarschijnlijk) meer bekers dan jou heeft.
En hoe komen ze bij je 4 a 5 uur sporten per dag? 2x half uur rijden en uurtje sporten is toch maar 2 uur?
Ik wist ook niet dat je nog maar 2 jaar bezig was. Dacht dat je al bezig was voordat je haar kon. Heb dan zoiets van je weet hoe iemand is take it or leave it.
Maar blijf het gewoon raar vinden dat ze er zo'n programma bij haalt, lijkt me dat jij ook wel dingetjes hebt die je niet bevallen aan haar en daar haal je toch ook geen tv bij?
Ik snap niet dat je hebt meegewerkt aan dit programma. Naar mijn idee hebben ze je aardig te kijk gezet. Mja je hebt er nu wel een smithmachine bij.

Heb niet zo handig gereageerd, mijn excuses daarvoor.
Maar ik zou echt woedend worden als mijn partner zo'n programma erbij zou halen. Als ze niet wil koken kan ze dat toch gewoon tegen je zeggen, lijkt me niet dat je haar dwingt ofzo. En ik vond het nogal belachelijk dat er niet over haar sport werd gepraat terwijl ze (waarschijnlijk) meer bekers dan jou heeft.
En hoe komen ze bij je 4 a 5 uur sporten per dag? 2x half uur rijden en uurtje sporten is toch maar 2 uur?
Ik wist ook niet dat je nog maar 2 jaar bezig was. Dacht dat je al bezig was voordat je haar kon. Heb dan zoiets van je weet hoe iemand is take it or leave it.
Maar blijf het gewoon raar vinden dat ze er zo'n programma bij haalt, lijkt me dat jij ook wel dingetjes hebt die je niet bevallen aan haar en daar haal je toch ook geen tv bij?
Ik snap niet dat je hebt meegewerkt aan dit programma. Naar mijn idee hebben ze je aardig te kijk gezet. Mja je hebt er nu wel een smithmachine bij.

Hehe eindelijk ontopic. Welke sport beoefende de dame eigenlijk? Ik zou ook nooit meegedaan hebben aan zoiets. De smith verkopen en van dat geld kan je lekker veel supps halen. :D

strongwoman

Het gevoel bedruipt mij dat het voornamelijk om die Smithmachine ging. Daarnaast vind ik het jammer dat BB weer in een verkeerd daglicht komt te staan. ik zou nooit meewerken aan een dergelijk programma, ook niet als er wat te halen valt.

just my 2ct.

Terug
Naar boven